تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک کوه قدرت واقعی روحتو کشف کن

تست شخصیت شناسی: کدام کوه را انتخاب می کنید؟ انتخاب شما قدرت واقعی روح شما را آشکار می کند

کدخبر : 9798
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی:لحظه ای به هر یک از این مناظر کوهستانی نگاه کنید و تصور کنید که دوست دارید کدام یک را کشف کنید. خود را در حال قدم زدن در دامنه کوه، بالا رفتن از میان صخره ها یا چمن ها و در آغوش گرفتن مناظر تصور کنید.

کدام یک با شما ارتباط می گیرد؟ پاسخ می تواند قدرت واقعی روح شما را آشکار کند. به یاد داشته باشید اگر آن را میخکوب کردیم به ما اطلاع دهید!

کوه A: رشد دلپذیر

شما آرزوی رشد و گسترش و تمام شکوه آن را دارید. شاید روح شما کمی از زمزمه و معمولی خسته شده باشد. زندگی چیزهای زیادی برای ارائه دارد، شما این را در قلب خود می دانید. با احتمالات بارور است، اما شاید در تصور اینکه چگونه می‌توانید به بهترین شکل از این فراوانی بهره ببرید، مشکل داشته‌اید.

شما می خواهید آزاد شوید.

تمام آزادی که به دنبال آن هستید در درون شماست. تصور کنید بر بالای این کوه دلپذیر نشسته اید. شما تنها هستید، تنها با صدای درونی خود برای شرکت.

تمام عوامل حواس پرتی را کنار بگذارید و به خودتان اجازه دهید رویاپردازی کنید. چه افکار باروری در سر شما نفوذ می کند؟ شاید حتی باعث تپش قلب شما شود. آیا این برای انجام کاری، رفتن به جایی، ارتباط با کسی است؟

یا شاید، شما قبلاً از یک خواسته آگاه هستید و فقط به خودتان شک کرده اید. به طور معمول، اینجا جایی است که من از افرادی نقل قول می‌کنم که علیرغم شرایطشان، موفق به انجام کارهای شگفت‌انگیز شده‌اند. اما می دانم که کمکی نمی کند. شما می‌دانید که می‌توانید کاری را که می‌خواهید انجام دهید، اما اجازه می‌دهید ذهنتان مانع از باور شما شود.

همانطور که بر بالای این کوه می نشینید، می توانید بلند شدن بلوک را احساس کنید؟ این فقط شما و طبیعت هستید. در اینجا شما می توانید آن چیزی باشید که می خواهید باشید. بدون استرس، بدون نگرانی در مورد دیگران. دنیا خیلی دور است.

این احساس، آزادی را به خاطر بسپار. تمام آزادی که به دنبال آن هستید در درون شماست.

کوه B: سرزمین جادویی

به لا لا لند خوش آمدید.

شما انتخاب کرده‌اید که در یک رشته کوه افسانه‌ای قدم بزنید که در آن تک‌شاخ‌ها وحشی می‌روند و هر کس این توانایی جادویی را دارد که هر چیزی را که می‌خواهد نشان دهد.

آیا کسی به شما گفته است (یا شاید شما به شما می گویید) "واقعی شوید؟"

فکر میکنی کی هستی؟ میگویند. آیا واقعاً باور داشتید که می توانید؟

بگذارید مستقیماً از دهان اسب شاخدار به شما بدهم. مطمئناً، مواقعی وجود دارد که باید «واقعی شویم».

اما زندگی بدون امید یا نم نم از جادو واقعاً غم انگیز است. روح شما به دلیلی آرزوی قدم زدن در این رشته کوه آبی عرفانی را دارد. گاهی اوقات زندگی را نمی توان با پوند، دلار یا یورو سنجید. گاهی لازم است به روح خود اجازه دهیم سرگردان شود، الهام بگیرد - زیرا در آن زمان است که واقعاً شانس تجربه یک زندگی جادویی را داریم.

کوه C: پستی و بلندی ها

فقط تعداد کمی از شما برای کاوش در این رشته کوه قله انتخاب خواهید کرد. صخره های محض، دره های عمیق و سایه های تاریک فقط برای شجاعان است.

تو شجاع هستی. تو قلب شیری داری شاید شما فقط نیاز به یادآوری این موضوع داشته باشید.

هر سختی را که متحمل شده اید، بیش از هرکسی می توانید راهی برای تبدیل آن تجربیات به چیزی معنادار پیدا کنید. شاید با رشد خود، یا با کمک به دیگران.

زندگی شما توسط قدرت های بالاتر به گونه ای طراحی شده است که مطمئن شوید هدف بزرگ تری را کشف می کنید. نقش ویژه ای، چه در خانواده شما و چه در جامعه بزرگتر.

اگر متوجه شده باشید، خورشید در حال زل زدن به بالای کوه است. یک طلوع جدید نزدیک است، شما درک بهتری از اینکه چه کسی هستید و چرا اینقدر خاص هستید به دست می آورید.

ممکن است زمان بر باشد، اما برخی چیزها را نمی توان عجله کرد.

کوهD: آبهای آرام

شما کوه های صلح و آرامش را انتخاب کرده اید.

شاید این یک التماس ناخودآگاه از جانب روح شما باشد که "آهسته تر" شوید، تا زمان بیشتری را برای خود اختصاص دهید. برای دعا یا مراقبه و ارتباط با عالم ارواح.

یا شاید شما در حال حاضر این کار را انجام می دهید؟ اگر چنین است، نشانه آن است که تلاش های شما نتیجه می دهد، ارتباط در حال توسعه و تعمیق است. این ممکن است زمان ببرد. همانطور که از این تصویر می بینید، هیچ احساس عجله ای وجود ندارد. کاملاً بی زمان است - خارج از زمان است، به زمان مربوط نیست.

به چشم خود اجازه دهید کوه ها را دنبال کند، آیا می توانید در نقطه مرکزی تصویر، کوه ها را دور از دید منحنی ببینید؟ آنها زیبایی بیشتری را "در گوشه و کنار" پیشنهاد می کنند.

هر چه اکنون با دعاها یا مراقبه های خود عمیق تر می شوید، هدیه ای که در انتظار شماست شگفت انگیزتر می شود. صبور باشید، به یاد داشته باشید که زمان در اینجا معنایی ندارد.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    خب باید اجازه بدیم