فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد فردا 18 آذرماه | فال ابجد شخصی و دقیق شما برای پیش بینی اتفاقات فردا

فال ابجد خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.در ادامه ما سعی کردیم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال ابجد برای پیش بینی فردای شما را قرار دهیم:

کدخبر : 9473
سایت سرگرمی روز :

فال ابجد یکی از روش‌هایی است که در فرهنگ ایرانی برای پیش‌بینی و پژوهش استفاده می‌شود. در این روش، به هر حرف الفبا یک عدد تعلق می‌گیرد. به‌طور معمول، حروف الفبا در فارسی از یک تا بیست و دو شماره و رقم برچسب‌گذاری می‌شوند. فال ابجد  بیشتر به عنوان یک سرگرمی و تفریح محسوب می‌شود و نباید به آن به عنوان یک روش علمی و قطعی برای پیش‌بینی اعتقاد داشت.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد و گشایشی در کارت ایجاد شود. از افراد بد دوری کن. غیبت نکن. هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله .

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د د ج

قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج آ‌ د

برای نیت و مقصودی که داری عجله نکن، صبر پیشه کن تا به آن برسی. خداوند همه ی بندگانش را دوست دارد پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش برو و به خودت فرصت بده تا راه موفقیت بر تو گشوده شود.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د د آ

طالعت روشن است موفقیت خوبی در پیش داری و بر بدخواهان و مخالفان پیروز میشوی و به مراد و مقصود میرسی. تا چند روز آینده خبری خوشحال کننده به تو میرسد. اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن. با زنان گفتگو یا بگو مگویی خواهی داشت اما رنجی به تو نمیرسد.طالعت خوب نیست. افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید تا بتوانید به هدف و خواسته های قلبی تان برسید و موفقیت را در زندگی به دست بیاورید،، در زندگی شخصی به شما پیشنهاد های نادرستی می دهد سعی کنید؛ قبول نکنید که برایتان مشکلات بزرگی به وجود می آورد و شما را به شکست و نابودی مواجه می کند. 

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین آبان

د ب د

طالع خوبی داری و به خواسته ات می‌رسی. روزی حلال به دست تو می‌رسد قدرش را بدان سعی کن به کسی خیانت نکنی ، چون صدمه ی بزرگی خواهی خورد. اگر قصد سفر دوری داری،از آن منصرف شو زیرا به رنج و زحمت خواهی افتاد و از کار و تلاش غفلت مکن تا به مقصود برسی. انشاءالله.در این نیتی که کرده ای هیچ خیری نیست. از آن چشم پوشی کن اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است باید صبر کنی تا گره ی کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می‌آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان .

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری. دوستی با شخصی که فکرش را نمی کنید به دردتان خواهد خورد، کاری جدید و غیرمعمول انجام دهید تا تغییری مثبت در روال یکنواخت زندگی تان ایجاد شود، اگر منتظر فرصتی مناسب برای شروع پروژه ای جدید بوده اید حالا بهترین فرصت است، برای پیش بردن حرفتان بهتر است کمی جدی تر با دیگران رفتار کنید تا شما را دست کم نگیرند.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین دی

حروف ابجد فال شما : آ ج آ

به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.فردی برای آینده شما بسیار نگرانی دارد پس سعی کنید تا به حرفهایش گوش فرا دهید. اهدافتان را میسر می کنید اما با کوشش و تلاش فراوان. فال خوبی دارید و زندگی سعادتمندی در انتظارتان خواهد بود به زودی به مراد دل می رسید.

فال ابجد امروز 18 آذر متولدین بهمن

آ ‌آ ‌د

روزهای خوبی در پیش داری. ناامید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد. و گشایشی در کارت ایجاد شود. از از افراد بد دوری کن غیبت نکن هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشاءالله .گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود . به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاع هستی ، به زودی از او خبری به دست تو میرسد اگر گم شده ای داری ،آن را پیدا خواهی کرد.

فال ابجد امروز 18 آذر  متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ج د

تعبیر: به زودی از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار می گیرید و اگر ضرر و زیانی عایدتان شده دوباره آنها را جبران خواهید کرد. خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از غم و اندوه می رهاند. به وصال یار خواهید رسید و مرادتان حاصل می‌شود. بخت و اقبالی خوب در انتظارتان است پس نگرانی به دل راه ندهید. برای شرکت در یک پروژه اقتصادی از شما دعوت به عمل می آید، لازم است بی گدار به آب نزنید و تحقیقات بیشتری پیرامون پروژه و احتمالات نفع و ضرر آن انجام دهید، در مورد رابطه احساسی تان بعد از مدت ها تلاش احساس می کنید که زحمات تان بیهوده بوده و راه به جای نبرده اید، بهتر است این همه خودتان را سرزنش نکنید .

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: