تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت

طالع بینی | طالع بینی دقیق ازدواج از روی اندازه انگشت حلقه شما

تست شخصیت شناسی: طول انگشت اشاره شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند.

کدخبر : 9668
سایت سرگرمی روز :

آیا انگشت اشاره شما از انگشت حلقه بلندتر است؟ آیا انگشت اشاره شما کوتاهتر از انگشت حلقه است؟ چگونه می توانید با نگاه کردن به انگشتان خود متوجه شوید که فردی متقلب است؟ وقتی مرد انگشت سبابه کوتاه تری دارد به چه معناست؟ این تست شخصیت شناسی انگشت شاخص را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید!

قبل از غواصی عمیق در روانشناسی انگشت اشاره، اجازه دهید یک واقعیت علمی جالب را به شما بگوییم. آیا می‌دانستید که مطالعه‌ای که در ژورنال نیچر منتشر شده است نشان می‌دهد مردان و زنانی که در رحم مادر در معرض سطوح بالاتر تستوسترون هستند، با انگشتان اشاره کوتاه‌تر از انگشت حلقه متولد می‌شوند؟

در اینجا یافته‌های جالب‌تری از چندین مطالعه وجود دارد که بین طول انگشت اشاره و ویژگی‌های شخصیتی ارتباط پیدا کرده‌اند:

مطالعه‌ای که در مجله Personality and Individual Differences منتشر شده است نشان می‌دهد مردانی که انگشتان سبابه کوتاه‌تری نسبت به انگشت حلقه دارند، به احتمال زیاد قاطع و رقابت‌پذیر هستند.

روانشناسان دانشگاه آکسفورد و دانشگاه نورثامبریا در مطالعه ای دریافتند که نه همه، بلکه بیشتر مردان و زنانی که انگشت سبابه بلندتری دارند، بیشتر به شریک زندگی خود خیانت می کنند و روابط نامشروع دارند.

ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و طول انگشت هنوز در حال تحقیق است، اما واضح است که ارتباط وجود دارد. بنابراین، در این مقاله به بررسی برخی از ویژگی‌های جالب توجه افرادی می‌پردازیم که انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه و انگشت اشاره کوتاه‌تر از انگشت حلقه است.

امروز در تست شخصیتی انگشت اشاره شرکت کنید تا یاد بگیرید که چگونه می توانید با نگاه کردن به انگشتانش متوجه شوید که فردی متقلب است یا خیر. وقتی مرد انگشت سبابه کوتاه تری دارد به چه معناست؟ انگشت سبابه بلندتر در زنان به چه معناست؟

این تست شخصیتی انگشت اشاره جالب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید تا بفهمند یک انگشت اشاره بلندتر و کوتاه در مورد شخصیت یک نفر چه چیزی را نشان می دهد!

شماره 1 ویژگی های شخصیتی انگشت شاخص بلندتر

بلندتر بودن انگشت اشاره به چه معناست؟

رهبری: شما یک رهبر طبیعی هستید. شما مطمئن و قاطع هستید و از به عهده گرفتن مسئولیت نمی ترسید. شما همچنین در ایجاد انگیزه و الهام بخشیدن به دیگران خوب هستید. شما می توانید تیم های قوی بسازید. اغلب به دنبال مشاوره از شما هستند. شما عاقل و با تجربه هستید. شما قادر به دیدن تصویر بزرگ هستید. شما همچنین در گوش دادن به دیگران و ارائه بازخورد متفکرانه خوب هستید.

تدبیر: شما در حل مسئله با تدبیر و مهارت هستید. شما می توانید خارج از چارچوب فکر کنید و راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات ارائه دهید. شما همچنین در مدیریت منابع و بهترین استفاده از آنچه دارید مهارت دارید. شما معمولاً دوراندیش هستید. شما قادر به دیدن تصویر بزرگ هستید.

خلق و خوی: شما معمولاً یکنواخت هستید. شما به راحتی دچار آشفتگی یا استرس نمی شوید و می توانید تحت فشار آرام بمانید. این شما را به یک رهبر خوب تبدیل می‌کند، زیرا می‌توانید تصمیمات درستی بگیرید حتی زمانی که اوضاع آشفته است.

تصمیم گیری: شما از آن دسته افرادی نیستید که تصمیمات عجولانه بگیرید. شما برای فکر کردن به مسائل وقت می گذارید و همه گزینه های خود را قبل از تصمیم گیری می سنجید. این تضمین می کند که بهترین تصمیم ممکن را برای موقعیت می گیرید.

هدف گرا: شما معمولاً هدف گرا هستید. شما استانداردهای بالایی را برای خود تعیین می کنید و همیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنید. شما همچنین در ایجاد انگیزه در دیگران برای رسیدن به اهدافشان نیز مهارت دارید.

صفات منفی:

سرسخت: شما می توانید سرسخت باشید و تمایلی به تغییر عقیده خود نداشته باشید، حتی اگر شواهدی بر خلاف آن ارائه شود. این می تواند کار با شما را در پروژه های تیمی یا سازش در روابط دشوار کند.

دوری: شما می توانید از دیگران دور و دور باشید. ممکن است برقراری ارتباط با افراد در سطح شخصی برای شما دشوار باشد و ممکن است ترجیح دهید زمانی را به تنهایی بگذرانید. این می تواند ایجاد روابط و حفظ دوستی ها را دشوار کند.

کنترل کردن: شما می توانید کنترل کننده و خواستار باشید. ممکن است بخواهید کارها به روش شما انجام شود، و ممکن است پذیرای ایده های دیگران نباشید. این می تواند کار با شما را دشوار کند و به روابط شما آسیب برساند.

دستکاری: شما می توانید دستکاری و حیله گر باشید. شما ممکن است در به دست آوردن آنچه می خواهید خوب باشید، حتی اگر به معنای استفاده از دیگران باشد. این می تواند شما را غیرقابل اعتماد و برقراری رابطه با آنها را دشوار کند.

بی وفایی: برخی از مطالعات ارتباط بین طول انگشت اشاره و خیانت را پیدا کرده اند. احتمالاً ممکن است با جنس مخالف معاشقه و بیش از حد دوست باشید. می توانید از توجه لذت ببرید و دست به کارهای ناپسند بزنید. برای همه مردان و زنانی که انگشت سبابه بلندی دارند قابل استفاده نیست.

شماره 2 ویژگی های شخصیتی انگشت شاخص کوتاهتر

اگر انگشت اشاره شما کوتاهتر از انگشت حلقه باشد به چه معناست؟

برون گرا: شما برون گرا و اجتماعی هستید. از بودن در کنار مردم لذت می برید و در دوست یابی مهارت دارید. شما همچنین معمولاً در شبکه سازی و ایجاد روابط خوب هستید. شما می توانید یک پروانه اجتماعی باشید. شما از جشن ها لذت می برید.

خلاق: شما خلاق و هنرمند هستید. شما یک روش منحصر به فرد برای نگاه کردن به جهان دارید و از بیان خود نمی ترسید. شما همچنین در ارائه ایده های جدید و حل مشکلات به روش های خلاقانه مهارت دارید. شما خوشبین و امیدوار هستید. شما معتقدید که هر چیزی ممکن است و همیشه به دنبال پوشش نقره ای هستید.

همدل: شما همدل و فهمیده هستید. شما در گوش دادن به صحبت های دیگران خوب هستید و می توانید چیزها را از دیدگاه های مختلف ببینید. شما همچنین در ارائه حمایت و آرامش برای دیگران خوب هستید.

ریسک پذیر: شما فردی ریسک پذیر هستید. از امتحان چیزهای جدید نمی ترسید و همیشه به دنبال چالش های جدید هستید. شما همچنین در بداهه سازی و مقابله با موقعیت های غیرمنتظره مهارت دارید. شما باهوش هستید که از ژنده پوش به ثروت تبدیل شوید. شما ذهنیت خود را پرورش می دهید تا از رفاه و ثبات اقتصادی لذت ببرید.

وفادار: ممکن است یک عاشق وفادار باشید. شما یک مرد یک زن یا یک زن یک مرد هستید. احتمال جدایی شما از خیانت به شرکایتان بیشتر است. شما همچنین اغلب خانواده خود را در اولویت قرار می دهید. شما قابل اعتماد هستید. همیشه می توان برای حفظ یک راز روی شما حساب کرد.

صفات منفی:

تکانشی: شما می توانید تکانشی باشید و بدون فکر کردن به چیزها تصمیم بگیرید. این می تواند منجر به مشکلاتی در زندگی شخصی و حرفه ای شما شود.

عدم تمرکز: ممکن است تمرکز نداشته باشید و برای ادامه کار مشکل داشته باشید. این می تواند تکمیل پروژه ها و رسیدن به اهداف شما را دشوار کند.

بلاتکلیف: ممکن است بلاتکلیف باشید و تصمیم گیری برای شما سخت باشد. این می تواند منجر به از دست دادن فرصت ها و ناامیدی برای خود و دیگران شود.

بی نظم: ممکن است به هم ریخته باشید و به سختی پیگیری کنید. این می تواند منجر به استرس و مشکلاتی در زندگی شخصی و حرفه ای شما شود.

خود محوری: گاهی می توانید بر نیازهای خود متمرکز شوید. ممکن است به اندازه ای که می توانید نسبت به دیگران توجه نداشته باشید، و ممکن است همیشه تمایلی به کمک نداشته باشید. این می تواند باعث عدم محبوبیت شما در بین دیگران شود و به روابط شما آسیب برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: