فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

فروش فوری خودرو با اعطای وام 300 میلیونی و بدون نیاز به پیش پرداخت | از فروش فوری خودرو زیر قیمت بازار و بدون قرعه کشی جا نمانید

بانک های مجاز به افتتاح حساب وکالتی رقابتی شدید را جهت افتتاح بیشتر حساب و جمع آوری منابع حاصل از واریزی جهت ثبت نام اولیه خودرو شروع کرده اند.

کدخبر : 2487
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه از 20 اردیبهشت شروع شده و تا 29 اردیبهشت ادامه دارد ٬ شرط اولیه جهت ثبت نام در این مرحله افتتاح حساب وکالتی در بانک ها و واریز مبلغ 100 میلیون تومان در این حساب است.

بانک های مجاز به افتتاح حساب وکالتی رقابتی شدید را جهت افتتاح بیشتر حساب و جمع آوری منابع حاصل از واریزی جهت ثبت نام اولیه خودرو شروع کرده اند.

برخی بانک ها وعده پرداخت سود به مبالغ واریزی و بانکی دیگر وعده امتیاز وام و تسهیلات روی مبلغ 100 میلیون تومان را مشتریان پیشنهاد می دهند.

بانک ایران زمین اما در این رقابت تصمیم گرفته 30 درصد از مبلغ مورد نیاز جهت واریز به حساب وکالتی را به صورت تسهیلات فوری  به متقاضیان پرداخت کند.

بنابراین شما با داشتن مبلغ 70 میلیون تومان وجه نقد می توانید به بانک ایران زمین مراجعه کنید و ضمن افتتاح حساب وکالتی از وام فوری 30 میلیون تومانی این بانک جهت تکمیل موجودی خود و ثبت نام خودرو استفاده کنید.

 آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ 300 میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ 700 میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 24809-021 تماس حاصل کنند.


ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده است. اما آخرین مهلت ثبت نام در این طرح چه زمانی است؟

متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو ۱۰ روز فرصت دارند که برای خرید خودرو به این سامانه مراجعه کنند. به عبارتی آخرین مهلت ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو، ساعت ۲۴ جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه است.

براساس اطلاعیه مندرج در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۹ اردیبهشت می‌توانند در یکی از ۲۶ بانک اعلامی، حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح و پس از زمان مذکور فرایند انتخاب خودرو را آغاز کنند.

بر این اساس، صرفا متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌هارا بانک ارسال کرده است، می‌توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد به ثبت‌نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی (فهرست انتظار) برای خودروهای اعلامی، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

براساس این گزارش، در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه ۴ خودروساز محصولات خود را عرضه کرده اند که اسامی خودروهای عرضه شده خودروسازان داخلی به‌شرح ذیل است:

سایپا: کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا S و اطلس

مدیران‌خودرو: آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ پرو، X ۵۵ پرو، X ۲۲ پرو اتوماتیک، X ۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو

فرداموتورز: فردا SX ۵، فردا T ۵ و سوبا M ۴

کرمان‌موتور: جک S ۳، جک J ۴، جک J ۷

گفتنی است؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو هیچ محصولی در این مرحله عرضه نکرده است.

مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت دهی تحت نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هدف عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی با توجه به افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه ریزی انجام شده برای افزایش مستمر تولید اجرا می‌شود.

 ایران خودرو در نظر دارد ۵ محصول رده‌بالای خود یعنی دنا پلاس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس، هایما اس ۵ و اس ۷ را در قالب طرح پیش‌فروش و با موعد تحویل مردادماه ۱۴۰۲ به‌فروش برساند.

در این طرح دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربوشارژ با پیش‌پرداخت ۲۱۷ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۱۲۷ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان، سورن پلاس بنزینی با پیش‌پرداخت ۱۳۲ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان، هایما اس ۷ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۴۳ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و هایما اس ۵ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۲۶ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

ایران خودرو در نظر دارد ۵ محصول رده‌بالای خود یعنی دنا پلاس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس، هایما اس ۵ و اس ۷ را در قالب طرح پیش‌فروش و با موعد تحویل مردادماه ۱۴۰۲ به‌فروش برساند. اما این طرح فقط مختص مشتریانی است که در طرح سامانه یکپارچه خودرو به عنوان منتخب شناخته شده‌اند. جزئبات طرح را در ادامه بخوانید.

ایران خودرو شرایط پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی، سورن پلاس بنزینی، هایما اس ۷ توربو و هایما اس ۵ توربو را برای منتخبان طرح سامانه یکپارچه خودرو اعلام کرد. در این طرح فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند و اسامی آنها نیز به ایران خودرو اعلام شده باشد، اجازه ثبت‌نام را خواهند داشت. همچنین ایران خودرو با ارسالی پیامکی زمان فعال‌سازی این طرح را به متقاضیان اعلام خواهد کرد.

فروش فوری ایران خودرو

در این طرح دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربوشارژ با پیش‌پرداخت ۲۱۷ میلیون و ۶۱۸ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۱۲۷ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان، سورن پلاس بنزینی با پیش‌پرداخت ۱۳۲ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان، هایما اس ۷ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۴۳ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و هایما اس ۵ توربو اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۳۲۶ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شوند.

در این طرح سود مشارکت ۱۲ درصد سالیانه و سود انصراف نیز ۹ درصد سالیانه در نظر گرفته شده است. همچنین تمام خودروهای این طرح با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شوند.

شرایط ثبت نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.

به نقل از تسنیم، وزارت صمت در طرح جدید فروش خودروها در سامانه یکپارچه، محدودیت هایی برای شرکت در طرح خودرو فرسوده در نظر گرفته است.

محدودیت های ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سامانه یکپارچه عبارتند از داشتن گواهینامه رانندگی دارای اعتبار، عدم خرید یا تحویل خودرو از خودروسازان داخلی در ۴۸ ماه گذشته، خودروی فرسوده باید مدل ۱۳۸۵ و یا قبل از آن باشد، پلاک و سند خودرو نیز بنام متقاضی ثبت‌نام باشد.

در این طرح داشتن پلاک فعال جزو محدودیت‌ها نیست اما درصورت ثبت‌نام، متقاضی در محاسبه زمان تحویل خودروی خریداری شده باید به اولویت تخصیص یافته، مدت زمانی بالغ بر ۲ ماه را نیز به عنوان حداقل زمان فرآیند اسقاط را نیز در نظر بگیرد.

شرایط ثبت نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه به شرح زیر است:

 ۱ -داشتن گواهی نامه دارای اعتبار

 ۲- گذشت ۴۸ ماه از خرید آخرین خودرو از شرکت های خودروسازی

 ۳ -داشتن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی

 ۴- خودروی فرسوده حداقل مدل ۱۳۸۵ یا به قبل باشد

 ۵ -پلاک و سند خودرو باید به نام متقاضی باشد وکالت نامه مورد قبول نیست

 ۶ -داشتن پلاک فعال محدودیت نیست

 ۷- به فرایند ثبت نام خودروهای فرسوده ۲ ماه اضافه می شود یعنی اگر تحویل خودرو برای زمستان ۱۴۰۲ باشد علاوه بر آن ۲ ماه هم برای فرایند اسقاط باید زمان در نظر گرفت .

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • عبدالجلیل موقر
    0

    عالی