فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

بزرگترین فروش فوری خودرو به مناسبت دهه کرامت | ایران خودرو محصولاتش را به حراج گذاشت

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز دور جدید پیش‌فروش محصولات این شرکت به مناسبت آغاز دهه کرامت از روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه خبر داد

کدخبر : 2596
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز دور جدید پیش‌فروش محصولات این شرکت به مناسبت آغاز دهه کرامت از روز سه‌شنبه دوم خرداد ماه خبر داد

بنابر اعلام روابط عمومی ایران خودرو دیزل، این شرکت به مناسبت آغاز دهه کرامت و سال روز آزادسازی خرمشهر، پیش‌فروش اینترنتی محصولات خود شامل کامیون‌های کمپرسی 1924 و 2624 و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک را آغاز خواهد کرد.​

بر این اساس پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های کمپرسی 1924 و 2624 از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه دوم خردادماه و پیش‌فروش پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه سوم خردادماه 1402 و صرفا از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش تر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو با عرضه خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز آغاز شده است.

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد. برای این دوره فراخوان تکمیل فرایند پیش فروش خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

قیمت خودروهای ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

در ثبت نام جدید ایران خودرو ۱۴۰۲،  ۶ خودروهای عرضه شده پیش فروش می‌شود. به این معنا که متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را طبق جدول زیر واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان تحویل که مهر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو  پژو ۲۰۷ دستی: ۱۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیکـ: ۱۶۷ میلیون و ۱۰۰هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو دنا پلاس دستی: ۱۳۳ میلیون و  ۳۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو دنا پلاس دستی توربو: ۱۸۴ میلیون و  ۴۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو  سورن پلاس دوگانه سوز: ۱۴۸ میلیون و  ۹۰۰ هزارتومان

مبلغ پیش پرداخت ثبت نام خودرو سورن پلاس بنزینی: ۱۳۲ میلیون و  ۵۰۰ هزارتومان

شرایط شرکت در ثبت نام جدید ایران خودرو

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

از (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) فرصت واریز وجه ایران خودرو آغاز شده است و متقاضیان تا چهارشنبه هفته آینده (سوم خرداد ماه) زمان دارند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

 ایران خودرو در نظر دارد ۵ محصول رده‌بالای خود یعنی دنا پلاس، پژو ۲۰۷، سورن پلاس، هایما اس ۵ و اس ۷ را در قالب طرح پیش‌فروش و با موعد تحویل مردادماه ۱۴۰۲ به‌فروش برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: