وام فوری | وام فوری با سود کم

وام فوری 100 میلیونی با تحویل فوری و اقساط بلندت مدت | وام فوری برای کارمندان دولتی و غیر دولتی با شرایط ویژه

مدتی است که بسیاری از بانک ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود وام بدون ضامن ارائه می کند. در این مطلب شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بانک ملی را توضیح می دهیم.

کدخبر : 1805
سایت سرگرمی روز :

وام فوری یک نوع وام پرطرفدار بین کسانیکه به پول زیاد در مدت زمان کم برای راه اندازی شغل یا ازدواج  نیاز دارند است. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

مدتی است که بسیاری از بانک ها برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود وام بدون ضامن ارائه می کند. در این مطلب شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن بانک ملی را توضیح می دهیم.

اگر پیدا کردن ضامن وام بانکی برای شما مشکل است، می‌توانید از برخی بانک‌ها بدون ضمانت شخص دیگری و تنها با اعتبارسنجی بانکی خودتان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید. در ادامه شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

شرایط وام بدون ضامن بانک ملی برای کارمندان دولتی و خصوصی

تمامی کارمندان و بازنشستگان دولتی که حقوق و مزایای خود را از بانک ملی دریافت می‌کنند، می‌توانند با اعتبارسنجی بانک مرکزی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام در قالب کارت اعتباری دریافت کنند. فراموش نکنید وام‌گیرنده  دولتی حتما باید دارای اعتبارسنجی بانکی A، B  یا C بانک مرکزی باشد.

اگر کارمند بخش خصوصی هستید و حقوق شما به حساب این بانک واریز می‌شود برای دریافت وام با اعتبار سنجی باید رتبه بانکی A، B را کسب کنید و اگر رتبه شما C باشد برای دریافت این وام به یک ضامن هم نیاز خواهید داشت.

ارائه سفته و نامه کسر از حقوق برای کارمندان دولتی و خصوصی با هر رتبه بانکی لازم است.

سود وام بانک ملی

سود وام بدون ضامن بانک ملی ۱۸ درصد است. بنابراین اگر شما ۱۰۰ میلیون وام دریافت کنید ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان طی ۴۸ ماه سود پرداخت خواهید کرد.

مدت بازپرداخت وام بدون ضامن بانک ملی​

برای پرداخت اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک ملی  ۳۶ ماه زمان دارید و اگر وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را دریافت کنید در ۴۸ ماه باید اقساط خود را تسویه کنید.

رقم اقساط وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک ملی

برای سقف ۱۰۰ میلیونی ماهانه ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان قسط پرداخت خواهید کرد و در نهایت ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک بازمی‌گردانید.

در طرح  تسهیلات با دستگاه کارتخوان بانک ملی دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان بانک ملی می‌توانند با ایجاد میانگین حساب حداقل ۶ ماه تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

 

نام وام     

تسهیلات با دستگاه کارت‌خوان

سود     

1 %

این تسهیلات دارای سود ۱ تا ۲۳ درصد است.

سقف وام     

2,000 میلیون تومان

نوع ضمانت     

ضامن رسمی

سند ملک

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده     

حساب سپرده لازم     

قرض الحسنه

میزان سپرده     

50000000

حداقل سپرده برای این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان است

مدت زمان خواب سپرده     

6 ماه

حداقل مدت زمان میانگین حساب ۶ ماه است

مسدودی سپرده     

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده     

300

حداکثر زمان بازپرداخت     

34 ماه

قسط وام     

56,416,199 تومان

کل سود وام     

30,983,153 تومان

مجموع رقم وام و سود     

2,031,033,152 تومان

سپرده جداگانه     

-

هزینه‌های جانبی     

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات     

    وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

در این طرح شما باید از قبل نزد بانک ملی دارای حساب بوده باشید. به طوریکه اگر حداقل تا ۶ ماه در نزد این بانک دارای حساب باشید و ۳ ماه بعد از آن نیز به صورت مداوم گردش حساب داشته باشید می‌توانید تا ۳ برابر سپرده خود و تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه است و نیاز به ضامن رسمی، دارای جواز کسب یا سند ملکی دارد. سود این تسهیلات نیز بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات بین ۱ تا ۲۳ درصد است.

اگر ضامن رسمی ندارید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید.

اگر نقدینگی کافی برای خرید کالا ندارید، می توانید با «طرح آینده داران» تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید که نیاز به ضامن رسمی ندارد. در ادامه شرایط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت وام بدون ضامن رسمی ۱۴۰۲

برای دریافت وام بدون ضامن بانک آینده ابتدا باید در یکی از شعب این بانک حساب باز کنید. تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و جاری مشمول دریافت این وام خواهند شد.  وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد.

ضمانت وام بانک آینده

این بانک مسدودی سپرده و اعتبار شغلی را به عنوان ضمانت قبول می کند. همچنین کارمندان دولت با ارائه معرفی‌نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

سقف وام بدون ضامن بانک آینده

در این طرح می‌توانید حداقل ۱ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنید. توجه کنید با این وام تنها می توانید از فروشگاه‌های ایران مال خرید خود را انجام دهید.

مدت بازپرداخت و سود وام بدون ضامن بانک آینده

سود تسهیلات بدون ضامن برحسب دوره بازپرداخت ۷ درصد (۶ماهه) یا ۲۳درصد (۲۴ماهه) است.

سود وام بانک آینده

رقم سود وام بانک آینده ۸۲۰,۶۲۵ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و ۱۲.۸۴۷.۹۶۷ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

تعداد قسط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده

رقم ماهانه ۶,۸۰۳,۴۳۷ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و رقم ماهانه ۲.۶۱۸.۶۶۵ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • كيومرث
    0

    مرحبا 👋 مرحبا 👋 مرحبا 👋 مرحبا 👋 مرحبا 👋 مرحبا 👋

  • مرضیه شجاعی
    0

    چرا وام نمیدن

  • معصومه تندیس
    0

    واقعا نیازمند وام هستم

  • مصطفی جهانی
    0

    مصطفی جهانی