فروش اقساطی ایران خودرو با اقساط ۱۹ میلیون تومانی | فروش فوری قسطی دنا با پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومانی

شرایط جدید فروش اقساطی دنا را در گزارش زیر بخوانید.

کدخبر : 39942
سایت سرگرمی روز :

بر اساس آگهی‌های فروش اقساطی دنا در نمایشگاه‌های شخصی فروش خودرو، دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال با پیش پرداخت ۷۳۰ میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۳۰ میلیون تومان در ۶۰ ماه عرضه شده و این مدل را به یکی از در دسترس‌ترین گزینه‌ها در میان نسخه‌های اتوماتیک تبدیل می‌کند.

فروش اقساطی دنا پلاس EF7P دنده ۶ سرنشینان نیز با پیش پرداخت ۵۱۳ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۹ میلیون تومان در ۶۰ ماه ارائه شده و برای افرادی که به دنبال گزینه‌ای اقتصادی‌تر هستند، انتخاب مناسبی است.

دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال در طرح دیگری با پیش پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان و اقساط ماهیانه ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۲۴ ماه عرضه می‌شود که برای خریداران خواهان بازپرداخت کوتاه‌مدت طراحی شده است.

در نهایت، دنا پلاس EF7 دنده ساده ۵ مدل ۱۴۰۳ با کمترین پیش‌پرداخت در میان طرح‌ها یعنی ۳۰۰ میلیون تومان و اقساط ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ۲۴ ماه در دسترس خریداران قرار دارد.

مدل مدل (سال) کارکرد (کیلومتر) پیش‌پرداخت (تومان) مبلغ ماهانه اقساط (تومان) تعداد اقساط
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۷۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰ قسط
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ ۴۳,۵۰۰,۰۰۰ ۲۴ قسط
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال ۱۴۰۴ صفر ۶۳۴,۳۰۰,۰۰۰ ۱۲,۷۵۰,۰۰۰ ۶۰ قسط
دنا پلاس EF7 دنده‌ای ۶ ۱۴۰۴ صفر ۵۱۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ ۶۰ قسط
دنا پلاس EF7 دنده‌ای ۶ ۱۴۰۴ صفر ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۶,۵۰۰,۰۰۰ ۳۰ قسط
دنا پلاس EF7 دنده‌ای ساده ۵ ۱۴۰۱ صفر ۱۲,۵۰۰,۰۰۰

دنا پلاس به‌عنوان محصول خانواده سمند، روی پلتفرمی قدیمی‌تر ساخته شده؛ هرچند به‌مرور با بهبودهایی مثل اضافه شدن ترمزهای ABS، EBD، سیستم کنترل پایداری (ESP) در نسخه‌های جدید، ایربگ‌های بیشتر و استحکام مناسب شاسی استانداردهای بهتری ارائه کرده است. با این حال، پایه طراحی آن مربوط به نسل‌های قدیمی پژو است و محدودیت‌هایی در ساختار بدنه قابل انکار نیست.

در مقابل، شاهین روی پلتفرم SP100 طراحی شده که جدیدتر از دنا است و از ابتدا با رویکرد ایمنی به‌روزتر توسعه پیدا کرده. شاهین توانسته استاندارد ایمنی سه‌ستاره از موسسه معتبر CNCAP را کسب کند؛ موضوعی که یک مزیت مهم نسبت به دنا محسوب می‌شود. علاوه بر این، وجود کنترل پایداری، کنترل کشش، ترمز کمکی اضطراری، سیستم کمک‌شیب و دو ایربگ در نسخه استاندارد، باعث می‌شود عملکرد شاهین در تست‌های دینامیکی بهتر باشد.

از نظر استحکام ساختاری، شاسی دنا همچنان محکم‌تر و در تصادف‌های واقعی، رفتار قابل قبولی از خود نشان داده؛ اما عدم دریافت رتبه رسمی آزمایشگاهی، یک نقطه ضعف در برابر شاهین است. در بخش سیستم‌های کمکی رانندگی، شاهین به دلیل تجهیزات الکترونیکی بیشتر و طراحی نسل جدید، عملکردی پایدارتر از خود نشان می‌دهد.

جمع‌بندی این بررسی نشان می‌دهد شاهین به دلیل پلتفرم جدیدتر، استاندارد ایمنی رسمی و وجود سیستم‌های کنترلی کامل‌تر گزینه‌ای مدرن‌تر و علمی‌تر برای خریداران حساس به ایمنی است. در مقابل، دنا با وجود ساختار بدنه مقاوم و کیفیت قابل قبول در برخوردها، به دلیل نداشتن تأییدیه‌های رسمی و تجهیزات کمتر، در رتبه دوم قرار می‌گیرد. به‌طور خلاصه، برای کسانی که امنیت در اولویت خرید قرار دارد، شاهین انتخاب امن‌تر و منطقی‌تری است.

ارسال نظر: