وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 40 میلیونی بدون ضامن برای این افراد | وام قرض الحسنه با سود کم و اقساط باورنکردنی

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

کدخبر : 6750
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به نقل از گروه دانشگاه داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «اعطای تسهیلات بانک ملی به دانشجویان مقاطع مختلف» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران می توانند مطابق با سهمیه تعیین‌شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه تأمین شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب دانشگاه واریز می شود، بهره‌مند شوند. 

بدیهی است با توجه به اینکه دانشگاه صرفاً به عنوان معرف است، تمامی مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضامین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرایط انجام گیرد.

مقطع تحصیلی

تا سقف مبلغ (ریال)

نرخ تسهیلات

حداکثر مدت بازپرداخت

کاردانی

50 میلیون

13 درصد

24 ماه

کارشناسی

100 میلیون

13 درصد

48 ماه

کارشناسی ارشد

150 میلیون

13 درصد

24 ماه

دکتری

400 میلیون

13 درصد

60 ماه

براساس این دستورالعمل؛ واحدهای دانشگاهی باید متقاضیانی که نسبت به سایر دانشجویان دارای بیشترین میزان بدهی شهریه هستند، دانشجویانی که کمتر از 50 درصد سنوات تحصیلی خود را سپری کرده باشند و دانشجویانی که از سایر تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان استفاده نکرده باشند را در اولویت دریافت این تسهیلات قرار دهند.

دانشجویان متقاضی دریافت این تسهیلات می توانند با مراجعه به سامانه ساجد به نشانی sajed.iau.ir بخش صندوق رفاه دانشجویان، نسبت به ثبت‌نام و تعیین مبلغ وام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: