درمان آلزایمر با عصاره این گل | مغر مثل ساعت میخوای بخون

متخصصان تایید کردند استفاده از دمنوش گل سرخ کاهش دهنده الزایمر در سنین بالا می باشد و آثار بهبودی پس از ۳ هفته مصرف در افراد ظاهر می شود

کدخبر : 7707
سایت سرگرمی روز :

متخصصان تایید کردند استفاده از دمنوش گل سرخ کاهش دهنده الزایمر در سنین بالا می باشد و آثار بهبودی پس از ۳ هفته مصرف در افراد ظاهر می شود

 گل سرخ علاوه بر خاصیت پیشگیری و درمان الزایمر، دارای اثر ضد افسردگی و تقویت حافظه وتقویت کننده قوای جنسی نیز می باشد

کاربرد گل محمدی در افسردگی و آلزایمر

اگر تحت تنش عصبی هستی و دنبال آرامش عصبی می گردی یا بیخوابی رو تجربه می کنی و دنبال درمانی، بهتون استفاده از گل محمدی خشک رو همراه با چایی یا به صورت دمنوش پیشنهاد می کنم. یک خاصیت شگفت انگیزی که گل محمدی داره و به تازگی کشفش کردن کمک به درمان وپیشگیری ازآلزایمر هست

تقویت قلب با گل محمدی خشک

ازخواص غنچه گل محمدی خشک شده میتونی برای سرخ ترین عضو بدنت بهره ببری. غنچه گل محمدی برای تقویت قلب استفاده میشه. درمان تپش قلب، باز شدن دهانه عروق بسته قلبی از خاصیت های معرکه ی گل محمدی هست.خاصیت ضد اسپاسم از کاربردهای دیگر این گیاه دارویی برای سیستم قلب و عروق است.

درمان زخم و سوختگی با گل محمدی خشک

آرزو میکنم هیچ وقت دچار زخم و سوختگی هرچند جزئی نشی، گل محمدی در تسکین درد سوختگی و کمک به بهبود جای سوختگی و زخم هم کاربرد داره.

خواص گل محمدی خشک برای کلیه

گل محمدی به دلیل خاصیت دیورتیک که داره حجم ادرار رو افزایش میده و به همین علت از بروز سنگ کلیه جلوگیری می کنه.

کاربرد گل محمدی در سلامت کبد

کبد و کیسه صفرا از جمله اندام هایی هستند که به خاطر سم زدایی از بدن نیازه که پاکسازی بشن. برای اینکار گل محمدی کاربرد فوق العاده ای داره. افرادی که مشکلات کبدی دارن میتونن از چای همراه با گل محمدی بهره بگیرن و کبدشون رو پاکسازی کنن.

کاربرد گل محمدی در قاعدگی در زنان

گل محمدی سرشار از ویتامین های مفیده و همین مواد مغذی باعث می شود که این گل برای بسیاری از بیماری های زنانه مفید باشه.

برای مشکلات قاعدگی و دردهای رحمی تسکین دهنده هست و باعث ترمیم زخمهای واژن و درمان ورم رحم می شه. نوشیدن چای گل محمدی سبب کاهش علائم قاعدگی مانند گرفتگی های دردناک، نفخ و درد می شه، به تنظیم قاعدگی و بهبود خلق و خو کمک می کنه.

خانم هایی که قاعدگی های دردناک با خونریزی شدید دارن حتما از دمنوش های گل محمدی استفاده کنن؛ مصرف گل محمدی باعث کاهش دردهای قاعدگی میشه و خونریزی رو کمتر می کنه.

تقویت و سلامت مو با مصرف گل محمدی

گل محمدی موجب کاهش چربی کف سر میشه. پاکیزگی و کاهش شوره کف سر از بروز بیماری های مربوط به پوست سر جلوگیری میکنه بنابراین کف سری که سالم باشه ساقه ی سالم هم به وجود میاره!

کاربرد گل محمدی در بهبود عفونت زنان چیست؟

گل محمدی به دلیل داشتن بتاکاروتن، پکتین، و ویتامین های B1 و B2 برای بهبود عفونت در زنان بسیار مفیده که یکی دیگر از خواص گل محمدی خشک برای زنان به حساب میاد!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی جامعی ترک
    0

    سلام
    خیلی ممنون و متشکر از این اطلاع رسانی و آگاهی دادن از فواید گل محمدی

  • محمدی
    0

    خب برای تقویت و سلامت مو ،طرز استفادش چجوریه؟

  • شاکی
    3

    آیا گل محمدی خودش میره باس صبحانه ما نون هم بخره؟ آب حوض هم خالی میکنه...؟ با سپاس