چیستان روز | چیستان باحال

چیستان بسیار سخت | اون چه شهریه که هم یکی از تجهیزات برقیه هم پایتخت یک کشور؟

به نظر شما جواب این سوال چیست؟ کدام شهر است هم یکی از تجهیزات و لوازم برقی است و هم پایتخت کشوری در دنیا

کدخبر : 16683
سایت سرگرمی روز :

چیستان سوالی معماگونه است که سعی در به چالش کشیدن خواننده اش دارد. معمولا طراحان چیستان سوال را طوری مطرح می‌نمایند که خواننده مجبور به فکر کردن گردد. این سوالات می‌توانند در قالب نظم یا نثر بیان شوند، بازی با کلمات و حروف باشند یا اطلاعات عمومی فرد را محک بزنند.

حتی در برخی موارد نکاتی انحرافی در خود پنهان کرده‌اند تا خواننده از جواب صحیح دور شود. همه این حقه‌ها برای این است که ما با خواندن چیستان از همه حواسمان استفاده کنیم. مطالعه روزانه چیستان و بازی‌های معمایی نه تنها اوقات فراغت ما را پر خواهد کرد بلکه می‌تواند مغز ما را از هجوم بیماری‌های زوال عقل همچون آلزایمر مصون بدارد.

چیستان پایتخت و لوازم برقی

اون چه شهریه که هم یکی از تجهیزات برقیه هم پایتخت یک کشور

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای رسیدن به جواب می‌توانید از لیست پایتخت‌های کشورهای جهان استفاده کنید. به نظرتان کدام یک می‌‌تواند مشابه یکی از تجهیزات و لوازم برقی باشد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان پایتخت و تجهیزات برقی

جواب صحیح این چیستان شهر کابل است.

کابل پایتخت کشور افغانستان بوده که در همین نزدیکی کشور خودمان قرار گرفته است. کابل رو می‌توان به صورت دیگری خواند و از آن به عنوان کابل برق یاد کرد.

آیا توانستید به جواب صحیح برسید؟ چقدر زمان برای حل این معما و چیستان صرف کردید؟ اگر این چیستان مورد پسند شما قرار گرفته آن را با دیگر دوستانتان به اشتراک گذاشته و آن‌ها را به چالش حل چیستان‌های روزانه ستاره دعوت نمایید. ما در تلاشیم که با ارائه روزانه چیستان، مهارت کودکان و بزرگسالان را در حل مسائل گوناگون بهبود ببخشیم. اوقات فراغتشان را پر نماییم و قدرت تفکر را در آن‌ها افزایش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: