وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط یه میلیونی | وام قرض الحسنه بدون ضامن + لینک ثبت نام

تسهیلات ناباروری جزو وام‌های جدیدی است که از سال 1400 به متقاضیان آن داده می‌شود.

کدخبر : 2441
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

تسهیلات ناباروری جزو وام‌های جدیدی است که از سال 1400 به متقاضیان آن داده می‌شود. وامی که تا سقف 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود و کارمزد آن هم 4درصد است. این تسهیلات در واقع در دسته وام‌های قرض‌الحسنه دسته‌بندی می‌شود که بانک سود زیادی از وام‌گیرنده طلب نمی‌کند. زمان بازپرداخت اقساط هم حداکثر 5ساله و طی 60قسط خواهد بود. این را هم یادتان باشد که هر زوج تنها یکبار امکان استفاده از وام ناباروری را دارند. نحوه معرفی زوجین به بانک‌ها هم از طریق کارشناسان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌شود.

این تسهیلات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در وهله اول این تسهیلات به زوجینی داده می‌شود که برای بچه‌دار شدن اقدام کرده‌اند. اما این وام به چه کسانی داده می‌شود:

مبتلایان بیماری سرطان

 مبتلایان بیماری‌های صعب‌العلاج

 مبتلایان بیماری ناباروری

 افرادی که قصد استفاده از بسته‌های اهدای تخمک و جنین را دارند.

 افرادی که می‌خواهند از رحم جایگزین استفاده کنند.

افرادی که چندبار IVF شده‌اند و نتیجه نگرفته‌اند.

شرایط دریافت وام ناباروری چیست؟

اگر مشمول گرفتن این وام هستید، باید بدانید که گرفتن وام 50 میلیونی ناباروری شرایطی هم دارد که آنها را همین‌جا برایتان فهرست کرده‌ایم:

شرط اول برای زوجین متقاضی وام، داشتن بیمه پایه درمانی است.

داشتن تابعیت ایرانی

زوجین باید جزو دهک اول تا پنجم درآمدی قرار داشته باشند.

سن خانم باید حتما کمتر از 45سال باشد.

زوجین باید حتما به یک مرکز درمانی مراجعه کرده و از یک پزشک متخصص زنان و نازایی معرفی‌نامه بگیرند.

طرح احسان اجازه می‌دهد مبلغ ۱۰۰ میلیون را سپرده‌گذاری کنید و پس از یک‌سال ۱۹۰ میلیون وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد بگیرید. اگر بخواهید این رقم را ظرف یک سال پس بدهید، مبلغ هر قسط تا ۱۶ میلیون می‌رسد

طرح احسان بانک کشاورزی یکی از روش‌های پرداخت وام قرض الحسنه است. متقاضیان در قالب طرح احسان با انجام سپرده‌گذاری، پس از گذشت حداقل یک ماه، طبق جداول و شرایط اعلام شده از سوی بانک کشاورزی وام قرض الحسنه با کارمزد صفر یا چهار درصد دریافت می‌کنند.

، طرح احسان همچنین به سپرده‌گذاران حقیقی، امکان واگذاری امتیاز تسهیلات قرض الحسنه به خانواده و دیگر افراد را می‌دهد. اشخاص حقوقی هم در طرح احسان می‌توانند برای پرسنل خود وام قرض الحسنه بگیرند.

شرایط وام قرض الحسنه بانک کشاورزی در قالب طرح احسان حداقل در نگاه اول ساده است. بانک کشاورزی روی سایت خود اعلام کرده برخلاف رویه معمول یک‌سری از بانک‌ها، سپرده دریافت‌کنندگان وام قرض الحسنه را مسدود نمی‌کند و به متقاضیان اجازه می‌دهد تا دو برابر میانگین سپرده حسابشان، وام بگیرند، اما آیا همه‌چیز به همین اندازه ساده و شیرین است؟

شرایط وام قرض الحسنه بانک کشاورزی

طرح احسان به دریافت‌کنندگان وام قرض الحسنه بانک کشاورزی امکان بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه را پیشنهاد می‌دهد. میزان نرخ سود تسهیلات قابل دریافت در طرح احسان بانک کشاورزی برحسب انتخاب متقاضی تعیین می‌شود و خودتان باید بین نرخ سود صفر درصد و کارمزد چهار درصد یکی را انتخاب کنند.

طرح احسان بانک کشاورزی به متقاضیان اجازه می‌دهد سپرده‌گذاری را با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان شروع کنند، ولی مشتری نهایتا باید در مدت سرمایه‌گذاری، میانگین حساب خود را متناسب با رقم مورد نیاز برای دریافت وام قرض الحسنه بالا ببرد. یعنی چی؟ الان توضیح می‌دهیم.

طرح احسان بانک کشاورزی، می‌تواند به دریافت ۱۰۰ میلیون وام، منجر شود البته به این شرط که برای یک‌سال، ۱۰۰ میلیون پول را در بانک کشاورزی بخوابانید و به آن دست نزنید تا موفق شوید در پایان پروسه، علاوه بر اصل پول، از بانک کشاورزی ۱۰۵ میلیون وام قرض‌الحسنه بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • اسماعیل موگویی
    0

    وام برای رهن خونه میخواهم

  • مسعود
    1

    آقا من هیچ پس انداز ندارم، یه راهی انتخاب کنید که من بتونم وام بگیرم گارگر عادی هستم ، با این همه روش وام گرفتن های مختلف، آیا راهی بدون سپرده در حد 20 میلیون تومان یا30 میلیون تومان هست ...