طالع بینی روز | فال روز

طالع بینی روز | متولدین این ماه ها عاشق ترین افراد هستند

متولدین این ماه ها از نظر طالع بینی عاشقانه ترین افراد هستند.

کدخبر : 8945
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

این دوره مدرن در حال تغییر نحوه برخورد ما با عشق است، از کامل کردن پروفایل های دوستیابی تا در نظر گرفتن طالع بینی روز به عنوان شاخص های عاشقانه.

این دوره مدرن در حال تغییر نحوه برخورد ما با عشق است، از کامل کردن پروفایل های دوستیابی تا در نظر گرفتن علائم زودیاک به عنوان شاخص های عاشقانه. رویکرد هر علامت زودیاک به عشق متفاوت است و بر نحوه ابراز و دریافت محبت آنها تأثیر می گذارد. در حالی که ممکن است راهنماهای سازگاری زودیاک را بررسی کرده باشید، درک اینکه کدام نشانه ها با نیازهای شما همسو هستند به همان اندازه بسیار مهم است.

به عنوان مثال، برج فروردین، عاشقان ماجراجویی هستند که به دنبال شریکی هستند که آنها را با تجربیات جدید به چالش می کشند. برعکس، برج ثور، لئو و قوس دیدگاه های سنتی تری در مورد عشق دارند، برای ثبات، تعهد و رفتار متقابل ارزش قائل هستند. در حالی که قوانین سختگیرانه‌ای برای تطابق ایده‌آل هر نشانه وجود ندارد، شناخت این ویژگی‌ها می‌تواند به طور قابل‌توجهی برای سفر دوستیابی شما مفید باشد، خواه مجرد باشید و در هم آمیخته باشید یا به دنبال رمزگشایی از سازگاری نجومی باشید.

تیر ماه

تیر ماهی ها، در میان احساساتی ترین متولدین، متعلق به نشانه های آب هستند - تیر، آبان، و اسفند- که به خاطر طبیعت خانواده محور و همدل خود شناخته می شوند و پایه ای ایده آل برای عاشقانه را تشکیل می دهند. احساسات بر تیر ماهی ها حکومت می کنند و به جای سرشان، با قلبشان پیش می روند. آنها عمیقاً سرمایه گذاری می کنند، اغلب همه چیز را عاشقانه می کنند، اگرچه ممکن است گاهی اوقات در این روند با آسیب مواجه شوند. تیری ها از آشنایی ابایی ندارند. در عوض، از آن برای پرورش عشق استفاده می کنند.

در میان نشانه های آب، به ویژه، برج اردیبهشت به خوبی مکمل تیری ها هستند. برج اردیبهشت طبیعت درونگرای خود را می پذیرد و تعادل منطقی را در احساسات تیری ها ایجاد می کند. این جفت شدن از یکدیگر می آموزد، به طوری که تیری ها نسبت به احساسات ادراکی دارند، عذرخواهی سریع می کنند و شنوندگانی حواس دارند. علیرغم خجالتی بودن و چالش های ارتباطی اولیه، عشق آنها پس از تعهد پایدار می ماند و جایگاه اختصاصی را در زندگی شریک زندگی خود تضمین می کند.

آبان ماه

آبانی ها به دلیل نیاز شدید به صمیمیت، اما به کندی به آشنایان جدید اعتماد می‌کنند، با سر در عشق فرو می‌روند. آنها اغلب بیشتر به دنبال احساس هیجان انگیز شور هستند تا عشق پایدار. هنگامی که متعهد شدند، از صحبت های کوچک صرف نظر می کنند، عمیقاً در گفتگوهای مربوط به احساسات، ترس ها و کنجکاوی های شما غوطه ور می شوند و این جزئیات را با دقت به یاد می آورند.

آبانی ها سازگاری زیادی با لئوس دارند. هر دو وفاداری عمیقی به روابط خود نشان می دهند و توجه ویژه ای را ارائه می دهند - در حالی که مردادی ها به دنبال محبت هستند، عقرب ها تعهد تزلزل ناپذیر و مراقبت دقیق را ارائه می دهند. علاوه بر این، اسفندی ها شهود و احساسات عقرب را تکمیل می کنند و بلوغ عاطفی و همدلی را به شراکت می آورند. علاوه بر این، آبان و برج اردیبهشت به دلیل سرسختی مشترک و سطوح مختلف صبر، پیوندی قوی ایجاد می کنند. استواری آنها همسو می شود و به پویایی رابطه متوازن کمک می کند.

اسفند ماه

اسفندی ها که رمانتیک ترین آنها در نظر گرفته می شود، اغلب عشق را بیش از تجربه کردن آن ایده آل می کند. آنها که توسط مشتری اداره می شوند، به طور گسترده در مورد عشق رویاپردازی می کنند و به دنبال یک تطابق ایده آل هستند که با خیالات آنها همسو باشد. نشانه های آب، مانند اسفندی ها، به سرعت در عشق فرو می روند و به شرکای فداکار تبدیل می شوند. اگر نتوانند نیازهای عاطفی اسفندی ها را برآورده کنند، ممکن است به دنبال فردی باشند که به همان اندازه دلسوز و فهمیده باشد.

شهریوری ها معمولاً شرکای عالی برای اسفندی ها هستند. نشانه های زمین - شهریور ، برج اردیبهش و برج دی - در واقعیت مستقر هستند و درک جامعی از احساسات دارند. شهریوری وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند، می‌توانند بدون زحمت اسفندی را آرام کنند. علاوه بر این، آبان ها و کمان ها با اسفندی ها سازگاری دارند. آبانی ، مانند اسفندی، احساسات شدید را هدایت می‌کنند و بر شهود تکیه می‌کنند و یک ارتباط عمیق را تقویت می‌کنند. در همین حال، قوسان، که توسط مشتری نیز اداره می شوند، با چشم انداز جاه طلبانه ماهی ها در مورد آینده مشترک هستند و بر اساس آرزوهای مشترک خود ارتباط برقرار می کنند.

بهمن ماه

افراد بهمنی به طور قابل توجهی باهوش هستند و استانداردهای بالایی را برای شریک انتخابی خود رعایت می کنند. آنها به دنبال فردی هستند که از نظر فکری محرک باشد و به مکالمات جذاب بیش از همنشینی محض اهمیت دهد.  آنها تمایلی به صرف وقت با کسی به خاطر آن ندارند، بلکه با افرادی که آنها را از نظر فکری به چالش می کشند، تمایل دارند. ایجاد یک رابطه سالم با یک برج بهمن مستلزم یک شریک صبور است که مایل است منتظر بماند تا آنها در این ارتباط مستقر شوند.

مرا دادی هاغلب شرکای عالی برای بهمن هستند. به عنوان نقطه مقابل طالع بینی، مردادی با پر کردن شکاف های عاطفی بهمن را تکمیل می کند. مردادی ها آشکارا احساسات خود را ابراز می کنند، که می تواند به یک بهمن کمتر متعهد در هدایت یک رابطه جدید کمک کند. به طور مشابه، افراد برج اردیبهشت که به خاطر آرامش و صبر خود شناخته می شوند، می توانند به طور موثر از شریک بهمن حمایت کنند. رفتار آرام و طبیعت درک آنها به خوبی با نیازهای یک بهمن هماهنگ است.

شهریور ماه

شهریوری ها، به طور شگفت انگیزی، علی رغم طبیعت غیرمنتظره شان، عمیقاً رمانتیک هستند. آنها محتاطانه به عشق نزدیک می شوند، در درجه اول به این دلیل که در مورد حلقه درونی خود گزینشی هستند. آنها با هدایت منطق و صداقت، احساس ارزشمندی قوی دارند و از اطرافیان خود انتظار بیشتری دارند. با این حال، تمایلات کمال گرایانه آنها اغلب علیرغم کار استثنایی آنها احساس نارضایتی می کند.

برای شهریوری ها، شرکای مانند اسفند، خرداد یا برج دی همتای بسیار خوبی هستند. شهریورها از کلمات تاییدی به عنوان زبان عشق خود بسیار قدردانی می کنند. آنها تمایل دارند بیش از حد از خود انتقاد کنند و به دنبال تمجید و حمایت واقعی از طرف مهم خود هستند.

هر جفت نجومی تحریکات فکری متفاوتی را برای شهریوری ها ارائه می دهد. یک شریک ماهی کمک می کند تا آنها را از نظر احساسی برآورده کنند، در حالی که یک جوزا می تواند آنها را از نظر فکری درگیر کرده و به چالش بکشد. در همین حال، یک برج دی با جاه طلبی شهریور مطابقت دارد و از مشاهده اینکه شریک زندگی خود به اهداف خود دست می یابد خوشحال می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: