وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 150 میلیونی با کارمزد 8 درصد برای این افراد | شرایط دریافت وام فوری با اقساط بلند مدت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده از امروز خبر داد.

کدخبر : 5631
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده از امروز خبر داد.

به نقل از ایسنا، مهدی وحدت کار از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم آورده است. به طوری که تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ می کنند و متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و پیش فاکتور را در زمان بندی مشخص مطابق با قرارداد منعقد شده با نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر کند، طرح نوسازی ناوگان مطابق با زمان بندی پیش بینی شده محقق خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان عنوان کرد: خودروی «سمند سورن پلاس» برای متقاضیان با قیمت حدود ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از تکمیل پرداخت است و نظر به اجرای طرح کلید به کلید، تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام می شود. مبلغ ارزش اسقاط نیز توسط مراکز به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

بانک تجارت به منظور تشویق مشتریان برای افتتاح سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح وامی تحت عنوان «پویا برتر» را تدارک دیده است. تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که سپرده کوتاه مدت دارند، می‌توانند وام این طرح درخواست بدهند.

سقف فردی تسهیلات اعطایی برای مشتریان حقیقی دارای مجوز کسب 200 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی واجد شرایط 2 میلیارد تومان اعلام شده است. در صورتی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت امکان درخواست این تسهیلات را دارند که چک یا سفته یا گواهی کسر از حقوق داشته باشند. در صورتی که فردی قادر به فراهم کردن یکی از این ضمانت‌ها نباشد، ارائه یک ضامن کاسب دارای پروانه کسب یا چک و سفته یک ضامن معتبر و مورد قبول بانک نیز قبول است.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 7 درصد اعلام شده است.

مبلغ اقساط وام طرح پویا برای اشخاص حقیقی چقدر است؟

در صورتی که شخص حقیقی برای این وام درخواست بدهد و براساس تشخیص بانک واجد شرایط دریافت سقف این تسهیلات باشد، مبلغ هر قسط برای وی 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است در طول مدت سپرده گذاری، متقاضیان وام امکان واریز و برداشت از حساب خود را خواهند داشت. ضمنا سایر ضوابط سپرده کوتاه مدت اعم از محاسبه سود به صورت ماه شمار و عدم تعلق سود در صورت برداشت کمتر از یک ماه، برای این نوع حساب نیز وجود خواهد داشت.

شرایط و نحوه دریافت وام ۱۵۰میلیون تومانی سربازی + مبلغ اقساط

اگر به تازگی سربازی‌تان را به پایان رسانده‌اید، امکان دریافت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰میلیونی سربازان ماهر را دارید.

ستاد کل نیروهای مسلح برای سهولت این سربازان در ورود به بازار کار، امکان گرفتن وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی را برای آنها فراهم کرده است تا بخشی از مشکلاتشان را حل کند. اما این وام به کدام دست از سربازان تعلق می‌گیرد و روش دریافت وام سربازان ماهر چیست؟

شرایط دریافت وام ۱۵۰میلیونی سربازی چیست؟

برای دریافت این وام قرض‌الحسنه که با سود و کارمزد ۴درصد برای وام‌گیرنده محاسبه می‌شود، باید شرایط موردنظر گرفتن آن را داشته باشید.

سرباز حتما قبل، حین یا بعد از پایان دوران سربازی گواهینامه مهارتی را در یکی از رشته‌های فنی، کشاورزی، هنری، خدماتی، فرهنگی یا صنعتی و… گرفته باشد.

متقاضی باید حتما از دانشسرا، هنرستان عالی، یا آموزشگاه‌های علمی کاربردی فارغ التحصیل شده باشد و حداقل مدرک کارشناسی گرفته باشد.

متقاضی حتما باید کارت معافیت خود را در سال ۱۳۹۷ یا سال‌های بعد از آن گرفته باشد.

برای گرفتن وام سربازی از کجا اقدام کنیم؟

اما برای دریافت این وام باید از کجا شروع کنیم؟ اولین قدم برای ثبت درخواست وام سربازی، رفتن تا دفاتر پلیس +۱۰ است. بعد هم باید فرم مربوط به درخواست وام خوداشتغالی سربازان را پر کرده و همراه مدارک موردنیاز تحویل پلیس + ۱۰ دهید. البته هنگام تحویل مدارک ۵۰هزار تومان هم ازتان به عنوان حق‌الزحمه ثبت وام پول می‌گیرند. تمام فرم‌ها به کارگروه خوداشتغالی انتقال داده می‌شود و در صورتی که طرح شما موردتایید قرار بگیرد، پرونده به بانک معرفی شده و از متقاضی وام هم خواسته می‌شود باقی مراحل گرفتن وام را از طریق بانک پیگیری کند. تمام مراحل از جمله معرفی بانک و دیگر مراحل هم از طریق پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود.

اقساط وام ۱۵۰میلیونی سربازی چقدر است؟

لازم است بدانید که این وام جزو وام‌های قرض الحسنه به حساب می‌آید و با کارمزد ۴درصد به متقاضی داده می‌شود. دریافت کننده وام می‌تواند این وام را طی ۵ تا ۷سال برگرداند. اگر بازپرداخت اقساط ۵ساله را انتخاب کند، ماهانه ۲میلیون و ۷۲۷هزار تومان قسط خواهد داد. در صورتی که بازپرداخت اقساط را ۷ساله انتخاب کند هم ماهی یک میلیون و ۹۴۸هزار تومان قسط می‌دهد. اگر بازپرداخت اقساط را طی ۵سال انتخاب کنید، در مجموع ۱۶۸میلیون تومان باید به بانک برمی‌گردانید. اگر هم اقساط را ۷ساله برگردانید، این مبلغ ۱۷۴میلیون تومان خواهد بود.

احتمال گرفتن وام سربازی چقدر است؟

در سال ۱۴۰۱ از بین ۴۷هزار متقاضی که مدارکشان مورد تایید قرار گرفت، به ۶۵۰۰نفر وام تعلق گرفت. یعنی تنها ۱۴درصد متقاضیان واجد شرایط توانستند از این وام استفاده کنند که میانگین خیلی پایینی است. برای همین هم امسال بودجه ۲هزار میلیارد تومانی برای وام سرباز ماهر در نظر گرفته‌اند که یعنی حدود ۱۳هزار و ۵۰۰نفر می‌توانند وام ۱۵۰میلیونی خوداشتغالی سربازی را بگیرند. پس گرفتن این وام از سال گذشته آسان‌تر خواهد بود. مثل هر وام دیگری برای دریافت این تسهیلات هم داشتن یکسری مزایا – مانند داشتن طرح تولیدی برای خوداشتغالی، تعداد نیروهایی که با کارآفرینی شما سر کار می‌مانند و … – نسبت مستقیم با شانس برنده شدن طرح و گرفتن وام دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • عازم جدگال
    0

    وام به حساب سهم بگیرم

  • ناشناس
    0

    ما که ازوام سربازی چیزی جز ادعا ندیدیم