قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

قیمت خودرو کوتاه آمد | قیمت روز خودرو 12 اردیبهشت ماه

قیمت خودرو برخلاف روزهای گذشته روند نزولی به خود گرفت. البته این کاهش قیمت جزئی بود و خودروهای داخلی بین دو میلیون تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند.

کدخبر : 2131
سایت سرگرمی روز :

قیمت خودرو یکی از داغ ترین مباحث در چندین سال اخیر بوده است. قیمت خودرو ثبات ندارد و بیشتر شاهد افزایش قیمت خودرو هستیم. به تازگی اخباری مبنی بر تاثیر واردات خودرو بر کاهش قیمت خودرو به گوش میرسد که تاکنون تاثیر چندانی بر قیمت خودرو نداشته است. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از قیمت خودرو را برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین قیمت خودرو را مشاهد کنید.

قیمت خودرو برخلاف روزهای گذشته روند نزولی به خود گرفت. البته این کاهش قیمت جزئی بود و خودروهای داخلی بین دو میلیون تا ۱۰ میلیون تومان ارزان شدند.

قیمت خودرو امروز، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.

قیمت خودرو که در هفته‌های گذشته روند نزولی به خود گرفته بود، روز گذشته خودرو هم‌گام با دلار و تحت تاثیر خبر برکناری رضا فاطمی‌امین افزایش قیمت را تجربه کرد. اما امروز قیمت‌ها ترمز بریدند و دوباره کاهش جزئی را تجربه کردند.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت پراید ۱۳۱ در روزهای گذشته با کاهش نسبی همراه شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید. این درحالی است که پراید ۱۱۱ قیمت ۳۶۰ میلیون تومان را به ثبت رساند.

قیمت پژو پارس LX TU۵، ساخت ۱۴۰۱ که این روزها جهش چشمگیری را تجربه کرده بود، امروز ۱۰ اردیبهشت ماه هم به روند افزایشی خود ادامه داد و با دو میلیون تومان رشد سقف ۷۱۰ میلیون تومان را شکست.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان گران شد و نرخ ۶۱۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت تارا اتوماتیک که مدل ۱۴۰۲ آن به تازگی وارد بازار شده است، امروز پنج میلیون تومان ریزش قیمت را تجربه کرد و در نرخ یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

قیمت ام وی ام X۲۲ PRO به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت جک J۴ ساخت ۱۴۰۲، یک میلیارد میلیون تومان شد.

قیمت فردا SX۵ هیبرید ساخت ۱۴۰۱ اما امروز، سه‌شنبه، با ورود به کانال یک میلیارد تومانی، نرخ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، گفت: وضعیت بازار و قیمت خودرو در آینده کاملاً بستگی به عملکرد دولت و همچنین وزیر بعدی صمت دارد. فاطمی‌امین علی‌رغم اینکه توانسته بود با مجلس ارتباط خوبی برقرار کند، صلاحیت نداشت و با روی کار آمدن او بازار خودرو آشفته شد.

جعفری تاکید کرد: در ابتدای کار فاطمی‌امین وعده‌هایی در رابطه با کاهش قیمت خودرو داد و گفت قیمت خودرو نصف می‌شود. بازار از این وعده تاثیر پذیرفت و در وضعیت رکودی قرار گرفت. در ادامه نیز نرخ خودروها افزایشی شد. حال وضعیت بازار بستگی به وعده‌های وزیر جدید دارد و در بهترین حالت بازار در کوتاه‌مدت در رکود باشد. اما ادامه روند بستگی به عملی‌کردن وعده‌ها ارتباط دارد.

منبع:تجارت‌نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: