فروش فوری خودرو | خرید خودرو قسطی | فروش خودرو قسطی

فروش فوری خودرو سایپا و ایران خودرو از سر گرفته شد | بدون نیاز به قرعه کشی با مراجعه به این نمایندگی ها صاحب خودرو شوید

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: تقاضای خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه کاهش یافت، در نتیجه مونتاژکاران خودرو اقدام به ارائه طرح‌هایی برای جذب مشتری می‌کنند.

کدخبر : 9306
سایت سرگرمی روز :

فروش فوری خودرو شرکت های خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. 

عرضه خودروهای لاماری و هایما به شیوه جدید از امروز ۱۲ آذر ماه در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

هفته گذشته مجوز عرضه خودروی Lamari EAMA محصول شرکت آرین و هایما ۷X محصول شرکت ایران خودرو را دریافت کرده‌اند که از امروز ۱۲ آذرماه عرضه آنها در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی نیز از روز دوشنبه ۱۳ آذر باز می‌شود که در این دور ۳۳ هزار نفر متقاضی که در اسفند سال گذشته اقدام به ثبت نام کرده بودند، می‌توانند وارد سامانه شوند. در این دوره ثبت‌نام جدید وجود ندارد.

علاقه مندان برای مشاهده محصولات داخلی می‌توانند به سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/cars و متقاضیان برای مشاهده خودروهای وارداتی به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به آدرس www.saleauto.ir مراجعه کنند.

مهدی تقدسی گفت: متقاضیان از این پس با مراجعه به نمایندگی‌های فروش خودرو به صورت حضوری می‌توانند اقدام به خرید کنند که ثبت‌نام در نمایندگی‌های فروش نیز از طریق سامانه یکپارچه انجام خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو افزود: از طریق سامانه یکپارچه خودرو وضعیت تولید و عرضه خودروسازان کاملا رصد می‌شود و خودروسازان کمتر یا بیشتر از ظرفیت تولیدی خود را نمی‌توانند عرضه کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو ۲ روز پیش اعلام کرد: احتمالاً هفته آینده دور پنجم فروش خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان مرحله اول اجرا خواهدشد.

وی خبر داد: علاوه ‌بر این موضوع، از محل ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی که متقاضیان مرحله اول برای دریافت آنها ثبت‌نام نکرده، بنابراین ظرفیت مازاد دارند، برای مشتریان جدید به اجرا در خواهد آمد. اکنون در حال فراهم کردن زیرساخت‌های آن به صورت کامل هستیم وطی هفته‌های پیش‌رو (حدوداً دو هفته دیگر) اجرایی خواهد شد.

تقدسی تصریح کرد: نکته قابل توجه در ثبت‌نام جدید برای خودروهای وارداتی ویژه متقاضیان جدید، این است که متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای وارداتی نیاز به سپرده‌گذاری پیش از آغاز ثبت‌نام ندارند. (همچون مرحله اول که متقاضی ۵٠٠ میلیون تومان در حساب وکالتی خود بلوکه کرده بودند، در این مرحله نیست).

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: