فال تاروت | فال تاروت روز

فال تاروت روز 25 بهمن ماه | فال تاروت روز 25 بهمن ماه

فال تاروت روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 240
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا برای متولدین فروردین ماه

رازدار باشید، اسرار خود و یا زندگی خود را نزد کسی بازگو نکنید. حتما باید موضوع پیش آمده را به عنوان راز پوشیده نگه دارید، در غیر این صورت باید مراقب سوء استفاده های اشخاص سودجو باشید.

فال روزانه فردا برای متولدین اردیبهشت ماه

این فال به خبری از شخصی که شما را دوست دارد و شما نیز به او علاقه داشته و عشق می ورزید دلالت دارد. همچنین این فال نشان می دهد که یک تلفن عالی که در ارتباط با احساسات قلبی شما است، دارید.

فال روزانه فردا برای متولدین خرداد ماه

این فال بر عده ای افراد اشاره دارد اعم از دوستان یا بستگان که به عنوان میهمان به منزل شما می آیند، دیدار با میهمانان، یا دوستان.

فال روزانه فردا برای متولدین تیر ماه

این فال بر انتقام گرفتن از کسی اشاره می کند، تلافی نمودن عمل، رفتار با صحبت ناشایستی که از طرف یک فرد باعث آزردگی خاطر و رنجش شما شده است.

فال روزانه فردا برای متولدین مرداد ماه

این فال نشان می دهد که به زودی خبر خوشی به شما می رسد، از جایی یا کسی که انتظار ندارید یک خبر خوشحال کننده به شما می رسد. مژده و بشارت درباره مقاصد و اهداف مورد نظر تان.

فال روزانه فردا برای متولدین شهریور ماه

این فال نشان دهنده این است که قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود متمایل است و هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.

فال روزانه فردا برای متولدین مهر ماه

این فال بر شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی، دیدارهای دوستانه یا دیدار بستگان دور یا نزدیک دلالت دارد.

فال روزانه فردا برای متولدین آبان ماه

این فال نشانگر برطرف شدن یک بیماری، کسالت جسمی یا روحی است که ممکن است برای مدت کوتاه یا بلند عارض شده باشد شما با روحیه ی قوی و خوشبینانه ی خود می توانید از پس هر مشکلی برآیید . 

فال روزانه فردا برای متولدین آذر ماه

تغییراتی مثبت و سازنده ای به یکباره و ناگهانی در زندگی شما پیش می آید که باعث دگرگونی اوضاع و شرایط و موقعیت های زندگی شما به طور کلی می گردد. اوضاع زندگی شما از جهات مختلف به سمت بهبودی و بهتر شدن پیش خواهد رفت.

فال روزانه فردا برای متولدین دی ماه

این فال نشان دهنده مکالمات و گفتگوهایی که میان دختر و پسر ( یا زن و شوهر ) صورت می گیرد هست و باعث انس و الفت بین آنها می شود. گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی طرفین نسبت به یکدیگر است.

فال روزانه فردا برای متولدین بهمن ماه

این فال نشان دهنده مکالمات و گفتگوهایی که میان دختر و پسر ( یا زن و شوهر ) صورت می گیرد هست و باعث انس و الفت بین آنها می شود. گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی طرفین نسبت به یکدیگر است.

فال روزانه فردا برای متولدین اسفند ماه

این فال بر جدایی و فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان، یا اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما دلالت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: