فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 4 خردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 2660
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اگر نق بزنی و گله و شکایت کنی، قانون جذب با قدرت تمام وضعیت های بیشتری را که تو بابت آنها گله می کنی، وارد زندگی ات می کند.

اگر خودت به گله و شکایت فردی دیگر گوش بسپاری و به حرف هایش توجه نشان دهی و با او همدردی کنی، در آن لحظه خودت هم وضعیت های قابل شِکوه و شکایت را جذب می کنی.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار!»

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

مردم حتی تصورش را هم نمی توانند بکنند که اعمالشان بر تن آنها چه اثری می گذارد. هر مرضی علتی ذهنی دارد. چه بسا آدمی با دریافت این حقیقت که تن او در ذهن الهی، صورتی است در اوج کمال، شفایی آنی یابد. اما اگر به تفکر منفی و احتکار و نفرت و ترس و ملامت ادامه دهد، مرض باز خواهد گشت.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

پیشرفت شما در تبحر یافتن در قانون جذب بر پایه ی آموختن و بعد تمرین، بهترین راهکار است.

هر روز می توانید با رهگیری اتفاقات آن روز، ببینید چه افکاری در ذهن شما گذشته است. تمام دنیای شما فیلمی است که نشان می دهد به کدام سمت روانه اید. پس اطلاعات زیادی دارید، چون پیوسته دارید بازخورد می گیرید. از بازخوردها درس بگیرید. خود را بشناسید تا در قانون جذب متبحر شوید.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

کسی که از نفوذ کلام با خبر است، به هنگام گفتگو دقت بسیار به خرج می دهد. کافی است مراقب واکنش کلامش باشد تا بداند که «بی ثمر باز نمی گردند».

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

جمله تاکیدی:

من داد و ستدی دارم عالی، به شیوه ای عالی با خدمتی عالی، برای پاداشی عالی!

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

بی باکانه با وضعیتی روبرو شوید تا ببینید که اصلا وضعیتی در کار نبوده است. زیرا بی درنگ همه وزن و سنگینی خود را از دست می دهد.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

جمله تاکیدی:

من این بار تنگدستی را به دست الوهیت باطن خود می سپرم، و خود بی خیال به سر می برم تا به وفور دارا باشم.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

یک روش برای توقف افکار منفی: ذهن خود را روی قلب تان متمرکز کنید. نفس عمیق بکشید و هم چنان روی قلب تان متمرکز بمانید. عشق واقعی را در قلب خود احساس کنید. نفس خود را بیرون بدهید و همین طور روی قلب خود متمرکز بمانید و عشق را در قلب تان احساس کنید. این کار را هفت مرتبه تکرار کنید.

اگر این کار را به درستی انجام دهید، تفاوت بسیار محسوسی در ذهن و سرتاسر جسم خود حس خواهید کرد. احساس آرامش و سبکی بیشتری خواهید کرد و جلوی افکار منفی را خواهید گرفت.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

انسان، نخست شکست یا موفقیت، و غم یا شادی خود را در صحنه خیال می بیند. آنگاه، شکست یا موفقیت، و غم یا شادی او عینیت می یابد.

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

آفرینش به طور مداوم رخ می دهد. هر دفعه که فردی فکری دارد یا یک روش تفکریِ طولانی و سابقه دار دارد، افکارش در روند خلق قرار دارند و چیزی از این افکار آشکار می شود.

مایکل برنارد بک ویث

فال قانون جذب ۴ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

شما با فکر کردن به هر چیزی آن را به سمت خود جذب می کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

شما با فکر کردن به هر چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد. بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: