بازیگر نقش کودکی یانگوم در لباس عروس | عکس دو نفره بازیگر یانگوم در کنار همسرش

اگر طرفدار سریال جواهری در قصر بوده باشید حتما بازیگر نقش کودکی یانگوم را به یاد دارید!

کدخبر : 16918
سایت سرگرمی روز :

 دختر شیرین و زیبایی که هر حرکتش فورا به دل می نشست. این بازیگر کره ای، جو جونگ ئون، متولد 10 مارس 1996 است. او به خاطر نقش کودکی یانگوم بود که شهرت زیادی پیدا کرد. اخیرا تصویری از ازدواج او وایرال شده است که با هم می بینیم:

کودکی-یانگوم--e1715341473769

ٖجواهری در قصر  یک سریال تلویزیونی محصول کره جنوبی بود که در سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لی بیونگ هون تولید شد. این سریال، اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکهٔ ام‌بی‌سی پخش شد و با میانگین ۴۵٫۸٪ بیننده، یکی از برترین برنامه‌ها در زمان پخش محسوب می‌شد. جواهری در قصر با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار تولید شد و بعدها به ۹۱ کشور صادر شده و درآمدی در حدود ۱۰۳٫۴ میلیون دلار کسب کند. به همین دلیل این سریال یکی از نشانه‌های اصلی گسترش موج کره‌ای در دنیا تلقی می‌شود.

این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف نجات دهد. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان ساخته شده است. این مجموعه، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: