طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک خورشید انتخاب کن تا بگم در آینده نزدیک چه تغییراتی تو زندگیت رخ میده

کمی وقت بگذارید، به عکس نگاه کنید و خورشیدی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند. موردی که انتخاب می‌کنید حاوی پیامی است که در آینده نزدیک به شما کمک خواهد کرد.

کدخبر : 15485
سایت سرگرمی روز :

با تست شخصیت شناسی جذاب ما همراه باشید.

خورشید 1

مواقعی وجود دارد که قرار است رویای بزرگ شما در ذهن شما خفته باشد تا بتوانید به کارهای ساده زندگی خود توجه کنید. بیایید در نظر بگیریم که چرا یک درخت قبل از شکوفه دادن گلهای زیبایش هرس می شود.

عمل دنیوی حذف برگ های ریخته، آبیاری خاک و سپس سپردن همه چیز به طبیعت. این یک گام مهم در تجلی است.

وقتی توجه خود را از هدف خود دور می کنید، شما را در حالت پذیرش قرار می دهد. این هدف عمیق‌تر رهایی از دلبستگی است. همانطور که فعالیت‌های روزانه‌تان را به شیوه‌ای مدیتیشن‌کننده و متفکرانه انجام می‌دهید، انرژی خود را پاک کنید تا "آها" خود را دریافت کنید. لحظاتی که شما را به چیزی که به دنبالش هستید نزدیک می کند.

خورشید 2

شما مقدر شده‌اید که از طریق تعاملات خود با افراد دیگر توسعه یافته و متحول شوید.

برخی افراد وارد زندگی شما می شوند تا شما را به سطح جدیدی از شفا، آگاهی و اصالت برسانند. این همیشه یک تجربه متقابل است، اگرچه نتایج به صورت جداگانه متفاوت خواهد بود.

شما این افراد را می شناسید و برای آنها جذابیت شدید احساس می کنید - اگرچه گاهی اوقات حتی در ابتدا از آنها بیزاری شدید.

هموطنان می توانند مادام العمر با هم دوست باشند یا فقط برای مدت کوتاهی در زندگی شما بمانند.

در هر صورت، شما را به شکلی تغییر خواهد داد که در حال حاضر نمی توانید آن را درک کنید. امروز به این افراد توجه کنید. آنها بزرگترین هدیه شما هستند.

خورشید 3

ممکن است خود را فردی خلاق تصور نکنید، اما در واقع واقعیت خود را در هر لحظه از هر روز با افکار، احساسات، باورها، نیات و اعمال خود می سازید.

با این حال، باید در نظر داشته باشید که این کار را با مشارکت روح، آگاهی، خدا یا هر چیزی که می خواهید قدرت برتر خود را بنامید انجام می دهید.

شما جرقه ای از این هوش هستید که از طریق شما کار می کند، الهام بخش افکار و راهنمایی های شهودی است.

شما قلم مویی هستید که بیانی زیبا و منحصر به فرد از فردیت خود را با روح جهانی ترکیب می کنید.

شما محصول الهام الهی هستید و اکنون برای ایجاد معجزه با آن هماهنگ شده اید. وقتی زندگی خود را هنر می بینید و می دانید که در حال خلق آن هستید، نتیجه فقط زیبایی و لطف است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: