قیمت دلار | قیمت روز دلار

قیمت دلار در بازار امروز کولاک کرد | قیمت روز دلار 31 فروردین ماه

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، امروز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۹۱ تومان اعلام شد.

کدخبر : 1881
سایت سرگرمی روز :

قیمت دلار بر بازار های دیگر نیز تاثیر مستقیمی دارد. قیمت دلار بر بازار خودرو نیز تاثیرات زیادی داشته و باعث افزایش قیمت خودرو میشود.  قیمت دلار روز به روز رو به افزایش است و بازار قیمت دلار شاهد نوسانات زیادی است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار را از قیمت دلار برای شما قرار میدهیم. در ادامه بروزترین قیمت دلار را مشاهده میکنید.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز، ۴۲ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۹۱ تومان اعلام شد.

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۲ هزار و ۱۸۳ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۵۹۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲هزار و ۲۷۲ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۵۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۵۰۸ تومان اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی
    2

    تاقبر عا عا عا دلار۵۳تومنه

  • م.ن
    1

    دلار بی ارزش شده و حتی در آمریکا سکه طلا و نقره به جای پول استفاده میکنند. ۴ تا ایالت تصویب کردن و ۲۲ تا ایالت دیگر هم دارند بررسی میکنند. حالا در ایران دلار دلار میکنند و از این کابوس بیدار نمی‌شوند.

    • ناشناس
      0

      خدا بهت عقل بده ،تمام