قرص طبیعی همه دردها پیدا شد

کدو حلوایی سرشار از ویتامین ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است.

کدخبر : 7209
سایت سرگرمی روز :

کدو حلوایی سرشار از ویتامین ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است.

از خواص کدوحلوایی برای دستگاه ادراری خاصیت ضد سنگ ادراری، مدر بودن و ممانعت از تشکیل برخی کریستال‌ها در کلیه‌های سنگ ساز است.

از دیگر خواص کدو حلوایی می‌توان به مواردی مانند ضد پیری، سلامت پوست، درمان آکنه، کاهش حملات آسم، بهبود سیستم ایمنی، کاهش خطر بیماری‌های قلبی، ضد کرم، ضد سرطان به ویژه سرطان پروستات، کمک به کاهش وزن سریع، جلوگیری از زخم معده، کاهش استرس و درمان افسردگی و داری خاصیت ضد التهابی اشاره کرد.

از آن‌جایی که کدو حلوایی به آسانی پخته می‌شود غذایی فوق العاده مفید برای معده های ضعیف است.

از دیگر خواص کدوحلوایی می‌توان به خواص کدو حلوایی برای سرماخوردگی اشاره کرد یکی از شایع‌ترین بیماری‌های فصول سرد سال سرما خوردگی است و هر کس در طول زمستان حداقل یک‌بار به آن مبتلا می‌شود.

کدو حلوایی را می‌توان یک قرص طبیعی ویتامین و داروی طبیعی برای سرما خوردگی دانست.کدو حلوایی باعث پیشگیری از گلودرد در هنگام ابتلا به زکام و سرما خوردگی می‌شود و همچنین می‌تواند از شدت سرفه بکاهد و دوره‌ی سرما خوردگی را کاهش دهد.

کدو حلوایی سرشار از ویتامین ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است.

  خواص کدو حلوایی برای سرماخوردگی

از دیگر خواص کدوحلوایی می‌توانیم به خواص کدو حلوایی برای سرماخوردگی اشاره کنیم. یکی از شایع‌ترین بیماری‌های فصول سرد سلل سرما خوردگی است و هر کس در طول زمستان حداقل یک‌بار به آن مبتلا می‌شود. کدو حلوایی را می‌توان یک قرص طبیعی ویتامین و داروی طبیعی برای سرما خوردگی دانست.کدو حلوایی باعث پیشگیری از گلودرد در هنگام ابتلا به زکام و سرما خوردگی می‌شود و همچنین می‌تواند از شدت سرفه بکاهد و دوره‌ی سرما خوردگی را کاهش دهد. کدو حلوایی سرشار از ویتامین ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است.

کدو حلوایی با افزایش تولید گلبول های سفید خون در بدن، سیستم ایمنی را تقویت می کند و از خواص کدو حلوایی برای عفونت این است که باعث ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلفی از عفونت ها مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و تب می‌شود. همچنین کدو حلوایی غنی از ویتامین‌های A و E می‌باشد و با داشتن میزان زیادی ویتامین C برای سرما خوردگی مفید است.

 خواص کدو حلوایی برای کودکان

یکی از خواص کدو حلوایی برای کودکان این است که کدو حلوایی کرم‌های موجود در روده کودکان را از بین می‌برد. همچنین کدو حلوایی خاصیت ضد میکروبی داشته و مزایای آنتی اکسیدانی آن برای کودکان بسیار مفید است.کدو حلوایی حاوی ویتامین C است که این ویتامین که یکی از منابع تقویت کننده دستگاه ایمنی بدن است، همچنین کدو حلوایی دارای ترکیبات بیوشیمیایی مهمی است که دستگاه ایمنی بدن کودک را تقویت می‌کنند. مصرف کدو حلوایی لنفوسیتی طحال و فعالیت سلول های کشنده طبیعی را توسعه و گسترش می‌دهد.

در کدو حلوایی مقدار زیادی از مواد مغذی وجود دارند که باعث رشد بهتر کودکان می‌شود، فیبر موجود در کدو تنبل باعث می شود تا کودکان رشد مناسبی داشته باشند، برای جلوگیری از یبوست در نوزادان می توان از کدو تنبل استفاده کرد.کدو حلوایی حاوی پتاسیم است و پتاسیم باعث می‌شود تا کودکان در طول روز انرژی کافی داشته باشند. کدو حلوایی غنی از  ویتامین A است که این ویتامین سبب تقویت بینایی کودکان می‌شود. کدو حلوایی غنی از ویتامین‌های گروه B و اسیدهای چرب اشباع نشده است و یکی از مهم‌ترین خواص کدو حلوایی جلوگیری از ایجاد سنگ مثانه در کودکان است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • سیروس
    1

    احتمالا تاجر کدوحلوایی کدوهاش رو دستش موندن،

  • بازتاب
    3

    مطالبی که درمورد تغذیه وسلامت منتشر میفرمائید بسیار مفید وکار بردی هستند اما یک مسعله بسیار مهم در ایران وجود داره که انهم عدم سلامت غذایی هست چون تمام فراوردهای کشاورزی ودامی داخل کشور با استفاده از مواد شیمیای سم وکود های غیره استاندارد ‌تولید میشوند ودولت هیچ گونه نظارت جامع واصولی در این حوضه انجام نمیده در نتیجه عملا توصیه های سلامت به جای مفید بودن گاهی اوقات به علت غلظت بالای مواد شیمایی حتی خطر افرین هم هستند

  • ناشناس
    1

    سلام
    بله کاملا مفید بود
    تشکر

    • ناشناس
      2

      دقیقااااا

  • ناشناس
    2

    والکدو 😂😂

  • مهدی
    0

    نحوه پخش آگهی ها بسیار مزاحم خواننده متن هاست !! ؟ یعنی اعصاب آدم داغون میشه تا ممتنی را تا آخر بخواند!

    • ناشناس
      1

      دقیقا