فال روز | فال روز امروز

فال روز 14 مردادماه | فردا قراره برات یه اتفاق هیجان انگیز بیفته

فال روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 4818
سایت سرگرمی روز :

فال روز یک پیشگویی و آینده بینی از اتفاقات امروز شماست. فال روز بیشتر جنبه سرگرمی دارد و ممکن است همه وقایع گفته شد برای شما اتفاق نیفتاد. فال روز در دو راهی های روزمره به شما کمک میکند. ما در سایت سرگرمی روز فال روز شما را قرار داده ایم. در ادامه میتوانید فال روز خود را بخوانید.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتانر را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردا شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنی

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

فردا به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

سیاره بخت شما یعنی ونوس دوباره به عقب برگشته، اما ارتباط زیبای آن با ژوپیتر کامکار بیشتر از قبل شما را برای این عقب گرد آماده می‌سازد. باهمه این احوال کنار آمدن با محدودیت‌ها هنوز سخت است، بنابراین شما اگر در برابر وسوسه آزادی‌های بیش از حد سر فرود بیاورید، امکان دارد تجربیات مثبتتان بیشتر تبدیل به افکار منفی بشوند. بعد از اینکه فکر کردید یک چیز کافی است و چیز دیگر خیلی زیاد است خیلی هوشیار و مواظب باشید و یادتان باشد که خودشناسی کلید رسیدن به موفقیت‌تان است.~

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اجازه ندهید جاه طلبی کورتان کند. درست است که دنبال کردن خواسته های قلبیتان هیچ اشکالی ندارد، اما حواستان باشد که مبادا در این راه به شخص بیگناهی ضربه بزنید. اراده بینظیر و منش آرام شما همیشه درهای بسته را به رویتان باز خواهد کرد، پس هیچ نیازی ندارید که بیرحم باشید. فردا کمی وجدان خود را مورد بررسی قرار دهید و ببینید آیا از حدود خود خارج نشده اید. این آخر هفته زمانی بسیار مناسب برای رشد رابطه عاطفی شما است و شاید حتی بتوانید آن را وارد مرحله جدیدی کنید و قضیه را جدی تر کنید. بد نیست کار ویژه ای برای عشق خود انجام دهید و محبت خود را به او نشان داده و خوشحالش کنید.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی‌دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی‌پایان می‌تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. فردا ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.~

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می‌کنید. شاید از شکست خوردن می‌ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش‌هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت‌هایی می‌رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

فردا ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. شاید یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. فردا زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن است در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که فردا دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

شما فردا برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.~

 فال ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

ماه کامل فردا در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند. به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: