تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بزرگترین نقطه ضعفت که بقیه ازش سو استفاده میکنن چیه؟ یک تصویر انتخاب کن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بزرگترین نقطه ضعف شما چیست؟ با خواندن نمایه مربوط به تصویری که از بین این سه مورد ترجیح می دهید، آن را کشف کنید

کدخبر : 16833
سایت سرگرمی روز :

نردبان روی دیوار - شما تمایل دارید همیشه کار را به تعویق بیندازید

کوه - شما خیلی حساس هستید

سعی کنید چند ثانیه به این سه تصویر مختلف نگاه کنید و بین هزارتو، نردبان روی دیوار و کوه یکی را که ترجیح می دهید انتخاب کنید. پاسخ به شما نشان می دهد که ضعف اصلی شما چیست.

مثل همیشه، به شما یادآوری می کنیم که تست های ما بازی های ساده ای هستند و باید به این شکل گرفته شوند.

هزارتو - شما نمی توانید نه بگویید

نه گفتن برای شما بسیار سخت است و گاهی اوقات دیگران از آن سوء استفاده می کنند. هر بار که به خود می گویید نگرش خود را تغییر خواهید داد، اما همیشه عقب می نشینید. ترکیبی از احساس گناه، ترس از پذیرفته نشدن، قضاوت منفی یا آسیب رساندن به کسی، باعث می‌شود از آنچه واقعاً احساس می‌کنید دست بکشید. اما نه گفتن حق شماست، سعی کنید از چیزهای کوچک شروع کنید.

نردبان روی دیوار - شما تمایل دارید همیشه کار را به تعویق بیندازید

خیلی راحت حواس‌تان پرت می‌شود و دائماً کارها را به تعویق می‌اندازید، به‌خصوص اگر مجبور باشید کارهای خسته‌کننده‌ای انجام دهید. در برخی موارد، اهمال کاری می تواند مثبت باشد، به خصوص تعلل استراتژیک، اما اگر بیش از حد باشد، می تواند یک دور باطل ایجاد کند که شکستن آن دشوار است. ارزش بررسی، درک علل و شاید اتخاذ برخی ترفندها برای جلوگیری از تعلل را دارد.

کوه - شما خیلی حساس هستید

شما بسیار حساس هستید و هرگونه انتقادی، حتی اگر سازنده باشد، شما را آزار می دهد و شما را آزار می دهد، و اغلب خود را در حال ضدحمله می بینید، حتی زمانی که اصلاً لازم نیست. اغلب این نگرش ناامنی خاصی را پنهان می کند، اما کمی خود محوری را نیز پنهان می کند و روابط با دیگران را دشوار می کند. ارزش بررسی را دارد!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: