وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 300 میلیون تومانی با بازپزداخت 5 ساله |وام فوری با اقساط 2 میلیون تومانی برای همه

اشخاص حقیقی که در یکی از شعب بانک سینا حساب قرض الحسنه جاری یا جاری کارت یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلات «اطلسی» درخواست بدهند. دریافت این وام فوری نیاز به ایجاد میانگین حساب دارد.

کدخبر : 9393
سایت سرگرمی روز :

وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

افرادی امکان درخواست تسهیلات قرض الحسنه جاری یا جاری کارت را دارند که حداقل ۵۰ هزار تومان به مدت سه تا شش ماه در یکی از حساب‌های ذکر شده خود نگهداری کنند. سقف این تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. این وام در قالب عقد مرابحه و با نرخ ۲۳ درصد به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد. نرخ این تسهیلات مطابق دستورالعمل بانک مرکزی بوده و دوره بازپرداخت آن منعطف است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات به ۳۶ ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود و اشخاص حقوقی امکان درخواست آن را ندارند.

در صورتی که بانک با توجه به شرایط مشتری مبلغ ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تسهیلات طرح اطلسی با نرخ سود ۱۸ درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت را برای وی ۲۴ ماه در نظر بگیرد، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار تومان خواهد بود. متقاضی در کل ۵۸ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان به بانک بازخواهد گرداند.

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن

در طرح نسیم بانک سرمایه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

مدت زمان خواب سپرده  در این طرح قرض الحسنه ۳ ماه است. شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ضامن معتبر دریافت کنید.

کارمزد وام فوری  چقدر است؟

طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارشغلی یا ضامن رسمی است و ۴۸ ماه بازپرداخت دارد.

هزینه دریافت وام فوری  قرض الحسنه چقدر است؟

هزینه‌های جانبی دریافت وام قرض الحسنه نسیم ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است.

با توجه به این که کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

برای دریافت وام قرض الحسنه طرح نسیم بانک سرمایه وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد.

وام فوری 50 میلیونی با سود کم

 آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به استفاده از وام ۵۰ میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان تسهیلات باید به شعبه بانک ضامن رسمی ارائه بدهند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و تنها وام گیرندگان باید کارمزد چهار درصدی آن را پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است. کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

بانک سرمایه سال ۱۳۸۴ مجوز آغاز فعالیت خود را دریافت کرد. هدف از تاسیس این بانک ارائه خدمات نوین بانکداری، مدیریت بهینه منابع مالی سهامداران و سپرده گذاران و ارتقای توان مالی آن‌ها، توسعه و گسترش بانکداری الکترونیک، جذب و به کارگیری سرمایه‌های سرگردان و تخصیص بهینه ان برای تامین نیازهای مالی بخش‌های مختلف اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری است.

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ۹۷، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی و …. را به دست آورد.

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی برای دریافت وام ۱۵۰ میلیون تومانی توسط مشاغل مستقل خانگی یک ضامن کفایت می‌کند

کسب و کار خانگی از جمله شیوه‌های موثر برای اشتغالزایی به شمار می‌رود که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای دنیا به منبعی مهم برای درآمدزایی خانوارها تبدیل شده است. با گسترش کسب‌وکارهای خانگی افراد در کنار دیگر اعضای خانواده در درون خانه ضمن ایجاد کسب و کار و درآمد، به افزایش رفاه و معیشت خانواده نیز کمک می‌کنند.

منبع"اقتصادآنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • شريفي
    0

    وام ۱۵۰ میلیونی چطوری میشه بگیرم ممنون از شما اگر توضیح بدید با درصد ۴ درصد شرایط چیه انشالله پول نخواد توی بانک بمونه بعدوام بدن اگر پول داشتیم وام نمیگرفتیم

  • مینا حسین زاده
    0

    اسم نویسی برای وام ۳۰۰ میلیونی برای قسط دو تا یک میلیونی ممنون

  • سیداکبرایوار
    0

    چطور میشه وام ۱۵۰میلیونی بگیرم ممنون میشم راهنمایی بکنید نیازمند