سهام عدالت | سود سهام عدالت

فوری/عیدی یلدایی 730 هزار تومانی دولت به حساب هر کد ملی | پرداخت سود سهام عدالت مرحله اول از فردا

سود سهام عدالت پنجشنبه واریز می‌شود.

کدخبر : 9722
سایت سرگرمی روز :

یک منبع آگاه اعلام کرد: اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت افراد برای بانک‌ها ارسال شده تا این سود پنجشنبه ۲۳ آذر واریز شود.

 یک منبع آگاه اعلام کرد: اطلاعات مربوط به واریز سود سهام عدالت از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها در حال بررسی هستند تا سود سهام عدالت را به احتمال زیاد در روز پنجشنبه ۲۳ آذر به حساب افراد واریز کنند.

یک منبع آگاه گفت: مبلغ سود سهام عدالتی که اعلام شده در پنج شنبه واریز میشود، با رقم اولیه اعلام شده تفاوت دارد.

به گفته این منبع آگاه، سود سهام عدالت برای دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به میزان حدود ۷۳۰ هزار تومان و برای دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیونی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود. این در حالی است که پیشتر رقم سود سهام عدالت ۶۰۰هزار تومان اعلام شده بود.

به گفته این منبع آگاه، سود سهام عدالت برای دارندگان برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به میزان حدود ۷۳۰ هزار تومان و برای دارندگان برگه سهام عدالت یک میلیونی حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها امسال در دو مرتبه پرداخت خواهد شد که مرحله دوم و تسویه آن اسفند ماه خواهد بود.

پیش از این هم اعلام شده بود برای دریافت سهام عدالت نیازی به مراجعه به سایت و لینکی نخواهد بود و سود سهام عدالت افراد به شماره شبای ثبت شده در سامانه سجام واریز خواهد شد.

چگونگی دریافت سود سهام عدالت 

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند.

بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه پذیر و آماده سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

سازمان بورس اعلام کرد اختصاص سهام عدالت به نوزادان مطرح نیست.

سازمان بورس اعلام کرد: پیگیری‌ها برای دریافت سود سهام عدالت و واریز مرحله نخست آن به حساب مشمولان در موعد مقرر یعنی تا پایان آذر ادامه دارد.

بیشتر شرکت‌ها تمام یا بخشی از سود سهام عدالت را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کردند و با شرکت‌های باقیمانده نیز نامه‌نگاری و پیگیری‌ها انجام شده و در مرحله دریافت سود هستیم.

در حال حاضر هیچ‌گونه ثبت نامی برای اختصاص سهام عدالت به مشمولان جدید وجود ندارد و خبر اختصاص سهام عدالت به نوزادان غلط است.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

بر اساس این اطلاعیه، «شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت» مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه پذیر و آماده سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    منی که خودم سرپرست خانوارمو سهام عدالت ندارم کدوم عیدی هه اینم مملکت ما .به منی که سرپرستمو یه زنم هیچی تعلق نگرفت،،،😏

  • بنده خدا
    0

    این سهام عدالت نیست این سهام کاملآ بی عدالتیه. چرا هنوز یه عده جا مانده داریم ولی سایت باز نمیشه فقط یه عده دارن دریافت میکنن کسانی هستن که مستاجر.. حقوق هم ندارن.وحتی سهام عدالت هم ندارند.هیچ کس هم جوابگو نیست