فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 19 فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 1626
سایت سرگرمی روز :

تاریخچه فال تاروت به قاره اروپا برمیگردد. فال تاروت با استفاده از کارت گرفته میشود و طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارند. فال تاروت با استفاده از 14 عدد کارت گرفته میشود. البته انواع مختلفی فال تاروت وجود دارد که روش ها و تعداد کارت های متفاوتی دارد.  ما در سایت سرگرمی روز فال تاروت روزانه شما را قرار میدهیم. در ادامه میتوانید فال تاروت روز خود را بخوانید.

متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر : امروز ایده های فوق العاده خلاقانه ای در سرتان موج می زنند ولی انتخاب یکی از آنها و تلاش برای رسیدن به نتیجه مطلوب کاری دشوار به نظر می رسد. شما نمی توانید تمام افکار و ایده های خود را عملی کنید، پس منطقی باشید و هدفتان را درست انتخاب کنید. فکر یک مسافرت پر هیجان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، ولی متاسفانه در حال حاضر نمی توانید به هر کجا که دلتان خواست بروید. شما فعلا شرایط لازم برای این کار را ندارید، پس فانتزی های ایده آل گرایانه خود را کنار گذاشته و به دنیای واقعی بازگردید.

متولدین اردیبهشت:

کارت ملکه : امروز شاید امیدوار باشید که بتوانید رابطه ای دوستانه را به رابطه ای عمیق تر و جدیتر تبدیل کنید، ولی هر بار که می خواهید بحث را به جایی که خودتان می خواهید بکشید طرف مقابلتان موضوع را عوض کرده و راجع به چیزهای بی ربط حرف می زند و طفره می رود. هر چند در حال حاضر خیلی به این که بتوانید به مقصودتان برسید امیدوار هستید، ولی با اصرار کردن تنها خودتان را از چشم طرف مقابل می اندازید. بر عکس آنچه فکر می کنید اگر دست از تقلا کردن بردارید نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

متولدین خرداد:

کارت عشاق :  تغییراتی که این اواخر در رابطه عاطفی شما به وجود آمده اند همچنان دارند زندگی شما را به گونه ای که انتظارش را نداشته اید تحت تأثیر قرار می دهند. با وجود آن که از رابطه قبلی خود خیلی راضی بوده و یا حتی هنوز هم مشکل خاصی ندارید ناگهان یک نفر دیگر توجه شما را به خود جلب کرده است. بهتر است احتیاط کنید زیرا این به احتمال زیاد احساسی زودگذر و یا سوء تفاهمی احمقانه است که ارزش آن را ندارد که بخواهید رابطه خود را بخاطر آن به خطر بیندازید.

متولدین تیر:

کارت قدرت : شاید در محل کارتان همچنان با همان الگوها و عادت های قدیمیتان پیش می روید، ولی دیگر وقت آن رسیده که است که از پیله عادت خارج شوید و با شجاعت بیشتری به سوی آینده پیش بروید. الان وقت خیلی خوبی است که با به کار گرفتن خلاقیت خود سر و سامانی به نقشه ها و روش کارتان داده و از توانایی های خود استفاده بهتری کنید. به جای این که نگران باشید که مبادا راهی که در پیش گرفته اید شما را به مقصد مورد نظرتان نرساند هر کاری از دستتان برمی آید برای پیشرفت خود و رسیدن به نتیجه مطلوبتان انجام دهید.

متولدین مرداد:

کارت خورشید : امروز حتی از فکر این که به اعضای خانواده خود و نزدیکانتان کمک کنید هیجان زده می شوید، ولی ممکن است برای انجام این کار و طی انجام هماهنگ های لازم با مشکل مواجه شوید، چرا که آنها حاضر نیستند با هم هماهنگ شده و طبق برنامه هایی که شما در نظر گرفته اید پیش بروند. شما با قدرتی که در مکالمه و قانع کردن دیگران دارید می توانید آنها را با خودتان همراه کنید، به شرط آن که به گفته های خود وفادار بمانید و حرف و عملتان در هماهنگی با یکدیگر باشند.

 متولدین شهریور:

کارت ابله : امروز ذهنتان همچون پرنده ای پرواز کرده و اوج خواهد گرفت، ولی در حال حاضر مهارتی مهم تر از پرواز کردن لازم دارید و آن هم چگونه فرود آمدن است. شاید بهتر باشد برخی از ایده های بزرگ و جاه طلبانه خود را در ذهنتان نگه داشته و فرصتی که برای دنبال کردن اهداف و رویاهای منطقی و قابل دسترستان فراهم شده است را از دست ندهید. شاید امروز صبر و تحمل شما به آزمایش گذاشته شود، پس نشان دهید که از گذشته درس گرفته اید و فردی بافکر هستید و می توانید خشم و هیجان خود را به خوبی کنترل کنید.

متولدین مهر:

کارت برج : از این که مجبور شوید برای آینده خود مجددا برنامه ریزی کنید اصلا خوشتان نمی آید . نقشه قبلی شما سرشار از ایده های فوق العاده بود، ولی هماهنگی لازم بین اجزای مختلف آن وجود نداشت و در نتیجه تصویر نهایی چندان واضح نبود. برای این که رو به جلو حرکت کنید باید ذکاوت خودتان را به کار بیندازید. شما در طول راه برخی از اطلاعات مهم را جا انداخته اید و از آنها بی تفاوت گذشته اید، حالا باید یک بار دیگر به همه چیز فکر کنید، گاهی چند قدم به سوی عقب برداشتن زمینه لازم برای یک جهش بلند را آماده می کند.

متولدین آبان:

کارت عدالت : شاید امروز به توانایی خود در انجام کارتان به بهترین شکل ممکن شک کنید، ولی در واقع مشکل اصلی این است که شما نسبت به دیگران با دیدی انتقادی و سخت گیرانه تر به مسائل نگاه می کنید. دیگران فکر می کنند که دارید کاری فوق العاده انجام می دهید در حالی که خودتان تنها اشتباهات خود را می بینید. خوشبختانه با تمرکز روی موفقیت ها به جای شکست هایی که داشته اید می توانید نگاهی بهتر نسبت به خودتان پیدا کنید و اعتماد به نفستان را بالا برده و شانس رسیدنتان به موفقیت در آینده را افزایش دهید.

متولدین آذر:

کارت اعتدال : قرار نیست تمام گره های جهان به دست شما باز شود، کمی دست از قهرمان بازی برداشته و برای خودتان هم وقت بگذارید. شما باید برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان نگاه بی طرفانه ای داشته باشید و بین نیازهای عاطفی خودتان و طرف مقابلتان تعادل برقرار کرده و فقط خودتان را در اولویت قرار ندهید. شما از محدودیت هایی که برای شما گذاشته شده است اصلا خوشحال نیستید و دلتان می خواهد در برابر آنها قیام کنید، ولی بهتر است کمی روی نگرش خودتان کار کنید.

متولدین دی:

کارت امپراطور : امروز روز شماست، بی آن که نگران هیچ چیزی باشید به آینده خود فکر کنید و حتی اگر لازم است با اعتماد به نفس همیشگیتان همه چیز را از اول شروع کنید. تنها خودتان مسئول کارهایتان هستید و اکنون همه چیز دارد به نفع شما پیش می رود، پس بی حرکت ننشینید. شما خیلی خوب می دانید که کنار آمدن با دیگران چقدر اهمیت دارد، ولی در عمل سرتان را مثل کبک زیر برف فرو کرده و کاری به کار آنچه دور و برتان دارد اتفاق می افتد ندارید.

 متولدین بهمن:

کارت جهان: امروز به شرکت در یک فعالیت گروهی امید بسیار زیادی دارید. شما متوجه هستید که نتیجه کار جمعی خیلی بهتر از کاری است که به صورت انفرادی بخواهد انجام شود و ترجیح می دهید این تجربه خود را به کار بگیرید. با این حال نباید اهداف و نیازهای فردی خود را فراموش کرده و این که توانایی های شما چه اثر بزرگی می تواند روی نتیجه این کار بگذارد را نادیده بگیرید. به این فکر کنید که چگونه می توانید زندگی خودتان، کسانی که دوست دارید و حتی تمامی مردم دنیا را بهتر کنید.

متولدین اسفند:

کارت پاپ : شما در حال حاضر به نیازهای دیگران اهمیت زیادی می دهید و می خواهید هر کاری که از دستتان بر می آید برای کمک به کسانی که مورد علاقه و احترام شما هستند انجام دهید، اگر این کار حالتان را بهتر می کند نسبت به انجام آن هیچ تردیدی نداشته باشید. با وجود این که آماده هستید هر کسی که بخواهد کنترل امور را از دست شما خارج کند را سر جایش بنشانید، امروز بهترین برنامه ها هم عملی نخواهند بود مگر آن که محدودیت های خودتان را در نظر گرفته و باری بیش از حد توانتان بلند نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: