قیمت بنزین | قیمت بنزین جدید

ریزش شدید قیمت طلا و سه در بازار آخر هفته | قیمت روز طلا 19 خردادماه

قیمت طلا و قیمت سکه برای امروز اعلام شد.

کدخبر : 3016
سایت سرگرمی روز :

طلا یکی از قدیمی‌ترین و پرآوازه‌ترین فلزات جهان است که اغلب در صنعت جواهرسازی، داروسازی و الکترونیک به کار می‌رود. قیمت طلا به شدت تحت تأثیر عواملی مانند تقاضا و عرضه، تورم، نرخ ارز، سیاست های بین‌المللی و غیره قرار دارد. با افزایش تقاضا و کاهش تولید، قیمت طلا افزایش خواهد یافت و بالعکس. از آنجا که طلا به عنوان یک رابطه مناسب بین پول های مختلف شناخته شده است، تغییرات در نرخ ارزها همچنین می‌تواند بر قیمت طلا  تأثیر بگذارد. در نتیجه، قیمت طلا به دلیل تاثیرات متعددی که بر آن دارد، به طور مداوم تغییر می‌کند و معمولاً بر اساس اونس آن در بازار جهانی محاسبه می‌شود. در ادامه بروزترین اخبار و قیمت طلا را مشاهده میکنید.

قیمت طلا و قیمت سکه برای امروز اعلام شد.

طی روزهای گذشته شاهد ریزش پیاپی قیمت دلار و در ادامه آن قیمت طلا هستیم. درآخرین معاملات روز پنجشنبه دلار با کاهش ۱۵۰۰ تومانی نسبت به دو روز گذشته، پس از حدود ۸۰ روز وارد کانال ۴۸ هزار تومانی شد. اخبار مثبت سیاسی موجب کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز شده است. رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره اثر احیای برجام روی بازار طلا و سکه می‌گوید: خبرهای مثبت یا منفی سیاسی و اقتصادی بالاخره در زمان‌های خود بازارهای طلا و سکه و ارز را تحت‌تاثیر قرار داده، هم‌اکنون شرایط مطلوب است و خبرهای سیاسی و اقتصادی مثبت است.

قیمت امروز طلا به شرح زیر است؛

قیمت امروز طلا انس طلا     ۱۹۶۶ دلار

مظنه تهران     ۱۰٫۱۵۱٫۰۰۰

طلای ۱۸ عیار     ۲٫۳۴۳٫۷۰۰

طلای ۲۴ عیار     ۳٫۱۲۴٫۰۰۰

قیمت انواع سکه به شرح زیر است؛

قیمت انواع سکه سکه طرح جدید     ۲۸٫۱۰۰٫۰۰۰

سکه طرح قدیم     ۲۵٫۱۰۰٫۰۰۰

نیم سکه     ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰

ربع سکه     ۱۰٫۵۰۰٫۰۰۰

سکه گرمی     ۶٫۳۰۰٫۰۰۰یک اقتصاددان گفت: من فکر می‌کنم در نهایت مجبور می‌شوند بنزین را سه‌نرخی کنند، چون دولت با کسری بودجه بالایی مواجه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • جانباز جنگ تحمیلی
    0

    خوشحال نباشید این ریزش قیمتها همه شوک انتخاباتی هستند که مشاوران حرفه ای بشما وارد میکنند.