خوردن این نوشیدنی قاتل دیابت

این چای در کشور چین با عنوان چای تیره در اثر تخمیر میکروبی تهیه می‌شود که یکی از عادات باستانی مردم این سرزمین است.

کدخبر : 7827
سایت سرگرمی روز :

این چای در کشور چین با عنوان چای تیره در اثر تخمیر میکروبی تهیه می‌شود که یکی از عادات باستانی مردم این سرزمین است.

تحقیقات بسیاری ثابت کرده که چای دارای اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی است و حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد که در درمان یا پیشگیری از دیابت2 یا همان مرض قند موثر است ولی یک نوع چای که در چین تولید می‌شود از همه انواع چای تاثیر بیشتری دارد.

محققان دانشگاه آدلاید در استرالیا و دانشگاه جنوب شرقی چین عادات نوشیدن روزانه چای 1923 بزرگسال از چین را بررسی کردند.

شرکت‌کنندگان هم افرادی بودند که معمولاً چای می‌نوشیدند و هم کسانی که سابقه نوشیدن تنها یک نوع چای را داشتند.

مقدار قند خون این افراد اندازه گیری شد و معلوم شد نوشیدن چای باستانی مردم چین تاثیر بسیار بیشتری نسبت به انواع چای‌های دیگر حتی چای سبز دارد.

تانگزو وو استاد چینی الاصل دانشگاه آدلاید می‌گوید: یافته‌های ما به اثرات محافظتی نوشیدن معمولی چای تیره بر مدیریت قند خون از طریق افزایش دفع گلوکز در ادرار، بهبود مقاومت به انسولین و در نتیجه کنترل بهتر قند خون اشاره می‌کند.

افرادی که چای تیره می نوشند، حتی با در نظر گرفتن عوامل خطر شناخته شده از جمله شاخص توده بدن (BMI)، فشار خون شریانی متوسط، گلوکز ناشتا، کلسترول، 53 درصد کمتر برای پیش دیابت و 47 درصد کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • م. ر
    0

    سلام و عرض ادب

    یکی از قاتلین دیابت رو نیز من میشناسم نه تنها دیابت بلکه بسیاری از بیماریها، و نیز پیشگیری بسیاری بیماری هایی که افراد ممکن است در آینده به آن دچار شوند می‌باشد که حتی برخی از آنها انسان را تا نقطه مرگ پیش میبرند.
    و اون چیزی نیست جز:
    رژیم غذایی ((خام گیاهخواری))

    نه تنها دیابت بلکه بسیاری از بیماری ها مانند، سرطان ها، پسوریازیس، بیماری های کبد، سنگ کلیه، چاقی مفرط و اضافه وزن، یبوست ووو... که مطرح همه در حوصله نمی‌گنجد.
    که جالب اینجاست نه تنها خرج های کمر شکن دارو و درمان را هم ندارد بلکه نوعی ساده تر خوردن است و در واقع بازگشت بشر به رژیم غذایی طبیعی خود است جالب اینجاست که دیگر هزینه سنگین گوشت و تخم مرغ و لبنیات هم به صاحب این رژیم تحمیل نمی‌شود بگذارید راحت تر بگویم امیدوارم به برخی صاحب نظران بر نخورد آمار بیشتر بیماریهای انسان نه از نخوردن بلکه بیشتر از خوردن اتفاق می افتد چون تا بیمار میشی برخی تئوری دان ها دائم میگن چمیدونم روزی هشت تا لیوان اینو بخور چهار تا لیوان او نو بخور دویست گرم فلان و سیصد گرم فلان گاهی وقتها خنده ام میگیرد چون وقتی همه رو جمع میزنم به یک پدیده ناممکن میرسم یعنی مثلا باید سه برابر حجم معده ام در روز فقط بخورم فقط یک سری مطالب غلط تئوری ناممکن. اما شفا یافتگانی داریم که در رژیم خام گیاهخواری برخی از وحشتناک تمرین بیماریها رو پشت سر گذاشته و تجربه خودشون رو شفا از این راه گفته اند.
    آمار واقعی تکان دهنده است آمار نشون داده بیشترین دلیل ابتلا به سرطان در مواردی که مرسوم هست اعلام میکنند نبوده بلکه بیشتر مصرف مواد حیوانی و حرارت دیده بوده یک آمار تکان دهنده مثلا مقدار مواد سمی که از یک کیلو گوشت وارد بدن میکنیم برابر با ششصد نه سیگار برآورد شده این وحشتناکه. گول مافیای گوشت و مانند آن را نخوریم آنها ما را از نخوردن آنچه می‌ترسانند که میخواهند بفروشند.
    هم جان یک زبان بسته را میگیرند هم جان ما را.