مربی سابق پرسپولیس درگذشت

فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس دارفانی را وداع گفت.

کدخبر : 16286
سایت سرگرمی روز :

زنده یاد چیذری در زمان مربیگری مانوئل ژوزه در پرسپولیس به عنوان مربی بدنساز سرخ‌پوشان فعالیت می‌کرد و سابقه حضور در تیم نفت تهران را هم در کارنامه داشت.

خبرورزشی این اتفاق تلخ را تسلیت می‌گوید.

فرهاد چیذری مربی بدنساز پیشین پرسپولیس درگذشت. فرهاد چیذری مربی بدنساز فوتبال کشورمان که در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه در کادر فنی پرسپولیس مشغول به فعالیت بود، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

فرهاد چیذری در سال ۱۳۹۱ به‌عنوان بدنساز در پرسپولیس حضور داشت و سابقه فعالیت در تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان و سپیدرود را در کارنامه داشت.

فرهاد چیذری مربی بدنساز فوتبال کشورمان که در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه در کادر فنی پرسپولیس مشغول به فعالیت بود ، به دلیل ایست قلبی درگذشت.

وی در سال 1391 به عنوان بدنساز در پرسپولیس حضور داشت و سابقه فعالیت در تیم های نفت تهران ، سیاه جامگان و سپیدرود را در کارنامه داشت.

 مراسم تشییع مرحوم فرهاد چیذری مربی بدنساز اسبق پرسپولیس، نفت تهران و... در مسجد قائم چیذر و امامزاده علی اکبر با حضور بستگان و اهالی ورزش و سینما برگزار شد.

در این مراسم چهره‌هایی مانند رضا درویش، فرهاد کاظمی، حسین بادامکی، بهزاد غلامپور، جواد کاظمیان، داود سیدعباسی، مهدی امیرآبادی، امیر حاج رضایی، امین حیایی، سیامک انصاری و... حضور داشتند.

در پیام باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت مربی بدنساز سابق سرخ‌پوشان آمده است؛ متاسفانه خبر ناگواری مبنی بر درگذشت فرهاد چیذری، مربی فعال و خوش اخلاق بدنسازی شاغل در فوتبال ایران منتشر شد.

فرهاد چیذری، مربی مشهور بدنسازی و مربی شخصی بسیاری از فوتبالیست‌های ایرانی، به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

چیذری، مربی بدنساز اسبق باشگاه پرسپولیس در زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه و عضو کادر فنی سرخپوشان پایتخت بود. وی در سال ۱۳۹۱ به عنوان بدنساز در پرسپولیس فعالیت می‌کرد و همچنین در تیم‌های نفت تهران، سیاه جامگان، سپیدرود و… نیز کار کرده بود.

باشگاه پرسپولیس این ضایعه را به جامعه ورزش و خانواده آن روانشاد تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای فرهاد چیذری رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علیرضا
    0

    خیلی وقت بود زنده بود

  • ناشناس
    0

    روحش شاد و یادش گرامی

  • علیرضا / اهواز
    0

    بابا یا خبر نذارید یه به احترام مرحوم چیذری یه عکس میذاشتید .

  • ناشناس
    0

    خداوند رحمتش کنه. همه خلق الله مریض میشن همه می میرن، عجیب و دریغ از همسایه شیاد و مردم آزار و خوش گذران بالا سرمون که سال به سال میاد و میره از پیر تا جوونشون از کوچک تا بزرگشون دریغ از یک اخ که بگن نه مریض میشن و نه می میرن هم شیاد هم مردم آزار هم خوشگذران هیچ مرگشون نمیزنه

  • امید
    0

    باسلام خدا بیامرز از بازی دیروز ایست قلبی کرد .روحش شاد

  • نبی الله
    0

    روحش شاد و قرین رحمت حق

  • نیکا خضری
    0

    خدا بیامرزدش خیلی سابق بود 🖤🖤💔💔💙💙😭😭

  • ناشناس
    0

    لااقل تصویری از خدابیامرز بزارید...