طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | با شروع آذرماه ، متولدین این 2 ماه به احتمال زیاد عشق پیدا می کنند

طالع بینی : یک طالع بینی جالب برای متولدین این دوماه برای آذرماه از شروع زندگی مشترک و عاشقانه که در ادامه میخوانید.

کدخبر : 9043
سایت سرگرمی روز :

طالع‌بینی به معنای پیش‌بینی آینده یا تعبیر ستارگان و نجوم در مورد سرنوشت شخصی است. طالع‌بینی یک مجموعه از روش‌ها و دانش‌ها است که به کمک آن‌ها ممکن است تلاش کنید تا اطلاعاتی درباره آینده یا وضعیت فعلی یک فرد، یک موقعیت یا یک رویداد مشخص کسب کنید. جادوگران، استرولوژرها، خوانندگان کارت‌های تاروت، مشاوران روحانی و جوهر شناسان می‌توانند برخی از روش‌های طالع‌بینی را مورد استفاده قرار دهند. با این حال، باید به خاطر داشت که طالع‌بینی‌ها بیشتر بر پیش‌بینی بر اساس احساسات و تصورات شخصی به تمامی پایه‌ها و ارتباطات علمی نمی‌نشینند.

1. سرطان(تیرماه)

ای سرطان های نازنین، جهان در نوامبر امسال به نفع شما توطئه می کند. کیهان که به وفاداری، حساسیت و احساسات عمیق شما معروف است، به زیباترین شکل به شما پاداش خواهد داد. ستارگان برای تجربه یک موفقیت غیرمنتظره عشقی در کنار هم قرار می گیرند.

از این انرژی کیهانی برای باز کردن قلب خود و اجازه دادن به عشق استفاده کنید. انرژی اطراف خود را احساس کنید و اجازه دهید شما را به عشقی که لایق آن هستید هدایت کند. همانطور که در این سفر حرکت می کنید، سخنان پائولو کوئیلو را به خاطر بسپارید، این امکان تحقق یک رویا است که زندگی را جالب می کند.

دلو( بهمن ماه)

دلو، شما به خاطر روحیه مستقل و ذهن آزاد اندیش خود شناخته شده اید. در نوامبر امسال، ستارگان از شما دعوت می‌کنند که مراقب خود را کنار بگذارید و در اقیانوس عشق شیرجه بزنید.

این ماه فرصتی را به شما می دهد تا در حوزه روابط عمیق و عاشقانه ای که ممکن است از آنها دوری می کردید، کاوش کنید. با این حال، سخنان مایا آنجلو را به خاطر بسپارید، عشق هیچ مانعی نمی شناسد. از موانع می پرد، از حصارها می پرد، به دیوارها نفوذ می کند تا پر از امید به مقصد برسد.

در حالی که ستارگان یک پیشرفت عشقی هیجان انگیز را برای دلو به تصویر می کشند، مهم است که به یاد داشته باشید که شاخص های آسمانی به سادگی یک راهنما هستند و این به شما بستگی دارد که جهش ایمان را انجام دهید.

کاوش عاطفی که فصل عقرب ارائه می دهد را بپذیرید و ممکن است به بینش های ارزشمندی در مورد خودتان و روابطتان منجر شود.

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: