فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 8 اردیبهشت | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 2024
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

وضعیت مالی امروزتان نتیجه افکار و تجسمات دیروزتان در مورد پول است. بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

من اکنون لبریز از احساس بخشش و گذشت نسبت به خودم و دیگران هستم و دیگر به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نمی کنم. خانه دلم آرام و پاک است.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

هر اندیشه منفی نسبت به دیگری، بازگرداننده ی چند اندیشه ی منفی به صاحب خود است. مهم نیست چند نفر اندیشه ی منفی نسبت به یکی دارند؛ اگر آن شخص شاد باشد، آن اندیشه ها هرگز به نزدیک وی هم نمی رسند، زیرا فرکانس شان متفاوت است. در عوض، همین اندیشه های منفی در شماری چند برابر به صاحبان آن ها باز می گردد.

هیچ کس نمی تواند اندیشه ی منفی خود را وارد زندگی ما کند، مگر آن که اجازه بدهیم فرکانس مان، خود را تا سطح فرکانس منفی پایین بکشد.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

کل قدرت تو برای خلق زندگی ات، همین حالا در دسترس توست، چون همین حالا زمانی است که تو مشغول فکر کردن هستی. اگر افکاری داشته ای که آشکار شدن آنها به نفع تو نبوده است، پس همین حالا می توانی طرز فکرت را عوض کنی. می توانی با جایگزین کردن افکار خوب، آنها را پاک کنی. درواقع زمان به تو خدمت می کند، چون می توانی افکاری جدید به ذهنت راه دهی و فرکانسی جدید ساطع کنی.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

تا خود را توانگر احساس نکنی، توانگریت به منصه ظهور نمی رسد.فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار!»

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شما قوی ترین آهنربا در تمام کائنات هستید. بنابراین هر احساسی که امروز شما در درون خود دارید ، مقدار بیشتری از همان ها را به زندگی آینده خود جذب می کنید

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

تا خود را توانگر احساس نکنی، توانگریت به منصه ظهور نمی رسد.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

قانون جذب قانون طبیعت است. این موردی غیر شخصی است و خوب و بد نمی شناسد، فقط افکار تو را دریافت می کند و آنها را به صورت تجربه ی زندگی به سوی خودت باز می گرداند. قانون جذب صرفا همان چیزی را که در ذهنت می گذرد به سوی تو برمی گرداند.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

قانون جذب لغزش ناپذیر است. هر کس هرچه را درخواست می کند، دریافت می دارد؛ حتی اگر در بیشتر مواقع فرد آگاه نباشد که چیزی را دارد طلب می کند که نمی خواهد. چنین زیبایی مطلقی در قانون جذب است و چنان پذیرا و بخشنده است که از طریق آن می توانیم طعم زندگی را بچشیم.

قانون هرگز تغییر نمی کند؛ باید یاد بگیریم چگونه هماهنگ با قانون جذب زندگی کنیم. سنگین ترین تکلیف آدمی همین است.

فال قانون جذب ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر خود، اداره ذهن نیمه هشیارتان را به عهده نگیرید، کسی دیگر این کار را برایتان به انجام خواهد رساند!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: