روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

روانشناسی شخصیت | اگر فردی این علائم رو داشت بدون هر چی آشوبه زیر سر اونه

در جامعه‌های مختلف، افرادی وجود دارند که با نگرش‌ها و رفتارهایی مختلف از سایر افراد تمایز می‌یابند. گاهی این تفاوت‌ها به گونه‌ای است که این افراد به عنوان افراد شرور شناخته می‌شوند. افراد شرور نه تنها برای خودشان، بلکه برای اطرافیانشان نیز آسیب‌های زیادی به همراه می‌آورند. آنان به دنبال مصلحت شخصی خود هستند و اغلب از رعایت اصول اخلاقی و احترام به دیگران غافل می‌باشند.

کدخبر : 15513
سایت سرگرمی روز :

شناخت افراد توطئه گر

در این مطلب، به توضیح و بررسی رفتار افراد شرور پرداخته می‌شود. افرادی که از طریق بی‌توجهی به رفاه و روان دیگران، از آنان بهره می‌برند و آسیب‌هایی از جمله درد و رنج را برای آنان به همراه می‌آورند. همچنین، برای شناخت بهتر این نوع افراد و راهکارهای مقابله با آنان، مطالب این متن به توصیف رفتارهای شخصیتی آن‌ها و نحوه شناسایی آنان می‌پردازد.

۱. انکار حقایق

شخص بد یا وانمود می کند که به یاد نمی آورد یا آگاهانه (یا ناخودآگاه) حقیقت را جایگزین می کند. آدم های بد از حقایق استفاده نمی کنند، آنها از حقایق جعلی استفاده می کنند. آنها می توانند آنقدر قانع کننده باشند که شما را وادار کنند که حرف ها و اعمالتان را زیر سوال ببرند. به این می گویند دستکاری. آدم‌های بد دستکاری‌های ماهری هستند و می‌توانند هر چیزی را باور کنند.

۲. دروغگویی مداوم

افراد توطئه گر وقتی به دردشان می خورد دروغ می گویند. از طریق دروغ به آنچه می خواهند می رسند. آنها در مورد دروغ گفتن احساس گناه می کنند . آنها همدردی شما را با دروغ به دست می آورند. بدتر از همه، دروغ گفتن در بیشتر موارد آگاهانه است و افراد شرور را خشنود می کند.

۳. در سیاه و سفید

انکار واقعیت مشخصه افراد شرور است. مهم نیست که حقیقت چقدر واضح است، آنها همیشه حق خود را دارند، که خلاف عقل متعارف است. چه برای لذت شخصی باشد و چه برای ایجاد درگیری، افراد بد راهی پیدا می کنند تا حتی سخت ترین استدلال ها را رد کنند و به آنها سیاه و سفید بگویند.

۴. احساس در مورد خود

آدم های بد اول به فکر خودشان هستند. آنها هیچ دوستی ندارند زیرا نمی توانند دوست باشند. اطراف آنها افرادی هستند که عمیقا فریب این دروغ و ریا را خورده اند. افراد بد فقط با کسانی دوست می شوند که می توانند از آنها سود ببرند.

۵. عصبانیت، حسادت و نفرت از موفقیت های دیگران

بهتر است موفقیت های خود را با یک فرد بد شریک نکنید. او فقط حسادت، نفرت و بدخواهی را تجربه خواهد کرد. مهم نیست که چقدر موفق باشد، یک فرد بد کاملاً ناتوان از لذت بردن از خوشبختی دیگران است.

۶. عدم همدلی

افراد بد قادر به همدلی نیستند و خود را به جای دیگران قرار می دهند. افراد بد احساس گناه یا پشیمانی ندارند. مهم نیست که چقدر شما را آزرده یا آزرده خاطر کرده اند، انتظار عذرخواهی یا پشیمانی نداشته باشید.

اگر کسی را در محیط خود بشناسید، آیا هنوز فکر می کنید که منطقی است که او بخشی از زندگی شما باشد؟

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: