فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت 19 خرداد ماه | سرنوشت چه شگفتانه ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 3011
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که در قرن ۱۴ میلادی در اروپا شکل گرفت. تاروت به عنوان یکی از هنرهای تخمینی به شمار می‌آید و صحبت‌های شخصی، سوالات زندگی، حل مسائل و حتی پیش‌بینی رویدادها با استفاده از کارت‌های تاروت انجام می‌شود. برخلاف فال به صورت رایج، تعداد کارت‌های تاروت بیشتر از ۷۸ عدد است. این کارت‌ها در دسته‌هایی مانند کارت‌های مارچنده (Major Arcana) و کارت‌های کوچک (Minor Arcana) تقسیم‌بندی می‌شوند. کارت‌های مارچنده یا کارت‌های بزرگ شامل ۲۲ کارت هستند که هرکدام نمایانگر یک ارکان خاص از جمله مرگ، عدالت، شیطان و غیره هستند. همچنین، کارت‌های کوچک شامل ۵۶ کارت هستند که در چهار دسته مختلف بر پایه المان‌های آتش، آب، هوا و خاک تقسیم‌بندی شده‌اند. برای انجام فال تاروت، ابتدا به ازاء هر سوال یک نشانه از کارت‌های کوچک انتخاب می‌شود. هر کارت در فال تاروت نمایانگر یک معنای خاص است و با ترکیب این نشانه‌ها، پیام و پاسخ برای سوال کننده تشکیل می‌شود. علاوه بر تعبیر کارت‌ها، روش‌های دیگری نیز برای تفسیر نتایج فال وجود دارد که شامل تاثیر الگوهای شماره‌شده کارت‌ها، تاثیر جایگاه کارت‌ها و تاثیر فاصله بین آن‌ها می‌شود. فال تاروت یکی از روش‌هایی است که برای شناخت بهتر خود، حل مشکلات و پیش‌بینی آینده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تلاش برای درک کامل این فال، بهترین شیوه برای حصول نتایج دقیق به همراه تاثیرگذاری های مختلف بر روی نتایج است.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت پاپ : امروز آنقدر عجولانه رفتار می کنید و بی صبر هستید که ممکن است بلافاصله بعد از انجام کاری پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید. با وجود این که قصد و نیتتان خوب است اما رفتارتان با نیت قلبیتان در تناقض است. این ضرورت و فوریتی که برای انجام کارها احساس می کنید بیش از آن که بخاطر شرایط موجود باشد از ترس های درونیتان ریشه می گیرد؛ پس به جای عجله کردن قطعا باید کمی صبر کنید. صبر تلخ است، اما میوه آن شیرین است.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قضاوت : امروز با چنان مهارتی کلمات را به کار گرفته و صحبت می کنید که حرف هایتان برای دیگران همچون وحی مُنزل هستند و آنها بی هیچ چون و چرایی و فقط بخاطر این که به نظرشان دوست داشتنی هستید با شما موافقت می کنند. البته این به شرطی است که آنها دوستان واقعی شما باشند. شخصی که قرار بوده امشب به دیدنتان بیاید ممکن است تأخیری طولانی داشته باشد و یا اصلا پیدایش نشود، نگران نباشید، احتمالا کاری برای او پیش آمده که خودش برای شما توضیح داده است، فعلا در مورد او قضاوت نکنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت امپراطور : شما به خوبی می دانید که تغییرات زیادی دارند در زندگتان به وجود می آیند و آماده هستید که با آغوش باز پذیرای این تغییرات باشید. این که تحولاتی که دارند ایجاد می شوند را می پذیرید خیلی خوب است و می تواند تبدیل به یکی از عوامل بزرگ موفقیت شما شود، اما نمی شود این طور بیخیال دستتان را زیر چانه تان گذاشته و با هیجان منتظر بنشینید، برای این کار باید برای آینده تان و این که چگونه می خواهید با این تغییر و تحولات مواجه شوید برنامه داشته باشید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت اعتدال : شما راه حل مشکلی که مدت ها طول کشیده است را می دانید، اما نمی خواهید به نظر دوستان و اطرافیانتان فردی از خود راضی و مغرور به نظر برسید که فکر می کند از همه بهتر است و جواب همه چیز را می داند. اما این اعتماد به نفس شما و کنار گذاشتن روش های محافظه کارانه است که به شما نسبت به سایرین توانایی بیشتری برای حل این مشکل بخشیده است؛ پس هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید بیش از اندازه متواضع باشید. البته نباید طوری رفتار کنید که انگار راه حل شما تنها راه حل ممکن است.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت کاهن اعظم : معمولا داشتن رفتاری معقول و منطقی برای شما کار دشواری نیست، اما امروز این کار برای شما اصلا آسان به نظر نمی رسد. شما امروز بیش از اندازه خوش بین هستید و هر ایده و پروژه ای که به ذهنتان می رسد را کامل و بی نقص می بینید. هیچ اشکالی ندارد که شما امیدوار و مثبت اندیش باشید، اما اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید آن را با عقل و منطق همراه کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت مرد دار آویز : امروز بر سر دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید که چکار باید بکنید. چالش های تازه ای در انتظار شما هستند و زمان زیادی نیز در اختیار ندارید. پیش از آن که بتوانید به دنبال برنامه های هیجان انگیزی که برای آینده دارید بروید، باید کارهای نیمه تمامی که از قبل باقی مانده و برایتان چندان هم جالب نیستند را به انجام برسانید. بیهوده مقاومت نکنید و از زیر کاهارتان در نروید، این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و تنها شما را مجبور خواهد کرد که بعدا فشار بیشتری را تحمل کنید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت قدرت : امروز مهارت شما در برقراری ارتباط با دیگران و استفاده از کلمات به حدی است که حتی اگر بدترین خبرها را هم به اطرافیانتان بدهید آنرا با روی باز و آرامش خیال خواهند پذیرفت. همین مسئله باعث شده که جذابیت خاصی برای کسی که دوستش دارید پیدا کنید. با این حال خودتان کمی خجالتی شده اید و ممکن است ترجیح بدهید بعضی حرف ها را به زبان نیاورید، حتی اگر این حرف ها شیرین ترین کلمات دنیا باشند! در هر صورت تا بعدازظهر امروز محبوبیت شما به اوج خود خواهد رسید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ارابه : امروز احساس می کنید که دارید مانند یک فرفره به دور خودتان می چرخید و تا وقتی هم که در حرکت هستید هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد اما به محض این که سرعتتان کم شود دچار احساس گیجی و سردرگمی در رابطه با آینده خواهید و احساس عدم امنیت به سراغتان خواهد آمد. به جای این که به توهم ثبات و امنیت بچسبید بهتر است بپذیرید که آینده را نمی توان صد در صد تعیین و پیش بینی کرد، این باور لازمه و عامل باروری دانه هایی است که برای آینده خود می کارید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت ابله : امروز احساس نگرانی می کنید و دلیل آن هم چیزی نیست جز کارهای نیمه تمامی که از قبل روی هم انباشته شده اند و موعد انجام آنها دارد سر می رسد. هر چقدر هم که قبلا در انجام این کارها پیشرفت کرده باشید تا زمانی که آنها را به پایان نرسانید هیچ ارزشی برای خود شما و اطرافیانتان نخواهند داشت، پس نگذارید تمام زحماتی که کشیده اید بیهوده هدر بروند. فکر کردن به روزهای خوب گذشته و زمانی که همه چیز داشت خیلی خوب پیش می رفت هیچ فایده ای به حال شما ندارد.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت چرخ سرنوشت : امروز به کار گرفتن حمایت اطرافیانتان می تواند یک شکست حتمی را برای شما به موفقیتی بزرگ تبدیل کند. اگر بدانید از چه کسانی کمک بخواهید و چه انتظاراتی از آنها داشته باشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. خوشبختانه انرژی کیهانی امروز با شما همراه است و ترکیبی فوق العاده از جاه طلبی و شفافیت ذهنی و روابط دوستانه را در اختیارتان قرار داده تا به هدف خود برسید. هیچ وقتی برای هدر کردن وجود ندارد، برنامه هایتان را مشخص کرده و نیروهای کمکی را فرا بخوانید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت کیمیاگر : امروز در انتظار یک ماجراجویی بزرگ هستید که پیش خودتان خیالتان راحت است که حتما به وقوع خواهد پیوست، با این حال برای تجربه چیزهای تازه چندان آماده نیستید و این تضاد میان هیجان و تردید شما باعث خواهد شد لذت زیادی از این همه شور و هیجان ذکه وجودتان را در بر گرفته است نبرید. با این حال هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، شما به اندازه کافی وقت خواهید داشت که قبل از شروع این سفر ماجراجویانه همه جوانب را در نظر گرفته و آماده سازی های لازم را انجام دهید. احساس رضایت خواهید داشت.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت خورشید : شما حاضرید برای این که توجه دیگران را به خودتان و کاری که دارید انجام می دهید جلب کنید سر و صدای زیادی به راه بیندازید. اما امروز بر خلاف آن چه انتظارش را دارید سرعت پیشرفتتان در راه رسیدن به اهدافتان خیلی زیاد نیست و نمی توانید خیلی جلب توجه کنید. با این حال از یک چیز خیالتان باید راحت باشد و آن هم این است که تلاش های امروز تان بی فایده نخواهند بود و دیر یا زود به ثمر خواهند نشست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پری 💐
    0

    متشکرم ❤️