وام فوری | وام قرض الحسنه

فوری/دریافت وام فوری بدون ضامن برای همه | خبر خوش برای متقاضیان وام فوری

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: بزودی امکان وثیقه‌گذاری بیمه‌نامه‌ زندگی مهیا خواهد شد.

کدخبر : 9610
سایت سرگرمی روز :

علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در پاسخ به این پرسش که سرانجام امکان توثیق بیمه‌نامه‌ها فراهم خواهد شد؟ گفت: برنامه‌ای تحت عنوان توثیق یعنی در واقع به ضمانت گذاشتن یکی از دارایی‌ها تنظیم شد. یکی از دارایی‌های مردم که در صنعت بیمه ظهور پیدا می‌کند بیمه زندگی است که افراد می‌توانند آن را به ضمانت در نظام بانکی، قضایی و... بگذارند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد:، اما سوال اینجاست فردی در یک بانک تسهیلات دریافت می‌کند، اما ممکن است همزمان بخواهد بیمه خود را بازخرید کند بحث بر این بود که سامانه‌های ما به شکل برخط بدون تاخیر بتوانند متصل به نظام بانکی شوند تا اگر فردی بیمه‌نامه را در نظام بانکی به ضمانت گذاشت بتواند در آن سقفی که ضمانت تقبل کرده بلوکه شود این ارتباط سامانه‌ای در حال انجام است و حتما این انفاق خواهد افتاد.

او در پاسخ به این پرسش که یعنی وثیقه گذاری بیمه‌نامه زندگی فراهم خواهد شد؟ گفت: بله بزودی امکان وثیقه گذاری بیمه‌نامه‌زندگی مهیا خواهد شد در خصوص زمان دقیق هم اقدامات در حال پیشروی است.

این مقام مسئول در خصوص این که آیا بیمه شخص ثالث هم این امکان را خواهد داشت که وثیقه قرار گیرد؟ می‌گوید: خیر چرا که بیمه شخص ثالث عددی( مبلغی) ندارد.
معاون بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که در دوماه گذشته منتظر ارائه ضمانت نامه توسط سازمان برنامه و بودجه بود امروز به امضای ریاست این سازمان رسید.

 آغاز پرداخت وام فوری ۳۵۰ میلیون تومانی

معاون بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی که در دوماه گذشته منتظر ارائه ضمانت نامه توسط سازمان برنامه و بودجه بود امروز به امضای ریاست این سازمان رسید.

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان مسکن روستایی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه به امضا رسید که همین امر خود زمینه ساز تسریع در روند پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: این تسهیلات بعد از گذشت دو ماه که چشم انتظار امضای مصوبه ضمانت نامه‌ها و همچنین اختصاص سهمیه‌های استانی بانک مرکزی بود به امضا رسید.

جودی تاکید کرد: قرار بود این تسهیلات امروز در شورای پول و اعتبار مطرح شود که خوشبختانه اصلی ترین مرحله که امضای منظور بود انجام شد.

او ادامه داد: خوشبختانه بعد از امضای این مصوبه موانع برداشته شده و روند پرداخت تسریع خواهد شد.

معاون بنیاد مسکن اظهار کرد: در مهرماه این تسهیلات به تصویب هیأت وزیران رسیده بود اما چشم انتظار امضای مصوبه بوده‌ایم.

او افزود: با تخصیص این سهمیه امیدوارم تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۵ درصد ۱۵ ساله پرداخت خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • َشاهرخ
    0

    با سلام بنظر بنده این بانکها جهت وام دادن سد پیشرفت کشور میباشد وباید دراین مورد فکر وتفکری اندیشید شود تا موانعها درست هدایت درمسیر شکوفهای جهش تولید ملی شود