وام بازنشستگان | وام ضروری بازنشستگان

واریز وام بازنشستگان ضروری 35 میلیونی بزودی به حساب این افراد | وام بازنشستگان ضروری با اقساط کم و سود ناچیز + جزئیات

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تعداد ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با همکاری بانک صادرات ایران پرداخت شد.

کدخبر : 8140
سایت سرگرمی روز :

وام بازنشستگان یا همان وام ضروری از خدمتی از سوی صندوق بازنشستگی کشور برای بازنشستگان است. وام بازنشستگان از طریق ثبت نام یا بصورت حضوری از صندوق بازنشستگی کشوری به این قشر اعطا میشود. برای دریافت وام بازنشستگان شرایط خاصی وجود دارد. اقساط وام بازنشستگان بسیار کم و اغلب 3 تا 4 درصد میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام بازنشستگان را برای شما قرار میدهیم که در ادامه میتوانید مشاهده کنید.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تعداد ۲ هزار فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با همکاری بانک صادرات ایران پرداخت شد.

تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری به تعداد ۲هزار فقره و به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با کارمزد سالانه چهار درصد و اقساط ۳۶ ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شد.

براساس این گزارش، وام ازدواج فرزندان بازنشستگان شامل فرزندانی است که عقدنامه آنها در بازه زمانی یکم فروردین ۱۳۹۸ به بعد باشد.

برای کسب اطلاع از شرایط مشمولان این تسهیلات بازنشستگان می‌توانند به لینک https://eservices.cspf.ir/govsso/sb-marriage-loan مراجعه کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور از پرداخت ۲۱۳ هزار وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی طی سال گذشته خبر داد و درباره پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی در مرحله چهارم گفت: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل و پرداخت آن آبان‌ماه انجام خواهد شد.

به نقل از ایسنا،‌ با اشاره به پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین‌ اجتماعی، اظهار کرد: سال گذشته ۲۱۳ هزار وام ۱۲ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شد و این درحالیست که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ هزار سهمیه وام ۲۰ میلیون تومانی پرداخت شده است و ۴۰ هزار سهمیه در آبان ماه پرداخت خواهد شد.

وی درخصوص زمان پرداخت وام‌ها در مرحله جاری، توضیح داد: زمان ثبت‌نام مرحله چهارم وام تا ۳۰ مهرماه تکمیل می‌شود و پرداخت آن در آبان‌ماه انجام خواهد شد.

رییس کانون عالی بازنشستگان کارگری کشور در پاسخ به سوالی درخصوص عدم پرداخت وام به حساب بازنشستگان، تصریح کرد: وام برای هرکدام از بازنشستگانی که برای دریافت وام ثبت‌نام کرده و پیامک تایید ثبت‌نام را دریافت کرده‌اند، پرداخت شده است، مگر کسانی که در حسابشان موجودی برای هزینه‌های پستی و وام نداشته باشند که پس از پرداخت مبلغ، وام به صورت خود به خود برایشان واریز خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: بازنشستگانی که در مرحله جدید ثبت‌نام کرده و قرعه کشی شدند و برایشان پیامک تایید وام ارسال شده است در آبان‌ماه وام خود را دریافت خواهند کرد. زمان واریز وام از یکم تا ششم هرماه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • باقر از اصفهان بازن نشست علوم پزشکی
    0

    دو سال ثبت نام کردم خبری نیست

  • علی
    0

    ببخشید از کجا بفهمیم نتایج وام ازدواج به کسانی که ثبت نام کردن

  • بازنشسته
    1

    بیشترازشش ماه است برای وام سی میلیون بازنشستگان ثبت نام کردم هنوز از پرداخت آن خبری نیست واقعاً درحق بازنشستگان مسولین خیلی بی‌توجهی وکم کاری می‌کنند چه درمورد افزایش حقوق و همسان سازی حقوق وحتی این وام ضروری

  • ق ف
    1

    وام قرض الحسنه ۳۵ تومن بازنشستگان با سود ۴ درصد ، به اظهار شما این سود ناچیز هس؟ حالا اگه سود ان ۲ درصد اعمال میشد گناه کبیره میشد؟! ان هم برای بازنشسته گرفتار ... حال اگه بدون سود اعمال میشد چی میشد؟ گواهی کسر از حقوق ضامن درصد سود وام بانک.. بانک اسلامی که رباه و سود نباید دریافت نماید ان هم در کشور اسلام، بدتر از همه برای وام ۵۰ الی ۱۰۰ تومن هم مسدودی حساب مشتری تا پایان پرداختی وام بازنشسته هیچگونه تسهیلاتی نداره ، اما برای افرااد خااص بازنشسته ها کارت خرید شارژ میشه ، و ۲/۵ کمک مالی میشه و سهام عدالت شون هم واریز میشه🤔😒🤔 این افراد خااص کیا هسن؟

  • ناشناس
    0

    باعرض سلام وخسته نباشی بنده بازنشسته فرهنگی هستم تاحالا سه نوبت برای این وام ازدواج فرزندان بازنشستگان ثبت نام کردم وهنوزموفق به دریافت این وام نشدم خداشاهده سرپرستی ندارم و زندگی سختی دارم سه تا پسربزرگ ویک دختردارم که شهریور ۹۸ ازدواج کرده ونتونستم براش جهیزیه تهیه کنم الان هم نه ماهه پسرم ازدواج کرده وموفق نشده که وام ازدواجشو بگیره خیلی گرفتارم توروخدا یک نگاهی به ما بکنید منو شرمنده بچه هام نکنیدیک پسر دانشگاهی هم دارم که خرج ومخارج وکرایه رفت وآمدشوندارم التماستون میکنم این وام به من هم تعلق بگیره باتشکر وسپاس فراوان

  • ناشناس
    0

    از هر ده خبری که میاد ۹تا مربوط به حقوق باز نشستگان هست ،اما چرا خبری از افزایش نیست ،پشت این سیاست کثیف چیست،لطفا اگر حقوقی اضافه نمیشود برای جامعه بازنشستگان جو روانی درست نکنید ،با این اخبار مفت نمیشه افزایش روزانه کالا و خدمات را توجیه کرد ،کمی خجالت بکشید

  • ناشناس
    0

    سلام من وام ضروری می خوام خیلی اتییاج دارم داخل منزل مون خیلی خراب شده دستم خالی یکی میاد زندگیم خجالت میکشم حقوقم جواب گو نیست کبری چاقری

  • رضا
    1

    یادتان باشد که این ارتش‌ها بودن که صدام را نابود کردن به موقش

  • فرهنگی بازنشسته
    1

    من هم ۱۴۰۱ ثبت نام کردم ولی متاسفانه خبری نیست .چرا کسی جوابگو نیست تا ببینیم نوبت وام ۳۵ میلیونی بازنشستگان کشوری کی هست؟هر کجا زنگ میزنی بیشرف ها انگار داری حقشون میخوری و حاصر به پاسخگویی نیستند

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    چرا جواب درستی به ما داده نمیشه .بخدا قسم ما از مسوولین صندوق به خدا شکایت میکنیم و واگذارشان کردیم به ابوالفضل العباس علیه السلام

  • ناشناس
    0

    همیشه میگن بودجه نداریم

  • ناشناس
    0

    چرا فقط به 2000 نفردادید؟! بقیه چی؟؟ تتسهیلات کم باتوزیع ناعادلانه؟؟ چرا؟؟

  • مجید عشاقی
    0

    وام ازدواج فرزند اینجانب چی شد به همه دادید چجوری شد که به فرزند من ندادن

  • بهبود اکبری قرانی
    0

    سلام ضمن تشکر فراوان و قدردانی از وقار و متانت شما عزیزان خداوند به همه تان اجر عنایت فرماید ازدور دست مبارکتان را می بوسم اجرتان با پروردگار مننان هیچوقت درمانده نباشید سلامت و تندرست باشید

  • ناشناس
    0

    سلام
    چرا وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان کشور قرعه کشی نمیشود
    چند ماه تو نوبتیم
    به چه کسی باید شکایت کرد

  • مهناز
    0

    سلام یه وام سی میلیون تومن میخوان بدن الکی مردم رو دل خوش میکنن یک ساله ثبت نام کردیم فقط وعده دروغ

  • علی اکبرفقهی
    0

    باسلام برج۲وام ۳۰میلیونی ضروری بازنشستگان تقاضادادم وای متاسفانه تاالان خبری نیست یعنی نتیجه و اطلاعی تا بدین لحظه حاصل نشده اگه عزیزان کسی اطلاعی داره بیخبرم نذاره