تست شخصیت شناسی | تست خود شناسی

تست شخصیت شناسی | یکی از مبلارو انتخاب کن تا بگم چقد خودخواه و جاه طلب هستی

دوست دارید روی کدام یک از این مبل ها بشینید؟

کدخبر : 2488
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت‌شناسی یک روش ارزیابی است که به کمک آن می‌توان شخصیت افراد را بررسی و تحلیل کرد. این تست‌ها شامل مجموعه‌ای از سوالات و وظایف هستند که با هدف رصد و پیگیری رفتارها، عقاید و ویژگی‌های شخصی در نظر گرفته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف شخصی، تشخیص جوانب مثبت و منفی و بررسی حدودی شخصیت فرد به کار می‌رود. این تست‌ها به دلیل کاربری گسترده‌ای که در محیط‌های مختلف از آن‌ها می‌شود، به عنوان یکی از ابزارهای مهم در حوزه روانشناسی شناختی شناخته می‌شوند.تست شخصیت‌شناسی به دو دسته تقسیم می‌شود: تست‌های مستقیم و تست‌های غیرمستقیم. تست‌های مستقیم شامل سوالات و کوئیزهایی هستند که به صراحت از فرد سؤال می‌شود و در پاسخ به آن‌ها، فرد باید عقاید و پیش‌فرض‌های خود را اعلام کند. این نوع تست‌ها به عنوان یکی از دقیق‌ترین روش‌ها در شناسایی شخصیت فرد شناخته می‌شوند.در کل، تست شخصیت‌شناسی به عنوان یک ابزار مفید و موثر در حوزه روانشناسی، به کار گرفته می‌شود. با استفاده از آن، بررسی شخصیت فرد و شناخت صحیح او قابل دستیابی است.تست شخصیت شناسی یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارزیابی رفتار و شخصیت افراد است. این تست‌ها اغلب توسط روانشناسان، کارشناسان رفتاری و سایر متخصصان به کار گرفته می‌شود و برای انجام آن، فرد باید به سوالات خاصی پاسخ دهد.عمده‌ی تست‌های شخصیت شناسی به دو دسته تست های هنجاری و تست های پروژکتیو تقسیم می‌شوند. در تست‌های هنجاری، سوالاتی از فرد پرسیده می‌شود که به نوعی به بررسی ویژگی‌های مختلف شخصیت فرد می‌پردازد. در تست‌های پروژکتیو، فرد به چالش کشیده می‌شود تا به صورت آزادانه نقاشی و یا تکمیل جملات معینی شده با رعایت یک سری قواعد و دستورالعمل‌های خاص، عکس العمل و واکنش شخصیتی خود را به تصویر بکشد.تست شخصیت شناسی به عنوان یک ابزار ارزیابی، در بسیاری از زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال، در صنایع مختلف از جمله صنعت فروش، مدیریت منابع انسانی، کارآفرینی، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی و تولید محصولات و ... استفاده می‌شود.

دوست دارید روی کدام یک از این مبل ها بشینید؟

شماره یک

شما فردی بسیار مصمم هستید، همیشه برای پیشرفت کردن و آزمایش های جسورانه آماده هستید و شعار شما رو به جلو است.به عنوان یک فرد ، آن چیزی را که برای آن تلاش می کنید می توانید به دست آورید و مقاومت در برابر تلاش نکردن برای شما سخت است. شما قوی، با اراده، بیانگر و پرشور هستید. عاشق توجه هستید! شما برخی از "قوی ترین" ویژگی ها را دارید: شجاعت، خلق و خوی کوتاه، اراده عالی برای پیروزی، خوش بینی و شجاعت. عاشق ارتباطات اجتماعاتی هستید و ارتباط های زیادی پیدا می کنید. شما مغرور و دمدمی مزاج هستید، اما فداکار، همیشه در صورت لزوم، فداکارانه به بقیه کمک خواهید کرد.

شماره دو

شما فردی آرام، مهربان و شاد هستید همراه با مقداری حس شوخ طبعی! شما گاهی سازگار هستید و هرگز مورد توجه قرار نمی گیرید! می توانید تأثیر خوبی بر دیگران بگذارید. شما بسیار اجتماعی، کنجکاو، شجاع هستید. علاقه ای به شرکت در بعضی جمع ها را ندارید، شما فعال و اصیل هستید. با هر شرایطی معمولا سازگار می شوید و همچنین به دنبال یک مرد خوش اخلاق می گردید معمولا. شما هرگز خسته نمی شوید، زیرا همیشه در تلاش برای پیشرفت و یادگیری هستید و در طول زندگی خود برای چیزهای جدید تلاش خواهید کرد.

شماره سه

شما دائماً به شخصی نیاز دارید که در کنار او آرام و نترس باشید. با وجود وسعت روح و مهربانی ذاتی تان ، خودتان را بسیار دوست دارید و همین رفتار را نسبت به شخص خود از دیگران می خواهید. شما خیلی هوس ران هستید، مدام عاشق مردها، زندگی، چیزهای زیبا واشیای هنری می شوید! بازیگوش، پر جنب و جوش، خوشرو و عاشق ارتباط با مردان هستید. شما نمیخواهید بزرگ شوید! مادران و پدران مهربان و دلسوز که در عین حال دخترانی بداخلاق و لوس هستید که می خواهید حامیان قوی داشته باشید. از افزایش توجه مردان لذت می برید

شماره چهار

برای اکثر مردم، روح شما مقداری تاریک است و درک آن سخت است، اما این راز دلیل اصلی جذابیت شماست، پس سعی کنید آن را از دست ندهید! شما تمایلی به شک و تردید ندارید. معمولا بسیار مغرور و اصولگرا هستید، همیشه آماده دفاع با غیرت از عقیده تان هستید و بی عدالتی را تحمل نمی کنید. شما می دانید که چگونه نه تنها احساسات، نیروها، بلکه افرادی را که در نزدیکی تان هستند را نیز مدیریت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ارمین
    0

    شماره 4

  • ناشناس
    0

    شمار است میگید

  • میلاد
    0

    تست شخصیت شناسی