خبر خوش از افزایش حقوق اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی
سازمان تأمین اجتماعی حداکثر تا پایان اردیبهشت وضعیت صدور احکام مستمریبگیران را تعیین تکلیف کند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بلاتکلیفی بازنشستگان در موضوع افزایش حقوق و همسانسازی، گفت: پیگیریها برای صدور سریع احکام مستمریبگیران ادامه دارد و باید حداکثر تا پایان اردیبهشت وضعیت این قشر مشخص شود.
فضلالله رنجبر در گفتوگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پیگیری واریز افزایش حقوق و همسانسازی حقوق بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: این موضوع مصوب شده است. مصوبهها ابلاغ شده و ما هم در کمیسیون اجتماعی واقعاً بهطور جدی پیگیر هستیم که این پرداختها بهموقع انجام شود.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه به دلیل پرداخت بیمههای بیکاری و مشکلاتی که برای جامعه کارگری ایجاد شده، سازمان تأمین اجتماعی هم مطالباتی از دولت دارد و این مطالبات تاکنون پرداخت نشده است. سرگرمی روز نوشت،به همین دلیل اکنون دنبال تأمین اعتبار افزایش حقوق و دستمزدها و بیمههایی هستند که باید برای کارگران عزیز پرداخت شود.
وی گفت: قرار بود یک نشست تخصصی برگزار شود تا بحث صدور احکام حقوقی مستمریبگیران تأمین اجتماعی سریعتر انجام شود.
مشکل اصلی، تأمین اعتبار است، اما ما بهطور جدی خواهان این هستیم که تأمین اجتماعی هرچه سریعتر وضعیت صدور احکام بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی را روشن کند. این قشر، قشر ضعیفی هستند و وضعیت معیشتیشان مناسب نیست.
هم مجلس و هم دولت باید کمک کنند تا تأمین اجتماعی بیش از این موضوع را طولانی نکند و حداکثر تا پایان اردیبهشتماه این عزیزان تعیین تکلیف شوند.
با سلام۰اقای دهقان کیا ۱۸۰۰نفر طومار رو دفتر ریاست معاونت نظارت دیوانعالی کشور باید ثبت میکرد ۰فقط بازی با کلمات شده چیزی برای ارائه مصوبات شورای عالی کار که لازم ال اجرا هست۰ جهت تسریع انجام وظایف قانونی عمل نکرده ۰
آقا زحمت میکشند دو ما از سال میگذره قراره تعیین تکلیف کنند
دولت باید بفک. این صندوق باشه در این شرایط کشور که درصد زیادی از بخش کارگری بیکار و به صندوقها هجوم آورده آمد کمک دولت به صندوق باید انجام شود از طرفی مدیران هم باید از خواب بیدار بشن دنبال بخشنامه و دستورالعمل نباشن بفک. کارگر باشند اینهو تازه از خواب بیدار شدن خواب زده شدن دیگر صندوقها فروردین احکام را زدن حقوق را به موقع پرداخت کردن به پرداخت مزیابرای تحت پوشش خود هستن مثل وامهای کم بهره 4درصد آقای مدیران از دیگر صندوق ها سوال کنید یا دعوت کنید چکار دارن میکنند ما کارگر جماعت به نان روزمره خودمان وابسته اینم لطفا بیدار شوید به پایان اردیبهشت چیز نمانده دلمون به پرداخت معوقه هم خوش نیست چون پارسال به روشی پرداخت کردید که ارزش سی درصدی هم نداشت