اعداد شناسی | اعداد فرشته

میدونی معنی 11:11 چیه؟ | ببین فرشته نگهبانت چه پیامی برات داره

11:11 صبح: آیا این را تجربه کرده اید؟

کدخبر : 13031
سایت سرگرمی روز :

طبق تقویم مایاها، نقطه عطف تاریخ در 21 دسامبر 2012 در ساعت  11:11 صبح آغاز شد و دوره جدیدی را در سیاره ما نشان داد، یک تغییر واقعی در آگاهی از قرون تاریک به عصر طلایی. نکته جالب دیگر در این مورد این است که وقتی اعداد با هم جمع می شوند به 4 می رسند که تعداد تبدیل و انحلال نفس است. 

بسیاری از شفا دهندگان و رهبران معنوی روی زمین 11:11 را به این معنا تفسیر می کنند که اربابان صعود کرده به سیاره بازگشته اند تا به ما در این شفای بزرگ کمک کنند و به ما کمک کنند تا زمین را دوباره تنظیم کنیم.

راهنماهای روحی ما، فرشتگان یا خود برتر ما دوست دارند از طریق روش های مختلف با ما صحبت کنند.

در آهنگی که مدام در رادیو پخش می‌شود که ممکن است معنای خاصی داشته باشد، با اجابت دعا، ورق زدن به صفحه خاصی از کتابی که در حال خواندن آن هستیم، یا حتی توجه خود را به اعداد خاصی در ساعتی که تکرار می‌شود یا به سمت یک نشانه، مانند 11:11.

در ابتدا، ممکن است این رویداد یک تصادف احمقانه به نظر برسد، اما اگر دقت کنید، متوجه خواهید شد که پیام معنوی قدرتمندی در درون آن نهفته است.

به نظر می رسد بیشتر و بیشتر مردم متوجه این اعداد تکراری در ساعت، علائم جاده، علائم خیابان و مکان های دیگر می شوند، که تنها تأیید می کند که تغییر گسترده ای در آگاهی و آگاهی در حال وقوع است. این پدیده در درجه اول برای یادآوری همزمانی های عمیق و تغییرات کیهانی رخ می دهد که در این زمان زیبا روی این سیاره رخ می دهد و همچنین توجه ما را به افکار و احساسات کنونی ما جلب می کند.

نیت فرشتگان ما که آگاهی ما را در ساعت 11:11 هدایت می کنند.

این در مورد این است که ما خودآگاه تر شویم و به ما یادآوری کنیم که همیشه راهنمایی و خرد بیشتری داریم که می توانیم هر زمان که احساس می کنیم گیر کرده ایم، می ترسیم یا ناامید می شویم، به آنها اعتماد کنیم.

به گفته Doreen Virtue، درمانگر مشیت و واسطه بین دنیای معنوی و دنیای انسانی، وقتی فرد اعداد تکراری به خصوص 11:11 را می بیند، به این معنی است که باید روی افکار مثبت خود تمرکز کنید، زیرا خواسته های شما شکل می گیرد. تمام توجه خود را به جای چیزهایی که از آن می ترسید، به آنچه می خواهید بپردازید و فرشتگان شما همچنان به شما پاداش خواهند داد.

هر چه تعداد 1 های بیشتری را در ساعت، علامت یا هر چیز دیگری با عدد 1 ببینید، ارتباط بین شما و راهنمایان روحی یا فرشتگانتان قوی تر می شود.

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان می‌توانند تأیید کنند که اغلب این اعداد را می‌بینند، و این نشان می‌دهد که تعداد بیشتری از ما سفر خود را برای تبدیل شدن به کارگران نور یا شفادهنده سیاره آغاز کرده‌ایم. از آنجایی که زمین در وضعیت بی نظمی بیرونی قرار دارد، از بسیاری از انسان ها خواسته شده است تا صلح و هماهنگی را به سیاره زمین بیاورند و سیاره ما را به باغ عدن واقعی تبدیل کنند که در آن همه ما می توانیم شکوفا شویم و از تجربیات انسانی لذت ببریم.

هر بار که اعداد را تکرار می کنید، به خصوص 11:11.

فرشتگانت می خواهند بدانی که در راه درستی هستی و با هر بدبختی از تو محافظت خواهند کرد. در این مدت، به جای تسلیم شدن در برابر منفی ها و هرج و مرج اطراف خود، باید بر خود مسلط شویم.

ما به معنای واقعی کلمه این جهان را به دلیل عدم کنترل خود ایجاد کردیم، بنابراین اکنون اربابان ما به ما یادآوری می کنند که باید قدرت درونی خود را بازیابی کنیم تا یاد بگیریم یک بار دیگر خود را اداره کنیم و یاد بگیریم که با همه موجودات جهان همزیستی کنیم.

11:11 صبح

علیرغم آنچه در اطراف خود می بینید، این زمان بسیار هیجان انگیزی است. تا زمانی که شفا و دگرگونی بزرگ همچنان آشکار می شود، تغییرات کوچک به زودی تغییرات بسیار بزرگتری را ایجاد می کند، زیرا حجاب برداشته می شود و افراد بیشتری به یگانگی ما بیدار می شوند. ممکن است در حال حاضر دشوار به نظر برسد، اما همچنان به فرشتگان اعتماد کنید و بدانید که آنها بهترین ها را برای شما می خواهند.

ما فقط یک خانواده هستیم و همه با هم هستیم.

برای همه پاسخ ها به بیرون از خود نگاه نکنید، این فقط باعث سردرگمی و احساس ناتوانی شما می شود.

به قدرت کائنات برای کمک به بهبودی خود اعتماد کنید و هر زمان که متوجه 11:11 شدید افکار خود را زیر نظر بگیرید و مطمئن شوید که ارتعاشات شما با آنچه می خواهید در واقعیت فیزیکی خود ببینید مطابقت دارد.

لحظه حال تنها لحظه ای است که در آن امکان بازیگری دارید. قبل از اینکه تبدیل شود آن را کاملا بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: