وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 20 میلیونی با پرداخت فوری | وام قرض الحسنه با سود ماهی یک میلیون

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم.

کدخبر : 4265
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم.

سیدمجتبی حسینی در نشستی با مدیران شرکت‌های خدمات مسافرتی و جهانگردی ایران افزود: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم و دوره بازپرداخت این تسهیلات در حال حاضر یک ساله است و تلاش می‌کنیم سود آن کمتر هم شود.

او با اشاره به اینکه تسهیلات به ازای هر یک نفر است، تصریح کرد: تمامی الزامات یک سفر خوب در همدان وجود دارد و از حمایت دولتی نیز در این حوزه برخورداریم.

حسینی با اشاره به اینکه استاندار مجدانه پای کار حوزه گردشگری هستند، گفت: هر اتفاقی که از منظر سرمایه‌گذاری در این حوزه انجام شود، تمام قد از آن حمایت می‌کنیم.

او درباره اقدامات تبلیغات گردشگری همدان تصریح کرد: برنامه‌ای درباره همدان از ۱۰ مرداد به مدت ۱۵ شب روی آنتن شبکه ۲ می‌رود و بعد از ماه صفر هم به مدت ۱۵ شب روی آنتن یکی از شبکه‌های جام جم، نسیم یا شبکه ۲ خواهد رفت این کار‌ها برای برندسازی و معرفی همدان انجام می‌شود.

معاون استاندار همدان با اعلام اینکه به دنبال برگزاری نشست مشترک سفرای خارجی در همدان هستیم، گفت: برای معرفی همدان به عنوان مقصد گردشگری با محور غرب کشور به کمک تورگردانان نیاز داریم.

صدا و سیما

اشخاص حقوقی که مشتری بانک مهر ایران هستند و به وام احتیاج دارند می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند. این وام قرض الحسنه است.

به گزارش بانک اول حقوقی‌های مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح مهریار را دارند. این وام سود ندارد و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. علاوه بر این مورد، اشخاص حقوقی برای گرفتن این تسهیلات باید اساسنامه، جواز کسب و چک ارائه دهند. ضمنا کارکنان شرکتی که برای دریافت وام مهریار از طرف مجموعه خود معرفی شده‌اند این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. کل سود تسهیلات، 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و دستاوردهای آن بدانید

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و همچنین تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در کشور تاسیس شد و همچنان فعالیت دارد. این مجموعه انواع خدمات بانکداری اسلامی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال‌های فعالیت خود توانسته عنوان سومین بانک اسلامی جهان و بانک اول ایران سال 2018 به انتخاب بنکر، جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام سازمان همکاری اسلامی سال 2019 و … را به دست آورد.

استاندار هرمزگان گفت: سرمایه‌گذاران در جزیره ابوموسی تسهیلات ۴ درصد دریافت خواهند کرد.

به نقل از ایسنا، مهدی دوستی صبح امروز (۲۴ تیرماه) در نشست میز تصمیم استان هرمزگان، بر لزوم لایروبی اسکله‌ی جزیره لارک و تکمیل شبکه‌های برق‌رسانی جزای  تاکید کرد و گفت: توسعه جزایر یکی از ضرورت‌های استان هرمزگان است و هیچ گونه تعللی در این حوزه پذیرفته نیست‌.

وی با اشاره به اهمیت جزیره ابوموسی، اظهار کرد: هر کسی که بخواهد در جزیره بوموسی کار اقتصادی کند حاضریم تسهیلات ۴ درصد برای آن‌ها اعطا  کنیم‌.

دوستی عنوان‌کرد: مسئولیت پشتیبانی از کسانی که در جزایر هستند با ما است و هر کس کم ‌کاری کند به کشور خیانت کرده است چرا که ساکنین جزایر جز خداوند کسی را ندارند، بنابراین باید وقت گذاشته شود و سازمان برنامه و بودجه نیز جزایر را به شکل ویژه ببینند.

وی بیان کرد: بخشی از بندرگاه ابوموسی قرار است تا دهه فجر آماده‌ی افتتاح شود ضمن اینکه بحث قیر جزایر نیز باید از طریق معاونت عمرانی استانداری پیگیری و تامین شود.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: