تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | هوش پلیسیت رو بکار بنداز و بچه رو نجات بده | کی قصد داره بچه رو بدزده؟

تست تصویری شناسایی آدم ربا: سوال تصویری معمایی امروز هم از جمله معماهای تصویری که ذهن شما را حسابی درگبر خواهد کرد. برای اینکه بتوانید به پاسخ صحیح دست پیدا کنید، باید از قدرت دید بالایی برخوردا باشید و جزئی نگری شما عالی باشد. احتمالا در ابتدا معتقد باشید که تست تصویری شناسایی آدم ربا می تواند فاقد یک پاسخ باشد. اما اگر بیشتر دقت کنید با یک نشانه می توانید این معمای تصویری را حل کنید.

کدخبر : 16386
سایت سرگرمی روز :

در این آزمون توانائیهایی شما به چالش کشیده می شود. در ابتدا قدرت دید شما برای دیدن جزئیات و در نهایت دقت شما برای اینکه بتواند جزئیات را مورد تحلیل قرار دهد. زمان محدود ارائه پاسخ نیز به دلیل بالا بردن سطح سختی تست تصویری شناسایی آدم ربا است. زمان محدود 6 ثانیه ای قطعا می تواند بیشتر شما را دچار چالش کند.

تست تصویری شناسایی آدم ربا

در سوال معمایی امروز که تنها عده کمی تاکنون توانسته اند به آن پاسخ دهند، شما باید بتوانید فردی که تصمیم دارد بچه مدرسه ای را از خیابان بریاید را شناسایی کنید. همان طور که اشاره شد برای پاسخگویی به تست تصویری شناسایی آدم ربا تنها کاری که باید انجام دهید تمرکز کردن و دقت تمام به جزئیات تصویر است. شما 6 ثانیه فرصت دارید. آیا متوجه چیز عجیبی شده اید؟ چه فکر می کنید؟

در تصور تست تصویری شناسایی آدم ربا، دو راننده اتومبیل را مشاهده می کنید که هر دو بچه مدرسه ای مقابل خود را به سوار شدن به اتومبیل خود دعوت می کند. در نگاه اول نکته خاصی در تصویر دیده نمی شود. اما پلیس با بررسی دوربین های مدار بسته متوجه شد که یکی از این دو راننده مجرم بوده و یک آدم ربا شد. پلیس توانست این فرد را که قصد آدم ربایی را داشت دستگیر کند. به نظر شما آدم ربا و مجرم چه کسی است؟ با مجله خبری چشمک و تست تصویری شناسایی آدم ربا همراه شوید.

سازنده این آزمون معتقد است که هدف او تنها بالا بردن سطح توانایی های شناختی افراد است و وی تلاش می کند با ایجاد چنین آزمون هایی سطح دقت و تمرکز مخاطبان را افزایش دهد. به باور کارشناسان انجام منظم چنین آزمون هایی سطح توانائیهای شناختی ما را افزایش مبی دهند. بدون آنکه خود متوجه باشیم.اگر اماده هستید با دقت به تصویر تست تصویری شناسایی آدم ربا نگاه کنید!

پاسخ تست تصویری شناسایی آدم ربا

اگر به این قسمت از متن تست تصویری شناسایی آدم ربا رسیده اید، به احتمال زیاد راه حل این چالش را پیدا کرده اید. اگر برعکس است، نگران نباشید، زیرا همانطور که در ابتدا گفتیم تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنت راه حل را پیدا کردند. می توانید به بالا نگاه کنید و تصویر را با جزئیات بررسی کنید و سعی کنید در این چالش تصویری متوجه شوید که کدام یک از این دو راننده یک بچه دزد است. 6 ثانیه دیگه فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست تصویری شناسایی آدم ربا: اگرپاسخ را پیدا نکردید، در ادامه به شما نشان خواهیم داد که کدام یک از این دو راننده یک آدم رباست. برخی بلافاصله مرد سمت راست که خال کوبی دارد را مجرم خطرناک و آدم ربا معرفی می کنند، اما اگر دقت کنند راننده سمت چپ واقعا یک پلیس نیست. اتومبیل او به شکل اتومبیل پلیس درآمده است. نوشته پلیس رنگ به درستی رنگ آمیزی نشده است. هچنین فاقد آژیر پلیس است. این فرد قصد دارد با اتومبیل پلیس کودک یا دانش آموز را فریب داده و او را برباید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: