تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | یک در انتخاب کن تا بگم چی جلو پیشرفتت رو گرفته

یکی از چهار در را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی شما را از انجام آنچه واقعا می خواهید باز می دارد. چه چیزی شما را متوقف می کند و شما را از حرکت با اطمینان به سمت رویاها و اهداف خود باز می دارد؟

کدخبر : 16248
سایت سرگرمی روز :

در به طور نمادین نشان دهنده گذار از یک جهان به جهان دیگر، از آشنا به ناشناخته است. همچنین، درب می تواند به معنای گذار به دانش جدید، مرحله جدیدی از زندگی باشد.

درب سفید

هر بار که می خواهید کار جدیدی در زندگی خود انجام دهید، ترس از شکست شما را متوقف می کند. می ترسید به اهداف خود دست یابید، احساس آمادگی کافی برای ایجاد تغییرات ندارید، یا جرات بیرون رفتن از منطقه امن خود را ندارید. با این حال، گاهی اوقات اگر می خواهید موفق شوید، باید با ترس های خود روبرو شوید.

درب سیاه

آنچه شما را از اقدام باز می دارد، نظرات دیگران است. انتخاب های شما اغلب تحت تأثیر نظرات دیگران است تا جایی که تصمیم می گیرید از بزرگترین خواسته های خود دست بکشید . شما نمی خواهید با عزیزان خود وارد درگیری شوید و فداکاری های بزرگ انجام دهید. سعی کنید هر از گاهی بدون توجه به آنچه دیگران می گویند از غرایز خود پیروی کنید.

درب قرمز

شما تشنه تغییر هستید، اما زندگی روزمره چیزی است که شما را از برداشتن اولین قدم باز می دارد. شما می خواهید مسیرهای جدیدی را انتخاب کنید و ماجراجویی های جدیدی داشته باشید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا به نظر می رسد در عادات خود "به دام" افتاده اید. چرا با تغییرات کوچک اما بلندمدت شروع نکنیم؟ اهداف خود را اولویت بندی کنید و به تدریج برای آنها جا باز کنید.

درب آبی

حساسیت شدید شما، شما را از انجام هر اقدامی که منجر به تغییر می شود، باز می دارد. علاوه بر این، ترس از موقعیت ها و افرادی که ممکن است به شما صدمه بزنند باعث می شود احساس ناراحتی کنید و شما را فلج می کند. به همین دلیل ترجیح می دهید اصلاً عمل نکنید. اگر می خواهید زندگی خود را تغییر دهید، برای گذر از این مسیر به شجاعت بیشتری نیاز دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    باسلام و خسته نباشید
    کاملا درست بود