فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 23 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1721
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

قانون جذب لغزش ناپذیر است. هر کس هرچه را درخواست می کند، دریافت می دارد؛ حتی اگر در بیشتر مواقع فرد آگاه نباشد که چیزی را دارد طلب می کند که نمی خواهد. چنین زیبایی مطلقی در قانون جذب است و چنان پذیرا و بخشنده است که از طریق آن می توانیم طعم زندگی را بچشیم.

قانون هرگز تغییر نمی کند؛ باید یاد بگیریم چگونه هماهنگ با قانون جذب زندگی کنیم. سنگین ترین تکلیف آدمی همین است.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید هفت مرحله را از سر بگذرانیم:

1- از اعماق وجودمان طالب و خواستار آن چیز باشیم. یعنی با وجودی که الآن به آن چیز نرسیده ایم ، اما شوق و کشش و علاقه شدید و تمام ناشدنی برای وصال به آن چیز در تمام وجودمان موج بزند.

2- واضح و شفاف و با جزئیات کامل و دقیقا بدانیم چه چیزی را می خواهیم. گنگ و مبهم و گیج نباشیم که همینطوری یک چیزی را از روی هوس یا چشم و هم چشمی یا تقلید کورکورانه بخواهیم. باید آن چیز را حتی اگر به آن نرسیده ایم بتوانیم مقابل چشم دلمان ببینیم. مهم تر اینکه باید در اعماق وجودمان بابت خواستن این چیز دچار مشکل عذاب وجدان نباشیم و طلب کردن این چیز با ارزش های روحی و معنوی ما ناسازگار نباشد. باید ارزش هایی که به آنها معتقد هستیم هم این چیزی که برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنیم را تائید کنند و این گرفتن تائید از تک تک ارزش های درونی مان مساله بسیار مهمی است.

3- فقط به خواست باطنی خودمان اکتفا نکنیم و چیزی که طالبش هستیم را با زبان ساده تقاضا کنیم. یعنی وقتی مطمئن شدیم و یقین پیدا کردیم که واقعا طالب آن هستیم ، با همین زبانی که صحبت می کنیم با صدای بلند برای کاینات درخواست خودمان را دعا کنیم و به اطلاع کاینات برسانیم.

4- باور کنیم و یقین داشته باشیم که بالاخره دیر یا زود حتما و مطمئنا به چیزی که می خواهیم می رسیم. هم در سطح خودآگاه و هم در سطح ضمیر ناخودآگاه باید این باور و یقین رسیدن به مقصود و مقصد را باید جا بیاندازیم.

5- برای رسیدن به چیزی که می خواهیم کاری انجام دهیم. حتی اگر اینکار یک تلاش کوچک چند دقیقه ای در طول روز باشد. باید بتوانیم در تصور و خیال خودمان را ببینیم که به مطلوبمان رسیده ایم. به جزئیات نباشد نباید کاری داشته باشیم و به اینکه کاینات چگونه می خواهد مشکلات سرراه را بردارد و ما را به وصال برساند. بلکه برعکس باید سعی کنیم خودمان را در حال لذت بردن از چیزی که بالاخره روزی به آن خواهیم رسید ببینیم.شک نداشته باشیم که سرانجام یک روزی و در یک جایی و یک جورایی ما به خواسته آرمانی مان می رسیم وچیزی که تقاضا کرده ایم را دریافت می کنیم. خودمان را در حال داشتن آن چیز و لذت بردن از آن هر روز در تصوراتمان ببینیم و در این تصور زیبا خود را شناور سازیم.

6- سپاسگذار باشیم. همیشه باید از خدا و خالق هستی تشکر کنیم و مهم این است که این سپاس و تشکر زبانی نباشد و در اعماق قلب و دلمان هم این سپاسگذاری را باید حس کنیم. قدرتمند ترین دعایی که می بایست هر روز دلمان را بلرزاند باید همین دو کلمه "خدایا متشکرم." باشد. وقتی این کلمات را در دل خود می گردانید سعی کنید آنها را واقعا و با تمام وجود احساس کنید. جوری تشکر کنید که انگار قبلا دریافت کرده اید و غرق در شکر و سپاس از درگاه خالق کاینات هستید.

7- امیدوار و منتظر و چشم به راه باشید. خودتان را طوری آماده کنید که همیشه در حالت یک نوع انتظار زیبا و یک جور چشم انتظاری توام با ذوق و شادی فراوان باشید. راهی پیدا کنید که این انتظار توام با شوق در زندگی شما هم نشان داده شود. و شما به طور دائم و مستمر لحظه ای هم از تصور وصال و رسیدن غافل نشوید. شاید کسی چیزی که می خواهید را به شما بدهد و شاید هم شما راهی برای رساندن خودتان به چیزی که طلب می کنید پیدا کنید. مهم این است که مطمئن باشید و منتظر باشید تا لحظه وصال اتفاق بیافتد.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

کسی که چشم امیدش به خدا باشد هرگز در نمی ماند.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست.

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت “هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است. ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.”

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

جمله تاکیدی :

من برای زیبایی و عشقی که مرا احاطه کرده است سپاسگزارم.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

بخواهید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. بکوبید که برای شما باز کرده خواهد شد. (انجیل متی)

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

عیسی مسیح گفت: ای کم ایمانان چرا هراسانید؟ و اگر بتوانی ایمان آوری، مومن را همه چیز ممکن است!

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

جمله تاکیدی را باید بارها و بارها تکرار کرد. گاه ساعت ها در یک وهله: خاموش یا به صدای بلند. آرام، اما با عزمی جزم.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند. ضمنا برای کسی که با خدا است همه چیز میسر است.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فرزانگان باستان در هزاران سال پیش ما را به شکرگزاری سفارش کرده اند. دینی نیست که به شکرگزاری اهمیت نداده باشد. همه حکیمان و ناجیان جهان در آموزه های خود کاربرد شکرگزاری را نشان داده اند. یقینا برای همین است که انیشتن روزی هزار بار می گفت: شُکر!

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما می توانید زندگی تان را بهشت کنید، ولی تنها راه برای این کار این است که درون خود را بهشت کنید. راه دیگری نداریم. شما علت هستید و زندگی تان معلول است.

فال قانون جذب ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

جمله تاکیدی:

جایی هست ک جز تو هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: