وام فوری | ثبت نام وام فوری

متقاضیان وام فوری بشتابید | وام فوری 300 میلیونی با تحویل سه روزه و اقساط بلند مدت

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. حداقل میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات ۳ ماه است.

کدخبر : 1958
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. حداقل میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات ۳ ماه است.

شرکت

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

سود

23 %

سقف وام

300 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

۳ ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

3 ماه

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

60 ماه

قسط وام

8,457,141 تومان

کل سود وام

207,428,480 تومان

مجموع رقم وام و سود

507,483,480 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

در  طرح وام با معدل حساب موسسه ملل همانند اکثر طرح‌های این روزهای سیستم بانکی می‌توانید با ایجاد معدل حساب تسهیلات دریافت کنید. بازپرداخت این وام ۶۰ ماه و سقف آن 300 میلیون تومان است. همچنین حداقل میانگین حساب برای دریافت این تسهیلات ۳ ماه و سود آن ۲۳ درصد است.

بانک آینده در سال ۱۴۰۲ وام با چک صیادی بدون ضامن ارائه می‌کند که سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است.

اگر به دنبال دریافت وام با چک صیادی هستید؛ طرح تسهیلاتی بهارانه بانک آینده را به شما پیشنهاد می‌کنیم که سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام با چک بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

 شرایط دریافت وام با چک بانک آینده ۱۴۰۲

طرح تسهیلاتی بهارانه برای مشتریان خوش حساب بانک آینده است. بنابراین شرط دریافت وام با چک ۱۴۰۲ باید ابتدا حساب قرض الحسنه بانک آینده افتتاح کنید. چراکه به میانگین حساب ۳ الی ۴ ماهه نیاز دارید.

مدت بازپرداخت وام با چک صیادی بانک آینده

برای افراد دارای میانگین حساب ۳ ماه تا ۱۵۰ درصد و افراد دارای میانگین حساب ۴ ماه ۲۰۰ درصد سپرده تسهیلات پرداخت می شود. سقف تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان، سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

ضامن وام ۳۰۰ میلیونی بانک آینده

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A باشید، این تسهیلات بدون ضامن و با یک عدد چک صیادی پرداخت می شود اما سایر افراد نیاز به ضامن رسمی دارند.

سود وام با چک بانک آینده ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم سود وام بدون ضامن بانک آینده ۱۸ درصد است. یعنی برای وام ۳۰۰ میلیونی در مجموع ۵۹,۴۵۳,۵۳۴ تومان سود طی ۲۴ ماه پرداخت می‌کنید. رقم وام بازپرداختی شما در واقع ۳۵۹,۵۵۳,۵۳۴ تومان است.

قسط وام بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک آینده

قسط وام بانک آینده در طرح ذکر شده با سقف ۳۰۰ میلیونی ماهانه ۱۴,۹۷۷,۲۳۱ تومان است.

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» را خواهند داشت.

مشتریان بانک ملت که واجد شرای دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی هم داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده است. سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

مطالبی درباره بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

بانک ملت از ادغام چندین مجموعه و موسسه پولی و مالی در تاریخ بیست و نهم آذرماه 1358 شکل گرفت. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات مجاز پولی و مالی را به مشتریان ارائه داده و به دنبال توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و … است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، کسب عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال 1395، نماد زرین محبوب‌ترین بانک در سال 95 به انتخاب 50 هزار مشتری شبکه بانکی و … را به دست آورد.

بانک سپه به مشتریانی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند در قالب طرح «نگین میثاق» وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

آن دسته افرادی که مایل به دریافت تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک سپه هستند باید حداقل یک ماه از زمان افتتاح حساب قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. ضمنا متقاضیان این تسهیلات نباید بدهکاری یا چک برگشتی داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید به بانک سه ضامن معتبر ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات 60 ماه اعلام شده است. نرخ سود این وام نیز متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بخشی از خدمات و افتخارات بانک سپه در سال‌های فعالیت آن

بانک سپه چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1304 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات پولی و مالی اعم از تسهیلات تکلیفی و غیرتکلیفی، افتتاح حساب و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. مشارکت در طرح‌های کلان و ملی، تامین مالی و مدیریت اوراق بهادار، تسهیلات مرابحه بنگاه‌های اقتصادی، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت و ارائه فرم‌ها و کارمزد خدمات بانکی تنها بخشی از خدمات بانک سپه محسوب می‌شوند.

این مجموعه طی 99 سال فعالیت خود توانسته نشان عالی و لوح سفیر و مروج برتر مسئولیت اجتماعی، تقدیرنامه سازمان زندان‌ها به جهت آزادسازی زندانیان غیرعمد و … را به دست آورد.

شرایط ضامن برای بازپرداخت های دانشجویی نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برای وام‌های ۱۵ و ۳۰ میلیون تومانی و مبالغ بالاتر مشخص شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • هوشنگ.خدایاریهستم
    0

    برای.صدمیلیون.وام.درخواست.مکنم.