وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 300 میلیونی با اقساط 3 ساله | وام قرض الحسنه با کارمزد کم

تنها به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه اعلام شده است.

کدخبر : 8579
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی هستند باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران افتتاح کنند و حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. کارکنانی امکان دریافت تسهیلات مذکور را دارند که از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران معرفی شده باشند. این افراد می‌توانند به صورت ضربدری ضامن هم شوند. اشخاص حقوقی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید اساسنامه و جواز کسب و همچنین چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند.

تنها به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه اعلام شده است.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۱۸ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۱۹۶ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز ۳۱۸ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۸ تومان است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با چه هدفی شکل گرفت؟

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه شکل گرفت. این مجموعه از سال ۱۳۸۷ تاکنون خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

در حال حاضر بانک مهر ایران ۵۰۴ شعبه فعال دارد. تعداد شعب فعال شهرستان این بانک به ۳۱۴ واحد و تعداد خودپردازهای آن به هزار و ۲۱۷ دستگاه می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: