فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 27 اسفندماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1188
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

خدا را شکر کن که در به حقیقت پیوستن آنیِ تمام افکار تو، تاخیر زمانی وجود دارد. در غیر این صورت به دردسر می افتادی. همین تاخیر کمک بزرگی به تو است و موجب می شود که مجددا ارزیابی کنی، درمورد هرآنچه می خواهی فکر کنی و انتخابی جدید داشته باشی.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

به محض اینکه انسان دریابد که شر، قدرتی ندارد، در یک چشم به هم زدن، رهایی او نیز از راه می رسد. عالم مادی، محو و عالم چهار بعدی یا «دنیای شگفتیها» آشکار می شود.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

آدمی تنها آنچه را که می دهد باز می ستاند. بازی زندگی، بازی بومرنگها است. و پندار و کردار و گفتار انسان - دیر یا زود - با دقتی حیرت انگیز به خود او باز می گردد.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست و باور کنید، و بعد خود را آماده ی دریافت فرکانس خوبی کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. کائنات هرچه را لازم باشد، حتی خود شما را، به حرکت درمی آورد.

وقتی درخواست و باور می کنید، خود را کنار کشیده و به کائنات اجازه می دهید کار خودش را بکند.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی خوشبختی و یک زندگی زیبا را درخواست می کنید، فقط برای خودتان درخواست نکنید، همه را در نظر داشته باشید. وقتی چیزی بهتر را درخواست می کنید، فقط برای خودتان درخواست نکنید، همه را در نظر داشته باشید. با تمام وجود ثروت و سلامتی را برای خود درخواست کنید، و بخواهید که به دیگران نیز همین درخواست، داده شود.

می توانید تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد اگر شش میلیارد نفر این چیزها را برای شما درخواست می کردند؟

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

برای این که شکرگزاری را عمیقا تجربه کنید، بنشینید و فهرستی از چیزهایی که بابت آن ها شاکرید، بنویسید. به نوشتن ادامه دهید تا این که چشمان تان پر از اشک شود. همین طور که اشک سرازیر می شود، زیباترین احساسات را در قلب و درون خود می بینید. این، احساس شکرگزاری حقیقی است. یک بار که این احساس را تجربه کنید، می دانید که چگونه آن را بازبیافرینید.

چنین احساس شکرگزاری که از ته دل بر می خیزد، هرچند بار هم که در طول روز برانگیخته شود، باز شما را اقنا نمی کند. در کوتاه زمانی قادر خواهید بود چنین احساسی را هر لحظه که اراده کردید، بلافاصله در وجود خود برانگیزانید. با تمرین می توانید به این مرحله برسید.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

به محض آرام شدن دریا، کشتیهای انسان از راه می رسند. مادام که آدمی در برابر وضعیتی مقاومت کند، آن را به سوی خود خواهد کشید. اگر بکوشد از وضعی بگریزد، همواره آن وضع را به همراه خواهد داشت. و به هرکجا که برود آن وضع او را دنبال خواهد کرد.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

جمله تاکیدی:

بادی نیست که بتواند کشتی مرا سرگردان یا جزر و مد تقدیرم را دگرگون کند.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

لعن و نفرین، به خود دشنام دهنده باز می گردد! اگر انسانی برای کسی بدبختی بخواهد، بی تردید بدبختی به سراغ خود او خواهد آمد. اگر بخواهد به کسی کمک کند تا به موفقیت برسد، همانا راه موفقیت خود را هموار کرده است.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

افکار منفی بیانگر حقیقت شما نیستند. سرشت واقعی شما همه خیر است. پس، اگر به تصادف فکری منفی به سراغ تان آمد، به خود بگویید : این افکار مال من نیستند، و به من تعلق ندارند. وجود من خیر است و نسبت به خود و دیگران، اندیشه ی نیک در سر می پرورانم.

مطمئن باشید که دارید حقیقت را می گویید!

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

کسی که چشم امیدش به خدا باشد هرگز در نمی ماند.

 فال قانون جذب ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

تابلوی قانون جذب (چرخ اقبال) ابزاری است که کمک تان می کند تصویری از خواسته تان را در ذهن بیافرینید. وقتی به تابلوی قانون جذب نگاه می کنید، دارید نقش آن را در ذهن خود حک می کنید. هم چنان که روی چرخ اقبال خود تمرکز می کنید، حواس را بر می انگیزاند و سبب شکل گرفتن احساس مثبتی در وجود شما می شود. اکنون، دو عنصر آفرینش یعنی ذهن و احساسات را در اختیار دارید که با تمام قدرت مشغول کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: