تست روانشناسی | روانشناسی

تست روانشناسی | میخوای بدونی تو سر بقیه چی میگذره؟ کافیه به فرم پیشونی شون دقت کنی

اگر علاقه مند به انجام این تست هستید، شکل پیشانی خود را مشخص کنید.

کدخبر : 16371
سایت سرگرمی روز :

تا به حال به شکل پیشانی خود دقت کرده اید؟ شکل پیشانی شما چگئنه است ؟ آیا میدانستید این شکل پیشانی درباره شخصیت شما حرف های بسیاری دارد؟

شکل پیشانی و نشانه های شخصیتی

اگر علاقه مند به انجام این تست هستید، شکل پیشانی خود را مشخص کنید. قبل از پاسخ دادن، به تصویر زیر نگاه کنید.

حتی به دروغ گفتن هم فکر نکنید، زیرا انجام این کار تنها یک معنی خواهد داشت: اینکه در نهایت نمی دانید واقعاً چه کسی هستید. اگر اتلاف وقت در برنامه شما نیست، درست عمل کنید. صادقانه پاسخ دهید و همه چیز درست می شود. زمان آن فرا رسیده است که همه چیز را در مورد نحوه زندگی خود بدانید.

انتخاب ۱:

اگر پیشانی پهن دارید، توانایی های زیادی دارید. شما فردی باهوش هستید که می توانید هر کاری را خیلی زودتر از موعد مقرر انجام دهید. حس ششم شما به شما کمک می کند تا بدانید قبل از دیگران چه اتفاقی خواهد افتاد.

گزینه ۲

اگر پیشانی باریک دارید، از شلوغی خوشتان نمی آید. از قرار گرفتن در مرکز توجه اجتناب می کنید. شما فردی بسیار تنها و احساسی هستید. در نتیجه، گاهی فراموش می کنید که از جنبه منطقی خود استفاده کنید.

گزینه ۳:

اگر پیشانی صاف داشته باشید، زندگی شما در مسیر مستقیم پیش می رود. شما سادگی را دوست دارید. شما سختگیر هستید. شما هرگز از نیازها و شادی خود غافل نمی شوید. اگر قلبت را به کسی می‌دهی، به این دلیل است که معتقدی همیشه با آن شخص خواهی بود.

گزینه ۴:

اگر پیشانی خمیده دارید، سرشار از زندگی هستید. شما بسیار مثبت اندیش هستید و می توانید به محض ورود به اتاق، آن را روشن کنید. اطرافیان شما سعی می کنند تاثیر خوبی روی شما بگذارند.

گزینه ۵:

اگر پیشانی شما حرف M شکل است، این نشان می‌دهد که دارای استعداد هنری و تخیل قوی هستید. این ویژگی‌ها نشان‌دهنده‌ی خلاقیت و نوآوری بالای شماست. احتمالاً عاشق رویاپردازی هستید و زمان زیادی را صرف تصور سناریوهای مختلف و ایده‌های جدید می‌کنید.

شما به راحتی می‌توانید از دنیای واقعی فاصله بگیرید و به جهان خیالی خود سفر کنید که در آن همه چیز امکان‌پذیر است.

گزینه ۶:

اگر پیشانی دارید که کمی شبیه به قله کوه است، شما فردی بسیار خوش شانس، مهربان و اجتماعی هستید. او عاشق رانندگی است. شما می دانید چه می خواهید و چگونه به آن برسید.

گزینه ۷:

اگر پیشانی شما ناهموار است، شما فردی سرسخت هستید. شما می خواهید همه چیز همانطور که برنامه ریزی کرده اید پیش برود. به دنبال ارضای خواسته های خود باشید. می توانید در مکالمات طعنه آمیز شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: