طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | متولدین این ماه ها در آذرماه تحول بزرگی در همه زمینه ها پیدا میکنن

طالع بینی: برای بررسی تغییرات آسمانی که سرنوشت شما را شکل می دهد آماده شوید.

کدخبر : 9143
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

تأثیر خورشید نیاز ذاتی ما را به روابط و هماهنگی اجتماعی آشکار می کند.

همانطور که ما از این مرحله استقبال می کنیم، بیایید برای یافتن تعادل در همه جنبه های زندگی، چه شخصی و چه حرفه ای، تلاش کنیم.

سازش را در آغوش بگیرید، همدلی را تمرین کنید و به دنبال هماهنگی باشید – این جوهر انرژی لیبران است.

برج حمل (فروردین)

تمرکز شما به عنوان یک برج حمل به سمت روابط شما تغییر می کند. این دوره شما را تشویق می کند که به دنبال تعادل و هماهنگی در شراکت های خود باشید.

ارتباط باز در این زمان کلیدی است. چه با یک فرد مهم، شریک تجاری یا دوست نزدیک، اکنون زمان آن است که به هر مشکلی رسیدگی کنید و برای حل آن تلاش کنید.

همچنین ممکن است بیشتر به رویدادها و گردهمایی های اجتماعی کشیده شوید و به دنبال تقویت ارتباط با دیگران و تقویت روابط جدید باشید.

لئو (اردیبهشت)

برای لئوس،  به معنای زمان خلاقیت و عاشقانه است. به عنوان نشانه ای که توسط خورشید اداره می شود، این انتقال می تواند برای شما بسیار قدرتمند باشد.

ممکن است متوجه شوید که عصاره های خلاقانه شما آزادانه تر از همیشه جریان می یابد و شما را تشویق می کند تا خود را از طریق هنر، موسیقی یا سایر فعالیت های خلاقانه ابراز کنید.

در قلمرو عاشقانه، این دوره میل به مشارکت و ارتباط را افزایش می دهد.

اگر مجرد هستید، زمان بسیار خوبی برای جستجوی شرکای بالقوه است. اگر در یک رابطه هستید، از این زمان برای عمیق تر کردن پیوند خود استفاده کنید.

قوس (آذرماه)

توجه شما را به شغل و جایگاه عمومی شما به عنوان یک قوس جلب می کند. این یک دوره عالی برای رشد و پیشرفت حرفه ای است.

ممکن است بیش از حد معمول انگیزه خود را برای رسیدن به اهداف و پیشرفت در حرفه خود پیدا کنید.

همچنین زمانی است که ممکن است برای مافوق یا مقامات رسمی بیشتر قابل رویت باشید، بنابراین مطمئن شوید که بهترین قدم خود را به جلو می گذارید.

این گذر به شما کمک می کند تا تعادل را در زندگی حرفه ای خود برقرار کنید، اما به یاد داشته باشید که در این مدت از روابط شخصی غافل نشوید.

منبع:

Abmeyerwood

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • لیلا
    0

    شهریور ماه