وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه با سود کم

وام قرض الحسنه 30 میلیونی برای این افراد | از دریافت وام قرض الحسنه 30 میلیونی با اقساط بند مدت و سود بسیار کم جا نمانید

شرایط ضامن برای بازپرداخت های دانشجویی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای وام‌های ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی و مبالغ بالاتر مشخص شد.

کدخبر : 1888
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

شرایط ضامن برای بازپرداخت های دانشجویی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای وام‌های ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی و مبالغ بالاتر مشخص شد.

 به نقل از ایسنا، طبق بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف ۱۵ میلیون، معرفی یک نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی الزام است.

همچنین برای دریافت وام‌های دانشجویی تا سقف مبلغ ۳۰ میلیون تومان نیز معرفی یک نفر ضامن رسمی یا پیمانی و یا دو نفر ضامن قراردادی از بین ضامنین واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ آئین‌نامه پرداخت و بازپرداخت وام‌های دانشجویی صندوق الزامی عنوان شده است.

در نهایت برای دریافت وام‌های دانشجویی بیش از ۳۰ میلیون نفر نیز معرفی یک نفر ضامن دیگر علاوه بر ضامنین قبلی صرفا از میان کارکنان رسمی و پیمانی واجد شرایط در ماده فوق الزامی عنوان شده است.

بر اساس تاکید صندوق رفاه دانشجویان دانشجویان می‌توانند برای دریافت چهار وام دانشجویی یعنی تحصیلی، شهریه از منابع صندوق ضروری و ودیعه مسکن اقدام کنند که مبالغ وام تحصیلی بر اساس مبدا تحصیلی عنوان شده است و پرداخت وام تحصیلی به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی به صورت شش ماهه پرداخت می‌شود.

همچنین مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متاهل حداکثر تا دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد تعیین شده است و تمامی دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای واجد شرایط دریافت وام تحصیلی می‌باشند.

وام شهریه نیز به شماره حساب دانشگاه بابت تامین بخشی از بدهی شهریه دانشجویی متقاضی واریز و به عنوان بدهی وی در پرونده دانشجو ثبت می‌شود. دانشجویان ورودی جدید دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی صرفا می‌توانند از وام شهریه صندوق رفاه بهره‌مند شوند.

بر این اساس دانشجویان نوبت دوم دانشگاه‌های دولتی، مراکز وابسته به دستگاه‌های اجرایی و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، همچنین دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی کاربردی، آزاد و موسسات غیر دولتی و غیر انتقاعی می‌توانند از این وام استفاده کنند.

در نهایت صندوق رفاه دانشجویان در خصوص دریافت وام ضروری و ودیعه مسکن متاهلی نیز عنوان کرده است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از دریافت مدارک و مستندات از دانشجویان قبل از اطلاع رسانی و صدور بخشنامه در خصوص پرداخت این دو وام خودداری کند.

منبع: ایسنا

اگر دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت دارید می‌توانید تا سقف ۲ میلیارد تومان وام نقدی دریافت کنید.

اگر به‌دنبال وام نقدی رقم بالا هستید می‌توانید طرح بسته جامع اعتباری بازارهای هدف بانک تجارت را انتخاب کنید. البته باید جزو اصناف و افرادی باشید که دارای دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت هستند. در ادامه

شرایط دریافت وام با جواز کسب بانک تجارت

برای دریافت وام با جواز کسب بانک تجارت ابتدا باید در یکی از شعب این بانک حساب باز کنید زیرا برای دریافت این تسهیلات نیاز به ۳ تا ۶ ماه میانگین حساب قرض الحسنه دارید.

ضمانت وام اصناف بانک تجارت

برای دریافت تسهیلات بسته جامع اعتباری بازارهای هدف بانک تجارت نیاز به جواز کسب و سند دارید و نیازی به ضامن رسمی یا مسدود شدن سپرده ندارید. همچنین باید وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.

سقف وام  با جواز کسب بانک تجارت 1402

سقف تسهیلات با جواز کسب ۱۴۰۲ برای اصناف و پایانه‌های فروشگاهی ۱.۵ میلیارد تومان و برای درگاه‌‌های اینترنتی ۲ میلیارد تومان است.

مدت بازپرداخت وام بانک تجارت

وام نقدی رقم بالای بانک تجارت دارای بازپرداخت ۳۶ ماهه است.

سود وام نقدی بانک تجارت

رقم سود وام بانک تجارت ۶۰۲,۹۷۲,۴۷۹ تومان برای سقف ۲ میلیاردتومانی و  ۴۵۲.۲۲۹.۳۵۹ برای سقف ۱.۵ میلیاردتومانی است. کل سود تسهیلات ۱۸ درصد است.

تعداد قسط وام با جواز کسب بانک تجارت

رقم ماهانه ۷۲,۳۰۴,۷۹۱ تومان برای سقف ۲ میلیاردتومانی و رقم ماهانه ۵۴.۲۲۸.۵۹۳ برای سقف ۱.۵ میلیاردتومانی است.

زنان فاقد تمکن مالی با حرفه آموزی و ایجاد زیرساخت بازاریابی محصولات و اعطای تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال توانمند می‌شوند.

سمیه رفیعی عضو فراکسیون زنان مجلس بازدارندگی از خشونت، افزایش امنیت روانی بانوان و حمایت از زنان آسیب دیده را از اهداف کلی لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار دانست و گفت: در این لایحه علاوه بر جرم انگاری و تشدید مجازات ها، حمایت‌های اقتصادی مناسب از جمله الزام توانمندسازی زنان فاقد تمکن مالی با حرفه آموزی و ایجاد زیرساخت بازاریابی محصولات و اعطای تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال زنان فاقد تمکن مالی دیده شده و امیدواریم با تلاش نمایندگان هر چه سریع تر در مجلس نهایی شود تا زنان ایران اسلامی بتوانند از ثمرات آن بهره‌مند شود.

به گفته وی برخی از اشکال خشونت جسمی، روانی و اجتماعی در قوانین کیفری به عنوان جرم تعریف شده و برای آن مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است اما ابهاماتی در مورد ارکان، اجزا و مصادیق خشونت در قوانین حقوقی و کیفری وجود دارد که انواع خشونت در لایحه مذکور پیش‌بینی و در واقع دارای دو هدف کلی بازدارندگی از خشونت و حمایت از زنان آسیب دیده است.

وی با یادآوری اینکه در لایحه ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار، مجازات‌های سنگینی برای جرائم علیه زنان در نظر گرفته شده است، جرم انگاری آزار و اذیت‌های روانی، پیشگیری از سوء رفتار علیه زنان، نظارت و پایش وضعیت زنان آسیب دیده پس از اجرای رای و حمایت‌های قضایی و کیفری از آنها را از اهداف و رویکردهای کلیدی این لایحه برشمرد و گفت: تشدید مجازات جرائم سازمان یافته یا گروهی علیه زنان و مجرمانی که هنگام جرم علیه زنان اقدام به تصویربرداری می‌کنند هم در لایحه مذکور مدنظر گرفته است و در واقع با این جرم انگاری‌ها امنیت روانی زنان در جامعه افزایش خواهد یافت.

رفیعی تاکید کرد: در این لایحه علاوه بر جرم انگاری و تشدید مجازات‌ها، حمایت‌های اقتصادی مناسب از جمله الزام توانمندسازی زنان فاقد تمکن مالی با حرفه آموزی و ایجاد زیرساخت بازاریابی محصولات و اعطای تسهیلات کم‌بهره برای اشتغال زنان فاقد تمکن مالی دیده شده و امیدواریم با تلاش نمایندگان هر چه سریع تر در مجلس نهایی شود تا زنان ایران اسلامی بتوانند از ثمرات آن بهره‌مند شود.

 اگر قصد خرید خودروهای تولید داخل را دارید، می‌توانید از بانک تجارت وام خودرو ۱۴۰۲ دریافت کنید. در ادامه جزییات طرح پیشرو بانک تجارت که مربوط به شرایط دریافت وام خرید خودرو را می خوانید.

وام قرض الحسنه

شرایط دریافت وام خودرو بانک تجارت

 افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضی وام خودرو بانک تجارت نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌ نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

سقف تسهیلات وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک تجارت

بانک تجارت تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان به شما وام خرید خودرو پرداخت می کند. چک مبلغ وام پس از ارائه پیش‌ فاکتور، تنها در وجه نمایندگی خودروساز داخلی صادر می‌شود.

مهلت پرداخت وام خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک تجارت ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

سود و اقساط وام خرید خودرو بانک تجارت

مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

ضامن وام خرید خودرو بانک تجارت ۱۴۰۲

بانک تجارت برای ضمانت از متقاضی وام دو ضامن رسمی می خواهد. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند.  سند خودرو نیز در رهن بانک نخواهد ماند.

وام خرید کالا یکی ‌از انواع تسهیلاتی است که بانک‌ها برای خرید انواع لوازم‌خانگی یا کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه، لب تاپ و... به مردم و مشتریان خود پرداخت می‌کنند. سقف این نوع وام بسته به شرایط تسهیلات هر بانک تا ۲۰۰ میلیون تومان متفاوت است.

یکی از انواع وام‌هایی که مردم برای برای خرید یا تعویض لوازم خانگی خود مانند لوازم الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، مبل، تلویزیون و سایر کالاهای مورد نیازشان، به بودجه بیشتری نیاز دارند و از آن برای تامینش استفاده می‌کنند، وام خرید کالا است که شرایط متفاوتی در بانک‌های مختلف دارد و سقف آن تا ۲۰۰ میلیون تومان در سال گذشته افزایش یافته بود.

طبق آخرین بخشنامه بانک مرکزی با موضوع دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد که آخرین اصلاحیه آن مربوط به اواخر بهمن ماه سال گذشته است اعطای این تسهیلات باید در قالب کارت اعتباری مرابحه تا سقف مورد اشاره باشد و هر فرد متقاضی تا این سقف مجاز است از همه موسسات اعتباری و بانک‌ها در چارچوب ضوابط مربوط وام خرید کالا دریافت کند.

یکی دیگر از مفاد این بخشنامه درباره افراد و مشتریان بانکی است که از این نوع تسهیلات استفاده کرده‌اند و در این باره آمده است که این اشخاص به اندازه سقف تعیین شده ۲۰۰ میلیون تومانی مجاز به دریافت این تسهیلات بانکی هستند و اگر قبلا به میزان کمتری این نوع وام را از بانکی دریافت کرده‌اند باقیمانده آن را می‌توانند از همان بانک یا بانک‌ها و موسسات اعتباری دیگر دریافت کنند. البته سایر تسهیلات خرد مانند ازدواج، فرزندآوری و... مشمول این بخشنامه نیست.

شرایط اعطای وام خرید کالا از بانک‌ها و موسسات اعتباری

بر اساس بخشنامه ابلاغ شده بانک مرکزی که حدود دو ماه گذشته به روز رسانی شد، نحـوه اعطـای تسـهیلات خـرد شامل دوره و شیوه بازپرداخت اقساط یا تسویه تسـهیلات، شـیوه محاسـبه سـود، کـارمزد و... تابع مقررات ابلاغـی از جملـه مفـاد دسـتورالعمل‌های اجرایـی عقـود و الزامـات مقرر در فرم‌های یکنواخت قراردادهای اعطای تسهیلات بانکی است. یکی از مهمترین شرایط برای اینکه بتوانید وام خرید کالا از بانک‌ها یا موسسات اعتباری دریافت کنید این است که نتیجه اعتباری سنجی که از بانک مرکزی گرفته می‌شود، مطلوب باشد و به اصطلاح بتوانید رتبه خوبی در این زمینه کسب کنید.

در آخرین اصلاحیه دستورالعمل اجرایی بانک مرکزی که در بهمن ماه سال گذشته به روز رسانی شد نیز آمده است که موسسه اعتباری موظف است قبل از اعطای تسهیلات به متقاضی نسبت به استعلام چک برگشتی و بدهی غیر جاری مشتری اقدام کند چرا که دادن هر گونه تسهیلات از جمله وام خرید کالا به مشتری که چک برگشتی یا بدهی غیر جاری دارد، ممنوع است.

از سوی دیگر بانک مرکزی در ادامه این اصلاحیه آورده است که موسسه اعتباری مورد نظر می‌تواند متناسب بـا امتیـاز اعتبـاری مشتری، میزان تسهیلات خرد اعطایی و درجه نقدشوندگی وثایق و تضامین ارایه شده، حداکثر دو مـورد از تضامین و وثایق به شرح مصادیق ذیل از تسهیلات گیرنده یا ضامن دریافت کند. این تضامین و وثایق ۱۵ گانه برای دریافت تسهیلات خرد بسته به نوع بانک و شرایط تسهیلات و مشتری در هر بانک و موسسه اعتباری متفاوت است.

برای وام خرید کالا چه وثایق یا تضامینی قابل پذیرش است

در این نوع تسهیلات، مانند وام‌های خرد دیگر اوراق تجاری مانند چک یا سفته مشتری، اوراق بدهی اعم از اوراق پذیرفته شده در بازار سرمایه و غیره، سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از جمله سهام عدالت، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس، چک یا سفته توسط ضامن، اموال عینی با ارزش عرفی از قبیل خودرو، مسکوکات یا مصنوعات طلا، حساب یارانه اشخاص، گواهی کسر از حقوق توسط مشتری یا ضامن قابل پذیرش است.

برای دریافت تسهیلاتی مانند وام خرید کالا تضامین دیگری از جمله ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی دایـر باشد، در مناطق روستایی ضمانت یک نفر ساکن روستا که اهلیت و صـلاحیت وی توسـط شـورای اسـلامی روستا مورد تأیید واقع شود مهمور به مهر شورای اسلامی روستا، سیم کارت دایمی ثبت شده تحت مالکیت مشتری، برای روستائیان، کشاورزان، دامداران سنتی و عشایر، پروانه چرای دام، پروانه چاه کشـاورزی، سـند مالکیت اراضی کشاورزی، ضمانت زنجیره‌ای، ضمانت صادره توسط بنگاه محل اشتغال مشتری، متضمن تضمین دیون تسهیلات گیرنده، قرارداد لازم‌الاجرا و سایر تضامین متناسب با امتیاز اعتباری مشتری و تشخیص مؤسسه اعتباری نیز از سوی بانک مرکزی مورد اشاره قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: