قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

قیمت خودرو در مدار نزولی | قیمت روز خودرو 11 اردیبهشت ماه

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا نشان می‌دهد که از سرعت روند نزولی بازار کاسته شده است. با این حال قیمت بسیاری از خودروهای پرفروش داخلی نسبت به دو هفته گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است.

کدخبر : 2103
سایت سرگرمی روز :

قیمت خودرو یکی از داغ ترین مباحث در چندین سال اخیر بوده است. قیمت خودرو ثبات ندارد و بیشتر شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم. به تازگی اخباری مبنی بر تاثیر واردات خودرو بر کاهش قیمت خودرو به گوش میرسد که تاکنون تاثیر چندانی بر قیمت خودرو نداشته است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از قیمت خودرو را برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین قیمت خودرو را مشاهد کنید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا نشان می‌دهد که از سرعت روند نزولی بازار کاسته شده است. با این حال قیمت بسیاری از خودروهای پرفروش داخلی نسبت به دو هفته گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است.

قیمت اکثر خودروهای پرفروش داخلی نسبت به روز گذشته ثابت بود. کارشناسان عقیده دارند شروع نوسات نرخ دلار در روزهای گذشته یکی از دلایل توقف نمودار نزولی قیمت خودرو است چراکه افزایش عرضه از طریق طرح‌های ویژه خودروسازان و واردات تنها در صورت ثبات ارز می‌تواند منجر به آرام شدن بازار خودرو شود.

با این حال قیمت خودروهای داخلی هنوز هم نسبت به دو هفته پیش کاهش چشم‌گیری دارد برای مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تقریبا طی همین مدت ۶۵ میلیون ارزان شده است. دنا معمولی هم ریزش ۸۰ میلیونی را به ثبت رسانده است.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۵۷۰میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون ارزان شده است و  طی ۱۶ روز گذشته ۶۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۵۹۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۱ نیز ۷۵۵میلیونی شد که به معنای  ثبات طی روز گذشته و کاهش ۵۰ میلیونی طی ۱۶روز گذشته است. قیمت مدل ۱۴۰۲،  پژو ۲۰۷ هم ۷۸۵میلیون تومان است که طی۱۲ روز ۳۵میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۸۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک صفر MC  مدل ۱۴۰۲ نیز ۹۷۰ تومان اعلام شده است که طی یک روز ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۹۴۰ میلیون تومان است. این خودرو ۳۰ فروردین یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان بود؛ یعنی طی ۱۲ روز ۹۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو یک میلیاردو ۳۰ میلیون تومان است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ یک میلیاردو ۲۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است با این حال طی ۱۲ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است که طی ۶ روز ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۸۴۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی یک میلیاردو ۴۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش۱۰ میلیونی طی روز گذشته است. 

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به ۱۲ روز گذشته ۸۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۶۸۰ میلیون تومان است که ثابت مانده است اما طی ۱۲ روز گذشته۴۰میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پلاس ۱۴۰۱ هم نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون کاهش داشته و ۵۹۰ میلیون تومان است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۶۱۰میلیون تومان است که طی  روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۶۷۰ میلیونی شده است که طی روز گذشته ۲۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است. 

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۳۸۵ میلیون شده است که تغییر نداشته است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ امروز ۳۷۰ میلیون تومان اعلام شده است و ثابت مانده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۴۱۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که به معنای ثبات است.

قیمت ساینا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ هم به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است  که طی روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۴۲۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۴۱۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ثابت است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۴۴۰ میلیون است که ۱۰ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۵۰۵ میلیون تومان اعلام شده است که ثابت مانده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۵۲۰ میلیون است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۷۱۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به  روز گذشته ثابن مانده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۶۷۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: