فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 26 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1768
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر خطای گذشته را نمی توان جبران کرد، دست کم اثر آن را با مهربانی در حق کسی دیگر می توان خنثی کرد.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در انجام کارها هرگز تنها نیستید، مگر این که فکر کنید تنها هستید، که برای هرکس فکر ترسناکی است. وقتی بدانید قدرت کائنات را در کنار خود دارید که به هر فکر شما پاسخ می دهد و منتظر و آماده برای کمک به شما در به سرانجام رساندن هر کاری است، ترس تان ناپدید خواهد شد. بهترین پشتیبان با شما هم پیمان شده است. این یار به تمام انرژی ها دسترسی دارد. هیچ چیز یارای ایستادن در برابر آن را ندارد. تنها کاری که شما باید برای شریک خود بکنید، باور کردن او است.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

من اکنون لبریز از احساس بخشش و گذشت نسبت به خودم و دیگران هستم و دیگر به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نمی کنم. خانه دلم آرام و پاک است.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

اگر خطای گذشته را نمی توان جبران کرد، دست کم اثر آن را با مهربانی در حق کسی دیگر می توان خنثی کرد.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد. شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید. با تمرکز بر روی هر چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق بی افتد.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

یکی دیگر از راه های استفاده از قانون جذب به نفع خود این است: هر شب، قبل از این که به خواب بروید، لحظات خوب روز را در ذهن بازپخش کنید و بابت هرکدام صمیمانه خدا را شکر کنید. بعد به فردا بیندیشید و نیت کنید فردا روز خارق العاده ای خواهید داشت که سرشار از عشق و شادی و مملو از خیرت و برکت برای تان خواهد بود. نیت کنید که فردا بهترین روز زندگی تان خواهد بود. فردا صبح که بیدار شدید، قبل از این که از رختخواب بلند شوید، نیت های دیشب خود را اعلام کنید و از این بابت که هم اکنون آن ها را دریافت کرده اید، سپاس ویژه ی خود را ابراز دارید.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

واژه ی «اگر» فرکانس نیرومندی از شک با خود دارد. وقتی درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، واژه ی «اگر» را از جملات خود حذف کنید. قبول دارید وقتی از واژه ی «اگر» استفاده می کنید، درواقع اعتقاد ندارید که خواسته تان به شما تعلق دارد؟

وقتی با «اگر» شک را از خود ساطع می کنید، قانون جذب نمی تواند خواسته تان را به شما بدهد. زمانی که درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، از «وقتی» استفاده کنید؛ «وقتی این اتفاق بیفتد،» «وقتی این کار را بکنم،» «وقتی آن جا باشم،» «وقتی بشود،» «وقتی آن را به دست آورم.» وقتی، وقتی، وقتی!

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

هرگز از آنچه به دلت می افتد سرپیچی نکن!

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

جمله تاکیدی:

جایی هست ک جز تو هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

خودت را در وفور نعمت ببین و آن را جذب خواهی کرد. این در هر مرحله ای و برای هر فردی کارایی دارد. وقتی خودت را تصور کنی که در وفور نعمت زندگی می کنی، زندگی ات را به گونه ای نیرومند و آگاهانه از طریق قانون جذب مشخص می کنی. به همین سادگی.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

هر آرزویی - خواه به زبان آمده و خواه نهفته در دل - یک استدعا است. و چه بسیار، همه ی ما از برآورده شدن ناگهانی آرزویی حیرت کرده ایم.

 فال قانون جذب ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

دفعه ی بعد که حال و هوای بدی داری یا به احساساتی منفی دچار هستی، به علائم هشدار کائنات گوش کن. در آن لحظه تو درِ موارد خوب را که می خواهد به سویت گشوده شود، به این دلیل که روی فرکانس منفی هستی، مسدود می کنی. افکارت را تغییر بده و درباره ی مسائل خوب فکر کن. وقتی حال و هوای خوبی پیدا کردی و احساسی خوب به سراغت آمد، خودت متوجه می شوی که دلیلش تغییر فرکانس و رفتن روی فرکانس جدید است و کائنات با احساساتی بهتر آن را مورد تایید قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: